Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Mit første projekt

Tags:

(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
:evil: Nå kom til at bytte om på rækkefølgen
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Igen en lang arbejdsdag :D
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Arbejder stadig
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Varmekanaler
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Varmekanal , rep.stk bag dør, skærmfæstner og bagspids er nu færdig i H og V side grundet + malet, første gang, når alt rustarbejdet er færdig bliver undervognen malet anden gang og måske en gang til :wink:
Varmekanalerne var rimelig nemt at skifte, men der er meget arbejde med det, især det med at få det gamle af og tilpasningen af det nye, selve svejsearbejdet er hurtig overstået .
Det næste er komplet for inderskærm i H-V side, tankstol og reservehjulsbund, derefter rep. stk til dør, rudehjørner i for, da der nok ikke er til at få et doner stykke, må jeg jo selv håndforme et stykke.
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hura skærmene passer :D
(permalink) 1200 Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Det ser pisse godt ud....flot arbejde.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:bea7e0569d="SpeedLeif"]Næste billede[/quote:bea7e0569d]

Hej du
Det ser godt ud.....:-) Den nye kant du har svejst i inderskærmen bag, er den svejst oven på den gamle? Eller har du skåret noget ud?
MVH
Henrik
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:d3ee77afb6="SpeedLeif"]Næste billede[/quote:d3ee77afb6]

Hej du
Det ser godt ud.....:-) Den nye kant du har svejst i inderskærmen bag, er den svejst oven på den gamle? Eller har du skåret noget ud?
MVH
Henrik
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej :) selvfølgelig er det gamle skåret af, det andet vil være noget klamphuggeri .
VH: SpeedLeif. :D
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:df7fee1007="SpeedLeif"]Hej :) selvfølgelig er det gamle skåret af, det andet vil være noget klamphuggeri .
VH: SpeedLeif. :D[/quote:df7fee1007]

Det regnede jeg også med, men det må da have været svært st få til at passe...? Glæder mig til at se flere billeder og følge projektet....:-)
MVH
Henrik
(permalink) TonniDK Member
Skrev for 20 years siden | | | |
OK 8O Måske er det bare mig der ikke kan en skid, men jeg synes det reperations stykke du har lavet der - i venstre side bagtil - ser rigtigt godt ud
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej :) Så er det inderskærme - tankstol og front, der skal laves, skal lige hilse og sige der er et langsommeligt arbejde at skære det gamle af, skulle jo nødig skære for meget af :( men mon ikke jeg når at blive færdig med rustarbejde i påsken.
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
:)
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Ildhu og seriøsitet - respekt for det!

Bliver kofangerbefæstningen foran ikke for ny?
Måske du svejser en gammel model forspids i bagefter?

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 20 years siden | | | |
Ser fedt ud...HUSK at montere dørene og checke gabet inden du svejser inderskærmen helt fast..!
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej . :)
Du har ret Gustav_ t kofangerbefæstningen er for ny til min model, men der kunne desværre ikke fås inderskærm til min årgang 62, men det er nu nemt at lave om for der kommer en gammel model frontpanel på.
Til Morten, jeg kan roligt forsikre dig om at der bliver kontrolleret og kontrolleret og atter kontrolleret at døre og frontklap passer helt perfekt. Da varmekanalerne og rep.stykkerne til dørstolpen blev svejse, blev dørene lukket rigtig mange gange for at kontrollere om det hele sad rigtig og det gjorde det jo , selvfølgelig. :wink:
Det der nu nok bekymrer mig mest er hvis i lægger mærke til det er at lave hjørnet i venstre og for den sags skyld også højre side ved forruden, det allerbedste er nok at få fat i et donerstykke, men hvor finder man det ?
Hilsen SpeedLeif
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej Leif
Fint arbejde må jeg sige, vi vil også gerne bruge den tid og energi som du har lagt i din fine vw men har besluttet os for at købe en som er lavet.
Har fundet den og venter bare på at ejeren laver den helt færdig til os.
Vi bor selv i aalborg så kunne da godt tænke os en vw snak en dag hvis det var?????
vh jesper
jesperuhrenholt@hotmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hej Leif
Fint arbejde må jeg sige, vi vil også gerne bruge den tid og energi som du har lagt i din fine vw men har besluttet os for at købe en som er lavet.
Har fundet den og venter bare på at ejeren laver den helt færdig til os.
Vi bor selv i aalborg så kunne da godt tænke os en vw snak en dag hvis det var?????
vh jesper
jesperuhrenholt@hotmail.com
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Nu er det hvis lang tid siden jeg sidst har lagt nogle billeder ind af min kære bobbel, det sidste rustarbejde, bilen er nu ved maleren og der har den været de sidste 2 mdr. MEN på fredag endelig hjem igen :D
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
mere rustarbejde
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
flere billeder
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
flere billeder
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
flere billeder
(permalink) SpeedLeif Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Endelig hjem fra maleren :D efter 2 mdr.

Reply »

You must log in to post.