:arrow: Endnu ikke solgt :!:
Hej,
Selvom du ikke er så vild med at beskrive vognen og dens stand her på siden, kan du så i det mindste ikke skrive om man kan kører i den, om den er synet, eller man skal hente den på en trailer, og beregne en del arbejde inden den kan bruges.
Mvh.
Jesper
[quote:a40d2055a0="scheuer"]Hej,
Selvom du ikke er så vild med at beskrive vognen og dens stand her på siden, kan du så i det mindste ikke skrive om man kan kører i den, om den er synet, eller man skal hente den på en trailer, og beregne en del arbejde inden den kan bruges.
Mvh.
jesper[/quote:a40d2055a0]
prøv og kig på annoncen [size=18:a40d2055a0]Pladearbejde skal påregnes men alle pladedelene medfølger[/size:a40d2055a0]
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Den ser da ellers fin ud......Er den solgt eller hva'
Hilsen
Lars Knudsen
Hej Lars
- Den er endnu ikke solgt - men du er velkommen til at ringe på Mobil: 29 24 47 35. :D
Kom med nogle bud!!!!
Hilsen
Krikke
Jeg er interesseret i hjulkapslerne med det sortmalede vw logo. Hvad skal de koste?
hilsen
Niels
ohøj der krikke
hva fanden har du fået mobil 8O det var sq også på tide.......
vi ses på mandag
empi4ever 8)
Er bilen solgt??
Vh Spring
Hej Spring
Nej den er ikke solgt endnu
Hej Frank_dk
Nej den er ikke solgt!
Mvh
Kristian
Nogen der har set på denne bil og kender lidt til standen?? er ude efter en bobbel af den årgang men synes der virker lidt mistænksomt at den har været til salg siden sidste sommer.
Håber nogen vil gi mig et hint.. Evt ringe til mig hvis i ikke ønsker at skrive det her..
Vh spring
22332091
hvad er et godt bud??? hvad får man f.eks for 5000kr ??
har forsøgt at ringe til dig, men forgæves.. kommer til kbh i denne weekend og vil meget gerne komme og se på boblen, så vi kan få handlen afsluttet..
Ring venligst til mig på 22332091
Vh spring
Hej,
Blev blien solgt?
Davidsen
21 81 48 56
Hvad skal den fine VW koste :?: :?: :?:
hejsa
hvad er højeste bud????
hilsen steffen
hejsa
hvad er højeste bud???
hilsen steffen
Først vil jeg undskylde mange gange.... ......at jeg ikke har svaret tilbage på det der er blevet skrevet her på siden og at jeg ej heller har taget min telefon.
Men det kan oplyses at højeste bud på bilen pt. er 8200,- leveret til fyn!!!!!
Nu da bilen alligevel skal adskilles for at lave rust:
Byder jeg 5500 for karosse - leveret til fyn.
Så hvis der er en der skal bruge bunden med papire, så kunne vi jo slå en handel af med KSR.
Varmekanalerne skal jeg ikke bruge, kunne måske byttes sammen med afviservinger med tilhørende dørstolper til dæk og fælge?
Bugs.
Hvilken motor ligger deri?