Nu har vi bestilt billetter til færgen Odden/Ebeltoft kl. 11. Skal betale billetten ved afgang, men kan vi så stadig få de der 25% rabat? vi har kuponen.....
PernilleC skrev:
Hey Bugholm
Så vidt jeg er orienteret aflevere i bare rabatkuponen ved lugen og der fratrækkes rabatten så ved betalingen....
PAsta eller pizza..:oP
PernilleC skrev:
Hey Bugholm
Så vidt jeg er orienteret aflevere i bare rabatkuponen ved lugen og der fratrækkes rabatten så ved betalingen....
PAsta eller pizza..:oP
HeineMadsen skrev:
Hey..
Skal man tilmelde sig,hvis jeg kun er der til Lørdag ,kl 15..jeg skal til gade fest...
PernilleC skrev:
Hey Alle...
Så er der opdatering ang BUB:
Fælleskørsel/ Cruise:
Afgang fra Ebeltoft L
vwpigen skrev:
nogen der skal til det, som kommer fra sjælland? der evt. vil tjene lidt penge på at tage nogle skærme med derover fra til mig?
Mette skrev:
[quote=vw gården]Jeg køre bus så jeg har plads
PernilleC skrev:
Hey Alle...
Så er der opdatering ang BUB:
Fælleskørsel/ Cruise:
Afgang fra Ebeltoft L
54bugholm skrev:
Vi tager hurtigfærgen fra Odden kl. 11. Og lander i Ebeltoft ca. 11.45. Hvor skal vi egentlig køre hen bagefter? Aner ikke hvor pladsen er henne..... Hjælp :)
Bornholmer skrev:54bugholm skrev:
Vi tager hurtigfærgen fra Odden kl. 11. Og lander i Ebeltoft ca. 11.45. Hvor skal vi egentlig køre hen bagefter? Aner ikke hvor pladsen er henne..... Hjælp :)
den første vej til venstre når du kommer fra færgen af - lige inden byen - er du kommet til byen , er du kommer for langt og skal tilbage - denne gang ligger det så på højre side - der plejer at stå skilte ude ved hoved vejen - vi ses
der er nok ca 1000- 1500 m fra færgen af til du skal dreje