Ja så er der kommet gang iprojektet igen....
Hvad er der så sket siden sidst....
Har fået lavet ratstamme færdig så denne er klar.
Hele bilen er blevet monteret med karosseri, minus viskermotor og udstødning. Viskermotor er kommet, så tak til KCLasse for denne.
Herefter har jeg sørgeligt måtte konstatere at jeg nok er for høj til at sidde i denne bil, så derfor er bunden blevet sænket.
Bilen er efter endt tilpasning af alle dele, blevet splittet ad og sendt til sandblæsning.
Pt er bilen blevet grundet 3 gange, og malet 2 gange med maskinemalje. Den står nu og tørrer og søndag skal den så lige have det sidste hvis jeg måtte have glemt noget.
Herefter skal den lige have et lag Tectyl eller 2 for at afslutte bunden.
Næste projekt hedder så viskermotor, samt ledningsnet.
RIS & ROS, samt diverse kommentarer er velkomne.
Lige et par billeder af forløbet :
Hvad er der så sket siden sidst....
Har fået lavet ratstamme færdig så denne er klar.
Hele bilen er blevet monteret med karosseri, minus viskermotor og udstødning. Viskermotor er kommet, så tak til KCLasse for denne.
Herefter har jeg sørgeligt måtte konstatere at jeg nok er for høj til at sidde i denne bil, så derfor er bunden blevet sænket.
Bilen er efter endt tilpasning af alle dele, blevet splittet ad og sendt til sandblæsning.
Pt er bilen blevet grundet 3 gange, og malet 2 gange med maskinemalje. Den står nu og tørrer og søndag skal den så lige have det sidste hvis jeg måtte have glemt noget.
Herefter skal den lige have et lag Tectyl eller 2 for at afslutte bunden.
Næste projekt hedder så viskermotor, samt ledningsnet.
RIS & ROS, samt diverse kommentarer er velkomne.
Lige et par billeder af forløbet :
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers