HJ
Ring når i tænder faklerne, så stiller jeg sq også gerne op med knojern og håndvægte! >:o|
/Party
jeg tror at jeg kan finde en panserfil et sted hvad kan sådanne en mon bruges til???
Jeg er altid klar, der er fandeme ingen der skal stjæle eller lave hærværk på vores biler, for så ser Gejler rødt.
Mette det der med sønderjylland, er helt galt, det var ved Ringsted og bilerne + meget andet, skulle ha`været med skib fra Køge havn kort tid efter, til Polen eller de baltiske lande ,så Rasmus var meget heldig at få den tilbage. Det var samtidig , de samme mennesker der lavede hærværk på Jason`s bobbel og prøvede at stjæle den hjemme i min garage i Kalundborg .
-------------------------------------------
ejer af 1964 hvid Notch Back,står hos farmer. Buggy nørd fra 1987 til 2005.Har ejet en Samba bus.
Var banditterne danskere ... eller østfra?
Jeg tror skam på dig Gejr... Mit hoved huskede bare sønderjylland.
~Mette
Billeder af bilen stjålet i Køge
~Mette
Det er sgu da min gamle 69'er Tino har lagt et billede ind af! Det er taget en måneds tid før jeg solgte den....Den var rigtig flot, lakeret undervogn, gl.showbil...jeg fatter ikke et løg af at den kan forsvinde ubemærket; hvis den er blevet parteret og solgt i stumper vil jeg gerne sponsorere en patron til et nakkeskud :twisted: ; den var totalt flot, den er endda blevet omlakeret efter jeg solgte den for at den skulle være helt perfekt! Men hvis den er røget til Polen må det jo være fordi at de ikke er kvikke nok og har evner/fantasi nok til at bygge deres egne!!!!
/Ole
Hvis der er nogen der ved, i hvilken lade i nærheden af Ringsted de blev spottet "sidst", Så lad os høre - Så kigger vi da lige på sagerne... Og aflægger et besøg...
Nogen der ved hvor det var?
Det kunne sq være en go plan der der mette... jeg vil sq gerne med ud og hjælpe hvis der er brug for det...
/Party (nu uden overskæg - piv!)
smilende foreslår jeg elektronisk overvågnings-alarm ... hvis bilen er MEGET værd ... og her mener jeg også SIMPEL avektions-værdi ... en så´n alarm koster en lille 6-10000.- afhængi af sende-styrke & præsitionsverdi ... så kan man inden for (GPS-normer) spore bilen :-)
og dette systen bliver bygget ind i SAMTLIGE af mine biler som er special-biler ... hvorfor spare de penge ...
så kan man jo også SELV tage sig en snak med tyven ... når man finder bilen igen KORT tid efter :-) .... så kan manden jo vælge mellen VANDR
Helt enig hr. tagsænket.... længe leve teknologisk fremskridt!
/party
Hvor kan man købe en sådan "Big Brother" til sin ride ... 6K er da ikke stor slemt ...
nej ik i forhold til og miste vognen og aldrig se den igen.
forsikrings penge er da gode nok men det gir aldrig en den samme fine bil igen.
[quote:6b1c24ce8e="Lukas"]Hvor kan man købe en sådan "Big Brother" til sin ride ... 6K er da ikke stor slemt ...[/quote:6b1c24ce8e]
http://ess-security.dk/fla/main.html
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-018-00001234
[quote:460c7adb9d="partyman"]Det kunne sq være en go plan der der mette... jeg vil sq gerne med ud og hjælpe hvis der er brug for det...
/Party (nu uden overskæg - piv!)[/quote:460c7adb9d]
???? jeg har ikke lagt nogle planer om skulle besøge nogle som helst. Jeg synes det er rigtig ærgeligt at se en bil som man er knyttet til blive stjålet. Men jeg er ikke tilhænger af selvtægt og har ikke planglagt eller tænkt mig at deltage i lignende.
~Mette
Fair nok du skriver det - men jeg kan ikke se det store problem i at aflægge denne lade et besøg, så jeg står fast ved hvad jeg tidligere har skrevet!!
jeg er hel vild tilhænger af selvtægt.......et drag over nakken er meget primitivt, men det er et "sprog" alle kan forstå, og jeg har erfaret at det fremme forståelsen gevaldigt hos folk der mener at de ved bedre eller spiller smarte......
jeg kan være i Ringsted på en lille halv time og jeg er fanme klar
[quote:2fc0418f06="partyman"]Fair nok du skriver det - men jeg kan ikke se det store problem i at aflægge denne lade et besøg, så jeg står fast ved hvad jeg tidligere har skrevet!![/quote:2fc0418f06]
Jeg sætter sådan set også bare spørgsmåltegn ved at du skriver at jeg har lagt en plan...
Hvad du og andre har lyst til at gøre og ender med at gøre, det står for jeres egen regning.
~Mette
Nu vil jeg helst ikke male fanden eller nogle anden på væggen da jeg langt fra er sikker ..
Men jeg er lastbilschauffør og da jeg var ude og køre fredag aften så jeg ved vejle, imellem skærup(rasteplads) og vejle syd affarten, et fejeblade med 2 stk vw på hvor den ene ligner meget den pågældende bil de stod begge uden nummerplader og var på vej nord på omkring kl 19.30-20. ..
Men jeg ikke er sikker på at det var/er bilen og siger ikke at den var den ..men måske er chaufføren af fejebladet på vwnettet ..
Hilsen Henrik
Type 1 59 og Type 1 fra 66
20999552/87869552/spunk117@hotmail.com
[color=darkred:3cfa6a9795]der kan vi så se alle sammen .....
og alt dette... og mener, det sammenhold der er herinde på VWNETTET.DK ... takket være vores kære grundlægger MORTEN ...
[size=24:3cfa6a9795]PERSOMLIG TAK : til VWMORTEN :-)[/size:3cfa6a9795]
en herlig ting med vw-sted hvor vi alle sammen kan mødes og snakke..
Ville bare lige skrive det :-) ... da jeg jo forbringer MEGET tid herinde..
Mvh Tagsænket.[/color:3cfa6a9795]
øv har været lidt fra den den er ikke dukket op hvor længe går der før den kan afmeldes
ps konen vil have en vw igen
jeg tror den bil er i kbh.
jeg kørte lige for 2 dage siden bag en rød bobble ved stormgade i kbh. jeg bed mærke i DR 72, men kunne ikke huske resten af dit nummer da jeg så den.
hvor mange mon der er som starter med DR 72?.
jeg skulle have kørt efter men havde travlt- ked af det
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac?
http://duckshouse.dk
Mette nu må du ikke blive sur på "Partyman" om det med "din" plan. Jeg tror "Partyman" har forvekslet dit og Roland's logo i en hurtig vending.
Så må os i det mørke jylland hellere være ekstra vågne, når der er set en rød boble på et fejeblad.
Jeg håber ikke du er sur mette? :o)
- if so, så var det jo ikke meningen.
Jeg ved bare at jeg er klar til at give nogle "folk" et let lav bank, når jeg syntes de fortjener det.
slags-bror??? ikke umiddelbart. Selvretfærdig? Mjooeh måske en smugle, men det kan jeg så også godt leve med at være... engang imellem.
Eksempelvis får jeg enorme kløfingre når jeg ser 2-3 møgunger på 16-18 år stå og hærge et cykelstativ, vejskilt eller en s-togs station. Jeg er dog en smugle demokratisk, så tit og ofte gir jeg dem en verbal omgang (og lur mig om ikke det plejer at hjælpe), men fatter de ikke en hård hentydning fatter jeg til andre midler.
That me in real life.
/Party
Sur.. nej da.. vil bare ikke lige sættes sammen med nu skal vi ud og slå nogle vi ikke kender oven i hovedet indlæg.. Jeg tror nu nok du forstod det, K.
~Mette