Hjælp min karb mangler et dæksel. Problemet er løst JUBIIII
Hvad skal jeg gøre. Er den død eller kan den laves. Det er en 34pict-3, der er monteret på en 1600.
[img:ab6cf6ec28]http://img109.imagevenue.com/loc183/th_61f64_karb1.JPG[/img:ab6cf6ec28]
Hva dælen, har du skudt plomben ud ??? :-)
Lav et gevind, og skru en unbraco undersænket bolt i.
T.
Er det det hele der skal til?
Er der en i nærheden af Fr.værk der vil hjælpe?
Nu har den stået stille 14 dage og jeg er ved at få abstinenser :D af ikke at køre vw
Passer det ikke lige med en korkprop ? ;-)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
[quote:1bd1696f81="Rasser"]Passer det ikke lige med en korkprop ? ;-)[/quote:1bd1696f81]
du har vist drukket for meget vin til julefrokosten Rasser :?
og mht til indlægget , spørg om der ikke er en der har en derude der alligevel ikke er komplet du kan få, den kan sgu ikke koste mange basse ører
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Skynd dig at pille den af og send den over til mig. Så skal jeg lave det for dig ASAP
T
Køb en prop til en oliekanal hos et motorrenoveringsfirma. Mål hullet og kom af sted.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
hej har nok en brugt kaburator vi kan tage den fra
MVH Dennis
Så blev det lavet :D
Siger menge tak til elektro-care i Fr.værk.
Nu skal jeg bare have justeret karboratoren ( er der en der evt kan forklare mig hvordan ) og så ud og gi den gas
B
Ja det havde jeg godt på fornemmelsen.
TAK
Tegningen er ikke korrekt.
Det bør være nr. 22 men den bliver kaldt leerlaufluftdüse.
11 er skrue til tomgangsmængde. Bestemmer hvor stor mængde af den forudbestemte blanding motoren får at køre tomgang på. Blandingsforholdet bestemmes af størrelsen på 21 og 22
8 er luftomløbsskrue. Til indstilling af tomgangshastighed.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Det var den eneste tegning jeg kunne finde på nettet af en solex 34pict-3
Det er jo heller ikke vigtigt for forståelsen, bare ærgeligt hvis man sidder og leder efter leerlaufdüse.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Har et problem med at min motor "drukner" så den ikke vil starte. Hvad kan der være galt. Har tjekket svømmer højden.
Det er min ny monteret 1600 der driller :(
Hvis den drukner ved koldstart er det nok fordi den ikke åbner chokerspjældet når du drejer med nøglen. Det skal den gøre med den membran der sidder i den lille trekantede dåse.
Prøv at slå chokeren helt fra og så bare starte den med det den kan få fra accellerationspumpen, eller noget.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Har prøvet det som Frank foreslog og det er som om at benzinen pisser lige igennem karboratoren. Hvad gør jeg?
HJ
Finder ud af hvor det kommer fra ?
Pisser ud altså
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Køb et pakningssæt, så er du så langt. Så split den ad og start helt forfra.. Så finder du fejlen.
Afmonter karburatoren og undersøg at svømmeren virkelig lukker HELT for benzintilførslen til svømmehuset.... det lyder til det er der fejlen skal findes.
Kan jo være svømmeren eller nåleventilen (hvis ellers det er det den hedder ??) der driller dig.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jeg prøver lige at følge Rassers råd en af dagene. Er der en der ligger inde med et pakningssæt til en solex 34pict-3 som de vil sælge/sende til mig