He he.....
-------------------------------------------
Jesper - 25382292
Jesper - 25382292
Anonym skrev:
Hej Angoraland
Jeg har en Type 3 Variant fra 67 m/1600 aldrig renv.( Billig )
kunne i være intr. bor i Hobro
Mvh
Holm (o)\_I_/(o)
2033 5844
sigaard1 skrev:Anonym skrev:
Hej Angoraland
Jeg har en Type 3 Variant fra 67 m/1600 aldrig renv.( Billig )
kunne i være intr. bor i Hobro
Mvh
Holm (o)\_I_/(o)
2033 5844
hvordan gik det med denne her!!
sigaard
SPRasmussen skrev:
ja, blandt andet!
SPRasmussen skrev:Okay takker for svaret, synes det så lidt spændene ud og jeg har ikke så fandens meget forstand på renovering af Vw i nu, så ville lige tjekke op på det ;)
Hej Morten.
Nu kommer det nok ikke som en overraskelse at vi ikke er helt raske i Angoraland, men vi gør det her på cab'en for at lave noget falsk pantina. Og den med at slibe på den mente vi ikke helt ville virke på denne her bil da den er malet om 4 gange!
Og det sidste lag den havde fået ved jeg/vi simpelhen ikke hvad er for noget. Så vi prøvede lige for sjov at brænde det øverste lag hvide maling af på hjelmen da den ikke var rigtig til årgangen alligevel. Og det viste sig at give det helt fede look ( i vores øjne ) når man kune lige brændte overfladen af. Så det man ser er alle maling lagene i forskellig dybde. Det ser altså federe ud i virkeligheden!
Så nu er planen at det lige skal have en lille smule rust hvor den kan, og så skal vi prøve at bruge noget olie/lak til at forsejle "lakken" og så er den klar til at komme ud og skrabe asfalt!
Der skete intet med pladen på nogen af delene på bilen, vi styrer varmen uden at udkløde jernet, det blev kun lige rørt, og hvis vi syntes at vi havde givet den for meget nogler steder var vi straks klar med kold luft i blæsepistolen!
Og det fede var at vi fandt intet som helst rust i bilen nogen steder. Så bort set fra lidt dårlige svejsninger efter panel skiftet tyskerne havde lavet engang, hvilket stort set er lavet om. er det en rigtig fin bil.
Anonym skrev:
Kør ud og sig hej...
de er ikke så farlige...sådan da...