Hej Jakob
Jeg har ikke helt styr på hvad der skal gøres ved gearkassenn, du har nok ret i at der skal en anden kobling på også, men jeg er ikke helt sikker, da jeg købte de forskellige dele fik jeg en spise seddel fra Kit og Buggy (Bent) og har købt ind efter den, alle dele skulle være ok.
men det kan være at der er nogle af de t4 bygger på nettet der kan svare på dette med koblingen
kilgod
[quote=Jakob M]
Kilgod skrev:
1 stk CJ adskilt med cabs (1800 fra en 412S)
1 stk CU adskilt (2,0)
CJ og CU adskilt sælges samlet, da alt til dem er blandet sammen
samlet pris 6000 kr
1 sæt nye 2,0 cylinder, stempler, knast,komplet sæt lejer, køleskjold, extern oliekøler,div pakninger.
alt dette er købt hos Kit og buggy (Bent Sørensen)
Bent har sammen sat dette sæt, sammen med CJ blokken / topstykker og 412 Cabs skulle den kunne yde mellem 130-150 HP.
pris med CJ og CU plus overstående sæt 13000 kr
Kilgod
Hvordan ser blokken ud, er den slidt f.eks ved krumtappen. Den skal vel ikke bores op/linebores?
Nu har jeg ikke så meget styr på t4, men hvad er det for nogle karbs, jeg har nemlig 2stk 40 Dellortor, er de bedre end de 412 karbs.
Jeg havde tænkt mig at bruge motoren i buggyen, jeg går ud fra at der ikke er noget problem i det, andet end at jeg skal slibe lidt i gearkassen.
Du skriver at det eneste der mangler er udstødning og svinghjul, hvad med koblingen?
MVH Jakob