Daniel skrev:
Hej!
Jeg har med interesse følget denne diskussion omkring at starte et dansk beach buggy-forum op. Jeg synes det er en udmærket ide og har derfor taget sagen i egne hænder.
Denmark har nu sit aldeles eget beach buggy-forum!!!
Adressen er:
http://www.buggyklubben.dk/forum
(Hvis jeg har forstået det rigtigt har der tidligere varet en beach buggy-side på denne adresse. Dette må I gerne fortælle mig noget om, da jeg ikke ved noget om det.)
Jeg som har startet forumet op hedder Daniel, og jeg har tidligere startet op det svenske buggy-forum som omtales i tidligere indlæg.
Grunden til at jeg har startet forumet er simpelthen fordi jeg synes det er fedt at samle alle byggy-mennesker på et sted. Dels fordi det er nemmere at finde information om beach buggys i et forum som kun handler om buggys, og dels fordi det er sjovere at vare aktiv i et forum om buggys, end om VW generelt, hvis det er buggys som er ens interesse.
Min erfaring fra at have startet det svenske beach buggy-forum op er at det tager tid før det er nogen rigtig aktivitet på forumet. Vi må regne med minimum to måneder før der vil vare nogen selvkørende diskussion. Men dette vil selvfølge gå meget hurtigere hvis vi sammen hjælper hinanden at sprede adressen http://www.buggyklubben.dk på så mange sider som muligt som buggy-mennesker kan tænkes besøge.
Jeg håber at I modtager dette initiativ som en god ide.
Bedste hilsner
Daniel
undskyld min negativitet overfor dit forum, men hvad er idén med at dele det op, jeg er selv buggy ejer og kan kun se at alle på vwnettet er her for det samme.
jeg synes at det er et godt initiativ for at få samlet buggyfolkket og arrangere buggy events, men når vi også snakker tekniske spg. så forstår jeg ikke hvorfor ikke at vi vil bruge vwnettet. det er jo aligevel sådan at dem der har mest forstand på vw ikke er dem der (normalt) har en beach buggy, dem der har mest forstand er dem der har rodet med vw i længere tid, og min mening er at buggyen er en udemærket start bil for vw verden men det er for mange bare et startskud til at begynde på den orginale luftkølede vw. en nem måde at lære at skrue på en bil, en buggy er jo aligevel ret nem at skrue på. det tager jo ikke mere end 5 minutter at pille motoren ud, og 10 minutter mere så er gearkassen også ude.
personligt gider jeg ikke at følge med i mere end 1 forum dagligt, en gang om måneden er jeg måske lige rundt til nogle af de udlandske store forums.
håber ikke at du tager det for hårdt daniel du har jo nok aligevel brugt noget tid på den side.
forresten mangler du et forum på siden der hedder træf og events.
og evt så skulle "Beach buggy-billeder" hedde brugerens beach buggys. eller også skal de begge være der.
jeg kan godt lide farverne på siden.
håber at der er nogen der har lyst til at bruge forumet, personligt har jeg ikke tid eller lyst til det.