Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  min hoodrider er solgt :(

Tags:

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonymous skrev:
Kan vi oz få et billede af dine patter ? :-)


Hvor gammel er man så Hans ?? :o
Vibeke
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hehe... hvorfor tænker jeg på Robert fra "Langt fra las vegas" nu???
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
BuggyBoy skrev:
hehe... hvorfor tænker jeg på Robert fra "Langt fra las vegas" nu???


Gud ja så er det jo en plat kendis vi har med at gøre :)
Hæ hæ
Vibeke
(permalink) Mjcb Member
Skrev for 17 years siden | | | |



Hvis man er gammel nok til at se Langt fra Las vegas, så er man vel gammel nok...


Synes den matsorte er 'rock n roll'.. Er ligesom de andre spændt på at se den efter vinter!!

P
(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
platte kommentarer er der jo altid masser af og det skal der være plads til synes jeg.
jeg kommer til vw club fyn træffet i weekenden med bilen som den er nu så hvis nogen af jer vil se den irl sparker i bare til mig.
er formentlig i shorts og en lyseblå wcc hætte trøje så jeg skulle være til at kende
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jooo men så ses vi- kommer i den mest overfyldte buggy på pladsen (2 voksne og 2 børn + oppakning)
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) karmannjepster Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hej snibeke du ser ud til at være den perfekte vw mekaniker lidt mere fiks end de andre vw freaks der ikke bære et par overals med samme stil som dig du havde været alles drømme kvinde hvis der havde stået totalrengøring på bukserne. :-)
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
karmannjepster skrev:
hej snibeke du ser ud til at være den perfekte vw mekaniker lidt mere fiks end de andre vw freaks der ikke bære et par overals med samme stil som dig du havde været alles drømme kvinde hvis der havde stået totalrengøring på bukserne. :-)


Men det gør der så ikke !! der står totalrenovering og jeg gør IKKE rent...slet ikke for andre.... :)
Mere fiks...hmmm ja måske, ihvertfald mindre gg

Vwibeke
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
karmannjepster skrev:
hej snibeke du ser ud til at være den perfekte vw mekaniker lidt mere fiks end de andre vw freaks der ikke bære et par overals med samme stil som dig du havde været alles drømme kvinde hvis der havde stået totalrengøring på bukserne. :-)


Se det der er bare pissegod humor.. ;)

Iøvrigt tror jeg at jeg er stødt på den matsorte i
(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Kasper,
du kan sagtens have set den i århus da den tidligere ejer bor der.
og den har haft røde stål fælge før den fik centerline hjulene på.
mvh
frank
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Var lige inde og kikke på bilgalleriet på billederne af din bil og kom til at tænke på, at det er egentlig lidt synd at folk ikke gør arbejdet færdigt ikke...jeg mener tænk engang at sænke bilen slibe og pusse male og gøre ved, og så ikke engang tage døre og indersiden af stolperne med ... det er da svært at forstå.... det er da et større arbejde den tidligere ejer har haft gang i.. men der må da være større tilfredshed ved at have gjort det færdigt...
Godt at den har fået dig som ejer Frank, så den kan få et værdigt udseende...så det passer sammen det hele.
Som den her fx som jeg fandt på nettet...se den er jo temmelig gennemført må man sige
Vwibeke
2198.jpg
2202.jpg

(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja det må man sige den er sgu sprød.
jeg har ikke helt de samme ambitioner med min men lad os se hen over vinteren hvad det bliver til.
(permalink) stiller55 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
snibeke skrev:
Var lige inde og kikke på bilgalleriet på billederne af din bil og kom til at tænke på, at det er egentlig lidt synd at folk ikke gør arbejdet færdigt ikke...jeg mener tænk engang at sænke bilen slibe og pusse male og gøre ved, og så ikke engang tage døre og indersiden af stolperne med ... det er da svært at forstå.... det er da et større arbejde den tidligere ejer har haft gang i.. men der må da være større tilfredshed ved at have gjort det færdigt...
Godt at den har fået dig som ejer Frank, så den kan få et værdigt udseende...så det passer sammen det hele.
Som den her fx som jeg fandt på nettet...se den er jo temmelig gennemført må man sige
Vwibeke


Hej Vwibeke
Den er sgu cool så har vi ikk ramt helt vi siden af med vores 55èr fik et helt chok da jeg så den har ikk set nogle i den farve foruden vores ;-)
Mvh.
Stiller55
55___002.jpg
privat_004.jpg
Bobbel_2_009.jpg

-------------------------------------------

(permalink) karmannjepster Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hæ hæ fed cykel kurv.
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej stiller...ja den er også ret lækker...kan god forstå at du blev forskrækket da du så den anden ...de ligner meget ved første øjekast
hvor har du købt flaskeholderen ??
Vwibeke
(permalink) stiller55 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
snibeke skrev:
Hej stiller...ja den er også ret lækker...kan god forstå at du blev forskrækket da du så den anden ...de ligner meget ved første øjekast
hvor har du købt flaskeholderen ??
Vwibeke


Hej Igen
Den har jeg købt af en herinde men jeg så at classic vw parts havde dem med i skagen...

Stiller
-------------------------------------------

(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
vibeke du kan købe kurven her på dette link:
http://classicvwparts.dk/tilbehoer/ekstraudstyr/kurv_f_opbevaring_crom_315_da.html
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Takker...det er lidt farligt med varm kaffe mellem benene gg...du gør den danske trafik mere sikker nu
Vibeke
(permalink) Lange Member
Skrev for 17 years siden | | | |
snibeke skrev:
Var lige inde og kikke på bilgalleriet på billederne af din bil og kom til at tænke på, at det er egentlig lidt synd at folk ikke gør arbejdet færdigt ikke...jeg mener tænk engang at sænke bilen slibe og pusse male og gøre ved, og så ikke engang tage døre og indersiden af stolperne med ... det er da svært at forstå.... det er da et større arbejde den tidligere ejer har haft gang i.. men der må da være større tilfredshed ved at have gjort det færdigt...
Godt at den har fået dig som ejer Frank, så den kan få et værdigt udseende...så det passer sammen det hele.
Som den her fx som jeg fandt på nettet...se den er jo temmelig gennemført må man sige
Vwibeke


Syntes da lige jeg ville kommentere dette indlæg, da det har været min tidligere balje! Grunden til at den blev malet matsort efter renoveringen, var egentlig bare ment som en lakering som skulle køres med et års tid indtil der var kroner til en fuldlakering. Men mine ideer ændrede sig, da jeg fandt ud af hvor meget street-credit den vogn gav. Desuden skulle den være en brugsgenstand og ikke en "trailer-queen" som på de billeder du har lagt i dit indlæg.
- Og hvad der er et værdigt udseende er jo et vidt begreb, nogen kan lide moren andre kan lide datteren!
Dette indlæg er ikke ment som et surt opstød, bare en lille påmindelse om at vi heldigvis ikke alle er ens! Håber det er okay jeg lige brugte din tråd Frank til dette indlæg. Held og lykke med øsen, giv mig et prej hvis du vil sælge den!

mvh
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Christian,
det er helt ok at du skriver her !
jeg havde egentlig en plan om at få bilen malet om men som du skriver så ændrer man hurtig mening når man har prøvet at køre i den, den giver max opmærksomhed.
selvfølgelig vil der altid være nogen der ikke synes om looket men fred være med det, når bare ejeren griner over hele hovedet og hygger sig.
med hensyn til salg tror jeg ikke det kommer på tale :) er sgu blevet lidt for glad for baljen
mvh
frank
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg tager det nu heller ikke som et surt opstød..og det var heller ikke ment som kritik, det var en ren og skær undren fra min side over at projektet var stoppet ved ydersiden...jeg synes som tidligere nævt at den er flot...og så ligner den min indeni...og den tror jeg alle ved, at jeg synes er skøn... og så ikke et ord mere om det.... glæder mig bare til at være skraldemand for Frank hæ hæ

VWH Vibeke
(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
tænk engang så skulle vi afsted til Tåsinge til vw club fyns træf og så gik naboens hund amok, den stakkels labrador havde aldrig set en så stor labrodor før :) :)
IMG_0233.jpg
IMG_0234.jpg
IMG_0235.jpg
IMG_0236.jpg
IMG_0246.jpg
IMG_0247.jpg

(permalink) hoodrider Member
Skrev for 17 years siden | | | |
og så for i da også lige et billede af uhyret solidt plantet på græsmarken
IMG_0263.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er da ikke kun din bil der er lækker ;-) AS-M
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Enig med anonyme Pernille hæ hæ...som herre så bil ...blink blink..
Jep så ka´du lær´det ;O)
Vibeke

Reply »

You must log in to post.