Jeg har været nødt til at ligge min 4-portede på hylden og har fundet en dobbelt 40 mm. weber istedet.
Min indsugnings manifold havde en hældning opad der gjorde at benzinen samler sig og ikke rigtigt vil op ad bakken før turboen begynder at snurre for alvor.
Desværre var det den eneste måde jeg kunne få plads til det hele under hjelmen.
Så nu er jeg ved at sætte den her sidedraft weber på, men vil lige høre omkring noget der sidder inde i.
Jeg har læst noget om nogle venturier, er det dem der sidder i de 2 kanaler og egentlig ændrer dimensionen på karburatoren?
Dem der sidder i den her er kun 32 mm, og det synes jeg virker lidt tåbeligt når det er en 40 mm. ???
Jeg har tænkt på at fræse dem lidt op, men inden da vil jeg lige høre hvad man bruger dem til?
Min indsugnings manifold havde en hældning opad der gjorde at benzinen samler sig og ikke rigtigt vil op ad bakken før turboen begynder at snurre for alvor.
Desværre var det den eneste måde jeg kunne få plads til det hele under hjelmen.
Så nu er jeg ved at sætte den her sidedraft weber på, men vil lige høre omkring noget der sidder inde i.
Jeg har læst noget om nogle venturier, er det dem der sidder i de 2 kanaler og egentlig ændrer dimensionen på karburatoren?
Dem der sidder i den her er kun 32 mm, og det synes jeg virker lidt tåbeligt når det er en 40 mm. ???
Jeg har tænkt på at fræse dem lidt op, men inden da vil jeg lige høre hvad man bruger dem til?
-------------------------------------------
https://www.dataerklaering.dk - Dataerklæring til din bil
https://www.dataerklaering.dk - Dataerklæring til din bil



