Arr Michael.. du må sku i gang med pensel og maling selv.. det er jo charmen ved en gammel bil og så har du da lavet noget på dem selv ;-)
"be ready for your sunny day"
mail: kew @ Tubsters.dk
mobil: 22 70 83 27
Arr Michael.. du må sku i gang med pensel og maling selv.. det er jo charmen ved en gammel bil og så har du da lavet noget på dem selv ;-)
Pensel ?!?! Så tror jeg sgu' bare jeg lader dem være fuldpolerede.. ha ha.. det bliver garanteret piv grimt med mine malerevner..
M.
Skal de ikke bare have noget sort maling? Det kan ikke være så svært, men nu får vi set når jeg har fået lavet mine snart.
Skal dine med i bunken der skal males?
Detaljering, ja tak ! Hvem kender vi der kan lave det pænt ?
Michael
------------------------------------------------------------------------------------
Al Reed i Anaheim... :) De fand'me lækre de fælge - og så kan folk sgu sige hvad de vil om Fuchs.. hver sin smag men jeg foretrækker sgu detaljerede earlies.
Nice..
Annahem... det ligger jo lige på vejen hjem - tror sgu' lige jeg kører forbi idag ;-)
Spøj til side.. overvejer lidt at få dem pulverlakerede mat mørkegrå.. god racestil ;-)
M.
Det bliver spændende at se hvad du finder ud af Michael, keep us posted!
PS. Har selv et sæt earlies på vej fra Mr. Reed i Anaheim.. :)
michael jeg har fundet et sted hvor de kan lave dem så de ligner org mat alu/sølv look og så kan man male dem detaljeret i silke mat sort bagefter så har du total old school look/race
Den kontakt må jeg lige ha' en dag.. :-)

M.
Her er lige lidt inspiration til hvordan man kan detaliere et sæt Fuchs DIY-style.
den sidste er den mest rigtige løsning hvis du spør mig da du ikke har mulighed for lige at slibe fælgen før maling
Men den første er den mest korrekte i forhold til hvordan Porsche gjorde jeg originalt. ;-)
...de dyppede dog hele fælgen og ikke kun det øverste
Tak warp.. Fede tips !! Talte med Paul Wilson forleden iøvrigt.. han undrede sig over om han gamle bil stadig har det godt i det jyske ? ;-)
M.
@Retrobug: Jep det har den! Den er 100% fit for fight! :-)
Jeg venter bare på salten forsvinder så den kan komme på vejen igen.
Du må da hilse næste gang du ser Paul.
@warp: Will do - det bliver han glad for at høre.. :-)
M.
Er du så færdig hvor er den blå 356ér røv lækker, drømmebil.
Hvis du blev kælen af den blå dér.. så skal du se en rigtig lækker blå 356'er. Naturligvis med en hårdpumpet VW motor i røven, og vinduesviskere fra en Jagtvogn - så er territoriet pisset totalt af..
Håber en dag at flere folk fatter at VW og P-356 går fuldstændigt hånd i hånd...
;-)
M.
http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=3816&sid=37032c64daa0760bd5672dd258c35354

Ak den er fed den blå der! helt ufattelig fed!!
"Gesetzloser" den er overdrevet fed... fantastisk projekt! Der er mange paralleler fra VW til Porsche... men designet på en 356 coupé er helt suverænt.
Ham her er heller ikke ked af det! :)
Hvad er det for fælge på den blå porsche? Ligner noget spacesaver med ekstra huller, de er cool! Men okay, det meste havde vidst set cool ud på den bil
Det er spacesavers fra en porsche 911 boret lidt ekstra huller i og derefter fuldpolerede... nice touch.. ;-)
M.
Den blå 356 er godt nok kølig!!
hey retrobug er det ikke 356 fælge outlaw? ... det er ihvertfal part. nr 95136213100
Here is a set of Outlaw Porsche 951 wheels made out of unobtanium