Okay... Hvilken betydning har det at der er automatgear i? (Ikke hva automatgear ER:) men hvorfor er det ikke optimalt i den her bil?) Og er der ellers nogen fejl eller mangler ved bilen?
hvem siger det ikke er optimalt, den trækker lidt mindre når den bliver varm, men ellers er der ikke noget i vejen, da motoren er standart kan man jo bare peppe den lidt op. der er nogle få lak fejl, ellers ingen ting.
Okay.. Der er bare én tidligere i tråden der spø'r om det holder i længden, derfor spør jeg:) Har du evt nogen billeder af bilen indeni? Instrumentbræt og sæder osv...
god ide der sidder nogle højtaler i nogle kasser som jeg har bygget anlæget kan ikke lige huske hvad det hedder det vender jeg tilbage med det spillet godt men åd meget strøm så det skal i nok lige se på
Ok.. Vi er ret interesserede i bilen. Vi bor i kbh, så vi vil meget gerne se nogen billeder af bilen indeni inden vi evt kommer ned og ser på den. Hva fandt du ud af med det? Og kan du måske fortælle lidt om bilens "historie"?
håber jeg kan tage nogle i løbet af de næste par dage det som jeg ved er at den blev renoveret for 8 år side af en gut i vanløse og den gang var den blå jeg fik at i den i en bytte handle fra en flink gut der havde været i england og køre i den jeg har selv fået lavet ny forbro nye støddæmper div styrtøj og lige inde syn fik jeg lavet en del rust hvis i spøger herinde er folk flinke til at fortælle om den den har været til salg før inde jeg synet den den tråd burde være her endnu