Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Angoraland!

Tags:
No tags yet.

(permalink) VBALL Member
Skrev for 18 years siden | | | |
He he.....
-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Nå, så blev indlægget på thesamba sgu slettet!


-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) trump Member
Skrev for 18 years siden | | | |
fede videoer sp.
din gamle rattop har det iøvrigt godt.min kammerat har den stadig, og kører jævnligt i den.og vil stadig ikke sælge.
-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det var da lige godt ægeligt.. Det er sgu en fed vogn.. Kan vi ikke få et par friske billeder af den?
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) trump Member
Skrev for 18 years siden | | | |
joe den kommer til mig og får stillet ventiler næste uge, men den ligner sig selv.han vil ikke male den.men den har fået lidt hippie intræk.
-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) sigaard1 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hej Angoraland

Jeg har en Type 3 Variant fra 67 m/1600 aldrig renv.( Billig )
kunne i være intr. bor i Hobro
Mvh
Holm (o)\_I_/(o)
2033 5844


hvordan gik det med denne her!!

sigaard
-------------------------------------------
sigaard1@yahoo.dk

50548776
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
sigaard1 skrev:
Anonym skrev:
Hej Angoraland

Jeg har en Type 3 Variant fra 67 m/1600 aldrig renv.( Billig )
kunne i være intr. bor i Hobro
Mvh
Holm (o)\_I_/(o)
2033 5844


hvordan gik det med denne her!!

sigaard


Det er en fornuftig bil, til billige penge, men her bare ikke plads til den...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
He he.

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=1793
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 18 years siden | | | |
;) i kommer lidt omkring..... udemærket!!! så langt kommer man ikke omkring med thansen lys og store basser ;)

VH
Mads
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Burns a Cab#2: http://www.youtube.com/watch?v=IyQcJe5yMvQ
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) thogaa Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Puha. Blir man ikke tørstig af al den varme?
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) MortenMadsenVw Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Når i brænder den cab der er det så bare for at få den gamle lak af eller hvad ?
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ja, blandt andet!
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 18 years siden | | | |
SPRasmussen skrev:
ja, blandt andet!


Hvilke andre fordele er der ved metoden?

Er der ikke risiko for unødig stress af pladen, eller er det bare et spørgsmål om at varme så lidt at der ikke sker noget?
Nogen gange må I vel også komme til at varme på den rene plade, hvor I allerede har fjernet malingen, men det bliver måske ikke så varmt at det er et problem?

Bruger I også metoden på større flader som f.eks døre?

PS dette er ingen kritik af metoden, er bare nysgerrig og har aldrig set det praktiseret før.
-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har brugt branderen over det hele og selvføldig bliver det varmt men ikke mere en jeg godt kan holde en hånd på. og det var kun lige 2 steder det trak sig men meget kort efter da det lige var blevet lidt køliger kom den jo på plads igen.

Så det er bestemt ikke noget der har forandret på noget andet at der mangler noget maling, den har sku også været mange farver, ellers kan det heller ikke sådan lige lade sig gøre men med det tykke lag maling så bobler det hurtigt op og det kan nemt fjernes.

Christian
-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hej Morten.

Nu kommer det nok ikke som en overraskelse at vi ikke er helt raske i Angoraland, men vi gør det her på cab'en for at lave noget falsk pantina. Og den med at slibe på den mente vi ikke helt ville virke på denne her bil da den er malet om 4 gange!

Og det sidste lag den havde fået ved jeg/vi simpelhen ikke hvad er for noget. Så vi prøvede lige for sjov at brænde det øverste lag hvide maling af på hjelmen da den ikke var rigtig til årgangen alligevel. Og det viste sig at give det helt fede look ( i vores øjne ) når man kune lige brændte overfladen af. Så det man ser er alle maling lagene i forskellig dybde. Det ser altså federe ud i virkeligheden!

Så nu er planen at det lige skal have en lille smule rust hvor den kan, og så skal vi prøve at bruge noget olie/lak til at forsejle "lakken" og så er den klar til at komme ud og skrabe asfalt!

Der skete intet med pladen på nogen af delene på bilen, vi styrer varmen uden at udkløde jernet, det blev kun lige rørt, og hvis vi syntes at vi havde givet den for meget nogler steder var vi straks klar med kold luft i blæsepistolen!

Og det fede var at vi fandt intet som helst rust i bilen nogen steder. Så bort set fra lidt dårlige svejsninger efter panel skiftet tyskerne havde lavet engang, hvilket stort set er lavet om. er det en rigtig fin bil.

fas.jpg

-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) thogaa Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Genialt! Prøvede engang samme metode på et B&O TV. Det endte galt:

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Agh pis... Jeg har skrevet "restro" i slutningen af klippet!
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) MortenMadsenVw Member
Skrev for 18 years siden | | | |
SPRasmussen skrev:
Hej Morten.

Nu kommer det nok ikke som en overraskelse at vi ikke er helt raske i Angoraland, men vi gør det her på cab'en for at lave noget falsk pantina. Og den med at slibe på den mente vi ikke helt ville virke på denne her bil da den er malet om 4 gange!

Og det sidste lag den havde fået ved jeg/vi simpelhen ikke hvad er for noget. Så vi prøvede lige for sjov at brænde det øverste lag hvide maling af på hjelmen da den ikke var rigtig til årgangen alligevel. Og det viste sig at give det helt fede look ( i vores øjne ) når man kune lige brændte overfladen af. Så det man ser er alle maling lagene i forskellig dybde. Det ser altså federe ud i virkeligheden!

Så nu er planen at det lige skal have en lille smule rust hvor den kan, og så skal vi prøve at bruge noget olie/lak til at forsejle "lakken" og så er den klar til at komme ud og skrabe asfalt!

Der skete intet med pladen på nogen af delene på bilen, vi styrer varmen uden at udkløde jernet, det blev kun lige rørt, og hvis vi syntes at vi havde givet den for meget nogler steder var vi straks klar med kold luft i blæsepistolen!

Og det fede var at vi fandt intet som helst rust i bilen nogen steder. Så bort set fra lidt dårlige svejsninger efter panel skiftet tyskerne havde lavet engang, hvilket stort set er lavet om. er det en rigtig fin bil.

Okay takker for svaret, synes det så lidt spændene ud og jeg har ikke så fandens meget forstand på renovering af Vw i nu, så ville lige tjekke op på det ;)
Men tak for svaret i hvertfald.

(permalink) thogaa Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hvordan kommer man i audiens i Angoraland?
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Kør ud og sig hej...

de er ikke så farlige...sådan da...
(permalink) Chritte Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonym skrev:
Kør ud og sig hej...

de er ikke så farlige...sådan da...


Det var så mig...

ser ellers rigtig godt ud på cab´en... fed ide...
(permalink) thogaa Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Ved ikke, om jeg tør med alt det ild...
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Ja, og hvis du kommer i luftkølet er den smallet og sænket inden den forlader matriklen!
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) thogaa Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Så tør jeg ikke tænke på, hvad der sker, hvis jeg har en kasse øl på taget...
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner

Reply »

You must log in to post.