Hvilken motor ligger der i
Hvordan ser det ud med rust
Hvad er din smertegrænse m.h.t. pris
Jeg kan se på tidligere indlæg at du har haft problemer med vand der trænger ind. Har du løst det problem
Nej, den er ikke solgt endnu.
Jeg er desværre ikke interesseret i bytte, da jeg skal bruge kontanter.
Jeg har sat de gummilister i dørene som jeg fandt ud af manglede da jeg købte den, og det har hjulpet en del (der ligger ikke længere en sø i bunden når det har regnet kraftigt), men som Cruus skriver er de sgu svære at få 100% tætte!
Motoren er en 1600 cc
jeg syntes ikke den er slem mht rust - bundpladerne er vidst kun et par år gamle, og den er ellers pæn, men der er steder som i et par skærme og på karossen under fronten (kåben - eller hvad man kalder det, det stykke der går ind under bilen, og hvor den nok er stødt på en kantsten en gang eller to) hvor der er noget der nok kræver pladearbejde.
Den er lige sat ned til 47K og det er min smertegrænse :-)
Johan182 skrev: Absolut nysynet (22/6)og med helt ny himmel, Porsche 911 forsæder, short-shift gearstang. God stand men trænger til ny maling.
Pris idè 52.000 kr., men giv et bud!
Hej johan 182
Vil gerne kontaktes for yderligere info vedr.bla motor og lign.
En bil der er gået gennem syn og ikke er dumpet på rust og dryp, og så endda en smuk sjælden klassiker på danske plader, til under 50K det er sgu billigt!
Jeg har ikke lige været forbi og kigge på den fordi jeg bor 300 km fra
Grøn>> 25K er ikke nok. Jeg er åben for bud over 42K!
Tak for støtten Jakob! - det er absolut ikke noget gammelt lukom, godt nok er den ikke 100% rustfri, men den er sgu generelt i god stand og tilmed nysynet!
Hov glemte lige; nej jeg er desværre ikke interesseret i at bytte - skal bruge kontanter!
Mvh
johan
(permalink)karmannjepsterMember
Skrev for 18 years siden
| | | |
ja jeg syntes også der er nogle der burde overveje om de entlig er seriøse vw freaks eller de bare er her for at nedgøre andres guldklumper. TAG JER SAMMEN! og lad os andre bevare roen og den gode tone.