hendrixxx skrev:
Det var netop derfor jeg spurgte.... Det er nemlig ikke helt ligegyldigt hvad den bliver kaldt... er det en buggy kan kan jo bruge VW´s anvisninger... Der står jo ingen steder hvordan en buggy skal se ud...
men så alligevel er det ligegyldigt.....er du omhyggelig, forbereder dig godt og holder dig indenfor loven kan man faktisk få synet en del. Der er en milliard mennesker der igennem tiden har spurgt på nettet om man kunne få synet en mania herhjemme og de har alle fået et rungende nej. Det siges også at skærme spartlet sammen med karossen muligvis ikke kan godkendes- men som synsmanden sagde til mig: uanset hvor meget spartel du putter mellem skærm og karosse bliver den ALDRIG en bærende del.
Moralen her er at der er flere historier om synsfolk end der er synsfolk, og man skal bare forsøge sig frem indenfor de rammer der er.....JJ fik jo også synes sin v-rod med extender på forbroen OG DET KUNNE IHVERTFALD ALDRIG GODKENDES HERHJEMME
Jojo, men nu arbejder jeg jo som synsmand til dagligt.... Så har også hørt min del, Men ja, kan sagtens følge dig og kun give dig ret...