Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Off topic - Vinterblomster i haven

Tags:
No tags yet.

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja det er sku go værkstedshumor gg..
(permalink) JJ Member
thogaa skrev:

var det virkelig den bedste kommentar du kunne finde på fordi ikke alle er enige i din latterlig gørelse af unge mennesker som ikke er verdensmestere i at lave biler efter at have ejet en bil i 2 måneder

jeg syntes da osse det er grimt men derfor bruger jeg da ikke tid på at tage billeder og lægge på et forum og så fordi andre ikke har samme menning jeg bliver tøsesur

du må sgu have mig undskyldt...men hvis du ikke kan tåle at folk ikke har samme menning som dig så hold det for dig selv...........
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Tak JJ.
Jeg må indrømme at jeg tabte tråden her" men det er nok fordi jeg er positivt indstillet overfor de unge og selv kan huske mine begynder fejl ja jeg har også måtte begynde helt fra bunden af da jeg ikke havde en far der kunne lære fra sig og jeg var desværre ikke født med Thogaas naturtalent.
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) flemse88 Member
nu må du tage dig sammen unge folk kører fint. er selv 18. de sleste sætter bedre bremser og dæk på. så du ska ikk tro du ved alt. du er slet ikk inde i miljøet. og hva er problemt. han har gjort sin bil personlig. du kører garanteret selv i en fucking skod lada. så tag dig sammen. og GROW UP
(permalink) Anonym Member
hvorn kan du tillade dig og tage billed af en fremmed og sætte hans billeder ind på et skide forum og diskutere skøbhed på den...

det kan da være han selv kan lide bilen...

og det kan godt være vi unge kører lidt for stærkt, men heller 80 på en 70 zone end 50 på 70 zone ligesom jer gamle mennesker...

SOM supraronni SIGER; få jer et liv eller fis af.
(permalink) 2econdskin Member
hehe mon ejeren af bilen har fundet vej til vw nettet ...
(permalink) jkv Member
INDEN det her kører af sporet!! Mon så ikke lige at man skulle LOGGE IND, hvis man har noget at sige til dette her. De der ikke kan finde ud af at logge ind, må jo være rimelig flove over hvad de siger. Og dem kan medlemmerne at vwnettet ikke tage seriøst.
Jeg tror denne her tråd, var lavet som lidt en joke, og ikke for at folk der ikke kan stå frem, skulle tænde fuldstændig af herinde!!!
Bliv voksne!! Log ind!! Eller nøjedes med at læse, og ikke mere!!!
'Så svært er det da ikke at oprette en profil herinde...
(permalink) thogaa Member
Ja. I har ret. Jeg undskylder mange gange!
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Lange Member
Nu må det sq da snart være på tide at der bliver lukket af for anonyme indlæg, det her er sq da for latterligt, de ødelægger jo det her forum totalt!
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
Ja. Det er de anonyme meninger, der tæller!

Fedt, at starte en tråd som en joke/muntert indslag for brugerne af VW-nettet, og så ende med at få spammet sin projektside af barnlige fjolser...

40818888 gaardsoe.com
Anonym skrev:
Der må da være et usædvanligt kedeligt forum i har jer her, vis et indlæg kan ødelægge hele forummet, det må jeg da nok sige...

Hvad er det for et indlæg, der skal vises?
40818888 gaardsoe.com
Du udstillede den Jetta som noget lort fordi det more dig? Eller hvor var joken i det?

ja den er ikke vitterlig køn, men der er dælme MANGE biler der er værre, og der er også mange på din alder som køre rundti noget der forlængst skulle være afgået ved døden.

Og At vi unge køre uden sikkerhed slidte dæk osv? Der er ikke EN af mine venner som nogensinde kunne finde på at køre rundt med slidte dæk eller slidte bremser, i øvrigt har en af mine gode venner lige skiftet begge dele pga han ikke mente det var særlig smart at køre med.

Der er rådne kar ja, men der er satme også folk på den anden side af 35-40 som køre som en flok idioter, hver eneste ulykke som jeg har undgået når jeg har kørt bil har ikke været min skyld, men derimod et par ældre folk, som enten har skidt højt og helligt på fuldoptrukne linjer eller hajtænder. (Kæft jeg lyder som en superhelt lige der) Så stop den skide generalisering på ungdommen, i ser nok 1 brian og 10 mere ansvarsbevidste unge på 1 dag, men alligevel er det kun Brian´en i lægger mærke til.

Og hvis det er Glad og Muntert at tage billeder af en anden person bil bare for at vise at man selv har mere forstand på det?
"Høhø jeg kunne aldrig finde på at lave det lort, kæft hvor er jeg bare gå se min "super" flotte bil"

Enten Lugter her lidt af Jante lov ellers har du bare fået ondt i røven. Det er min mening og det er jeg ikke bange for at udtale mig om.

(permalink) MortenP Member
Anonym skrev:
Ha ha hvor er det sjovt at se en "voksen" mand være på så dybt vand, at det eneste han kan komme op med, er at jagte folk for deres slåfejl/stavefejl på hans profil og i denne tråd...

Din joke blev misforstået - tag det som en mand i stedet for selv at opføre dig barnligt, som du beskylder andre for at være...

Henrik

Det er de ANONYME der er barnlige, de tør jo ikke stå frem !

(permalink) Slot Member
Jeg snupper lige en kop kaffe!..
michaelslot@gmail.com
Tlf: 301 301 27
2x64' Type1 - 75' Safari - Puch Maxi 4Takt.
Tråden er hermed ændret til at omhandle vinterblomster. Noget, som næppe kan ophidse nogen :) Godt nytår til alle!
40818888 gaardsoe.com
Sl0t skrev:
Jeg snupper lige en kop kaffe!..

Genial idé!
40818888 gaardsoe.com
(permalink) Mark S Member
Hvad har de unges køreegenskaber og sans for styling med hinanden at gøre? Det forstår jeg ikke.

Jeg synes iøvrigt den bil er grim.

Thogaa> Hvilke blomster skal vi diskutere? En-kim eller to-kimsblomster?
(permalink) hendrixxx Member
Anonym skrev:
Jeg har ikke lyst til at være medlem af / registreret på en side, hvor folk ikke kan stå ved deres meninger og det de nu engang har sagt....
Jeg hopper på Arto.dk - der er der mulighed for at møde mennesker der er langt mere modne end enkelte brugere af denne side.

Henrik - Ude af denne discution for nu.

ARTO....nu pisser jeg snart på mig selv af grin. Er du pædofil eller bare ikke gammel nok til at have kørekort???? begge dele gør at du ikke er velkommen her. I er nogle kællinger når i gider at spamme vw-nettet med jeres shit. Og eftersom alle dine boyfriends også lige skulle indover med deres kommentarer så er i sgu da nogle bitches. Istedet for at spamme vores så upload du et billede af en vw på arto, og så kan dig og dine boyfriends grine og kommentere den lige så tosset i vil mens i sidder og river hinanden i ynglevorten.....Jeres mening er uniteressante så FUCK OFF kællinger
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) HMS Member
Arghhh jeg tilstår det er mig der fik de unge til at komme i humør jeg luftede lige Thogaas meninger overfor dem så de kunne få en chance for at forsvare sig imod de hårde anklager han fremlægger og det var da rart at høre at de unge også havde en mening om dem der hænger dem ud som tumber for jeg må indrømme at jeg har fået et andet indtryk af dem når jeg har været nede i Holeby og har mødt dem til div brænder træf de virker ganske fornuftige og flinke på mig.
Jeg har for husfredens skyld lukket emnet ned det andet sted.

Tillad mig at citere en kendt vw netter
Jeg syndtes trods alt at det eneste mærklige i denne debat er da at der er en der har rendt rundt på et værksted og taget billeder af en fremmede mands bil for at lægge dem op på et luftkølet forum for at håne den.

Mark S
Det er jo det vi andre ikke kan få et svar på din mening om bilen undrer os ikke.
Jeg tror nu heller ikke at ejeren syndtes om en kassevogn i teledanmark farver og det kan du jo ikke bruge til noget vel.
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
Man kan sige meget om den Jetta men den kan spille højt og køre stærkt i stillegaderne. Har lige set den komme bankende ned af
Anonym skrev:
Man kan sige meget om den Jetta men den kan spille højt og køre stærkt i stillegaderne. Har lige set den komme bankende ned af
40818888 gaardsoe.com
Sidder her med min kaffe allerede Thogaa og undrer mig over hvordan det kunne køre så langt af sporet...
(permalink) John Pedersen, Skagen Member

Her i landet har vi ytringfrihed. Jeg lader ingen bestemme hva jeg skal mene og tænke både om stil på biler og om unge mennesker.

John
25709453
I'm the only BAY in the village
snibeke skrev:
Sidder her med min kaffe allerede Thogaa og undrer mig over hvordan det kunne køre så langt af sporet...

Det omhandler begribeligvis, at de purunge menneskesjæle ikke har sat sig ind i konteksten eller min måde at manifestere mig på. De, som kender mig, ser nok tråden i et helt andet lys
40818888 gaardsoe.com
Jeg kender dig ikke men jegsynes godt jeg fangede den ..er lidt missundelig for min hvor hurtigt har i erfaring med at man kan køre en tråd af sporet tråd.. der gik meget længe før den gjorde..gir du kurser i hvordan man gør?
Skål i kaffe
Vibeke

Reply »

You must log in to post.