Men det er vil ikke kun bunden der skal afkortes ? Tænker mere på om selve plast karossen, ikke også skal kortes så.. ! Eller tager jeg fejl
Daniel
Men det er vil ikke kun bunden der skal afkortes ? Tænker mere på om selve plast karossen, ikke også skal kortes så.. ! Eller tager jeg fejl
Daniel
joo du bliver nok lige nød til at tage karossen med...
Virkligheden er at man ikke (lovligt) kan få synet en lang bund uden en vridnings godkendelse fra teknologisk institut (dyrt) at så nogle har været heldige at få synet en lang bund hos en syns mand med begrænset kendskab til reglerne er vel bare held som man ikke kan bruge som en retnings linie.
Den Lange buggy jeg havde var eksempelvis kun godkendt til 2 personer selvom der var bagsæder i den hvilket jo nok kan forklares med at den ikke var ærligt godkendt.
Men som de fleste ved er et syn ingen retningslinie hvad der er lovligt og iorden, men mere et udtryk for at man har en heldig dag i syns hallen.
.....
er der stadig... ikke nolge der vil skære sådan en op til kort model og lave en rimlig billig buggy...
står og venter på en der vil lave en buggy inden det blivER sommer... SKÆR DEN OP, KORT DEN AF OG SÆT DEN SAMMEN IGEN...PRIS 10000 kr
bilen kan køre og er komplet... skal laves det rust der er, og kortes op...
kan den synes eller kan den ikk?
og virker alt?
køre den som den skal osv.?
hvor meget rust er der?
du skal nok gå ud fra den ikke kan synes som lang model
alt virker
er et stykke tid siden den har kørt... men sidste gang kørte den fint og alt virker... gear,motor
ved der er noget i hammerhovedet på den.. og et par huller hist og pist... som sagt et stykke tid siden jeg har set på den... men komplet og kan køre... kom og kig på den hvis det er.. det er nemmere....
hvis man har en karosse ståene og vil lave en bobbel er der en komplet bund med alt her... så der er også en mulighed...
eller skær den op 30 cm og lav en kort buggy
hej. vil du sende mig en mail adr til ejeren eller til dig hvis du står for salget. mvh kim.
hej kim... ja da.. min er koldracing@hotmail.com... du kan også bippe mig på 22150052... da jeg står pt for salg...
bytte med golf 3 ? nysynet rigtig fin original med lavt km?
tror det ikke.... men kom og kig ved han gerne vil bruge den plads den står på.. så den kan nok rykkes i pris...
ny pris 7500 kr... står og fylder på en plads som der kan bruges...
Hvor i landet?
den står i stenløse....
SOLGT!!! MÅ SLETTES
You must log in to post.