vw boble oval SOLGT!!!!
Hvad er prisen evt. m sorte plader ???
hej
jeg ved ikke hvad de sorte plader koster..
men ring på motorkontoret de ved det sikkert
mvh Keld
Hey =) !
De sorte historisk korrekte nummerplader koster ca. 2200 at få på bilen...
Held og lykke med salget!
/
Tim
-------------------------------------------
VW Type1 1953
Men hvad er din pris med pladerne på ??? :-)
spunken skrev:
Men hvad er din pris med pladerne på ??? :-)
Hvis min regnestok passer lige omkring 39Kilo
West
Så må kesa rette mig hvis jeg tager fejl
Ja, dig kan man vidst ikke sådan snyde... Men for mig er bilen mere spændende med plader, og måske var den også lidt lettere at kome af med. Jeg kan også spørge lidt mere direkte, hvorfor er der ikke plader på den fine vogn ???
hej. ikke solgt alligevel
det var en til en ung pige,men i dag ville hun hellere have en nyere boble,da den også skulle bruges om vinteren,det syntes hun var synd for denne gamle oval!!
grunden til at der ikke er plader på!! er at jeg ikke vil have flere biler reg i mit navn,ikke andet.
mobil 23461746 mail:keldsandgaard@gmail.com
har den både den orginale standart crash box og kabelbremser der er iorden og virker er det godt nok billigt - BBT har lige solgt en mage til til 89000 , spm ikke var pænerer end den der
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
hej. kabelbremser er der og i orden..
den orginale standart crash box?? ved jeg desværre ikke lige hvad er??
kesa
hej Kesa.. har du en hvad er din mail adresse ?
VH Peter
kesa skrev:
overstående oval sælges!!
den er pæn og velholdt.
uden rust
har fabriksmonteret moter i endnu,dog nyrenoveret.
6v.
afviserne mangler men ledn. er der!
skal betales afg. ca 3000kr
kan få sorte nr.plader
ny pris 39000kr BILLIGT
Vil gerne købe den med det samme !
Ring 27200100
*mvh.
Viggo Stockmarr
pax skrev:
kesa skrev:
overstående oval sælges!!
den er pæn og velholdt.
uden rust
har fabriksmonteret moter i endnu,dog nyrenoveret.
6v.
afviserne mangler men ledn. er der!
skal betales afg. ca 3000kr
kan få sorte nr.plader
ny pris 39000kr BILLIGT
Vil gerne købe den med det samme !
Ring 27200100
*mvh.
Viggo Stockmarr
Hvis jeg var dig ville jeg have købt den til de 36000 den er sat ned til.... men det er nok bare fordi jeg er en nærig jyde ;-)
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Med Chance for og få skæld ud,hvorfor evig og altid den sætning,jeg vil købe ring på dit og dat nummer,eller skriv på den mail,Det må da være køber der kontakter sælger,når nu der står både nummer og man kan sende PM,er jeg håbløs gammeldags??
West
Kesa sorry for OT
Med Chance for og få skæld ud,hvorfor evig og altid den sætning,jeg vil købe ring på dit og dat nummer,eller skriv på den mail,Det må da være køber der kontakter sælger,når nu der står både nummer og man kan sende PM,er jeg håbløs gammeldags??
West
Kesa sorry for OT
helt ok ang overstående..
jeg har snakket med Viggo på telefonen og han har købt ovalen.
mvh Keld
Anonym skrev:
West
Kesa sorry for OT
helt ok ang overstående..
jeg har snakket med Viggo på telefonen og han har købt ovalen.
mvh Keld
Ja men det var da dejligt dan fine bil fik nyt hjem
West
West
som overstående korrekt siger... lad være med at henvende jer hvis det ikke er en lidt seriøst!!
jeg har nu haft 3 aftaler med Viggo om at han ville hente og betale bilen men de er ikke overholdt.. den sidste i dag kl 12,30 som jeg sad og ventede 2 timer på.. men ikke engang en besked om at han ikk kunne alligevel..
så skulle der være en intr i denne oval,er den til salg for den som betaler og henter bilen.
mvh Keld
20465146
Ja det er surt vi havde jo en aftale i fredags da jeg var på Fyn men du skrev den var solgt. Jeg har ikke tid til at tage til Fyn nu! øv øv.
3550 Slangerup
Mobil:29686449
unold@mailme.dk
Set på den kesa har til salg(54 standart)en uorginal bagspids,baglygter,bagklap bapanel,noget eftermonteret instrumenter,lappet begge sider hvor varmekanal begynder(inderskærm i for)bag dør i den ene side ser ud som en bule der er udspartletdet ,en svag transmissions støj,var det negative
Positivt ,en fin standart,ultra fint rat indtræk i fin stand(pånær dørsider)den er med kabel bremser som virker,som for sin alder (hvad jeg kunne se)utroligt usvejset
Som jeg ser ,en bil som man kan køre uden og græmmes,et meget stort potitentiale hvis man vil lave en flot original bil,ellers en superflot brugs veteran
Bilen er nysynet,Kesa søger for afgiften(som jeg har forstået)så holder den sig pænt under de 40 Kilo
West
havde besøg af west som skrev overstående,som jeg tillader mig at kopiere hertil..
vil dog lige korrigerer ang afgiften,mener ikke jeg har skrevet/oplyst at jeg betaler afgiften på ca 2800kr men jeg vil sælge bilen for 40000kr incl afgift og "hvide" plader
mvh Keld
svag transmission støj skal være der vist det er den rigtige gearkasse der sidder i , jeg vil næsten mene at er den der ikke , er der nogen der har puttet en banan skræl i den ;-)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
det er den origenale gearkasse!!
keld
mangler satdigvæk en ny ejer.keld
Hej Keld, hvordan går det så?
Jeg er MEGET interesseret i din oval, hvis du stadig har den?!
Jeg har mailet dig på førnævnte adr.
Venligste hilsner
Martin Skovgaard