Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Tags:
No tags yet.

(permalink) yo-nass Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ny pris 25000.kr fast pris
(permalink) Anonym Member
ja hvis cyklen var original var den 25000 værd men den er jo ikke helt efter bogen og man kan ikke få en skid til dem mere ???????????????????????

hilsen svinet
Anonym skrev:
ja hvis cyklen var original var den 25000 værd men den er jo ikke helt efter bogen og man kan ikke få en skid til dem mere ???????????????????????

hilsen svinet

så er det da sjovt den er renvoveret for 10000 og jeg har kviteringer på dit anonyme svin...
Anonym skrev:
Anonym skrev:

hilsen svinet

så er det da sjovt den er renvoveret for 10000 og jeg har kviteringer på dit anonyme svin...

det var så lige mig der svaret på den...

[quote=yo-nass]
Anonym skrev:
Anonym skrev:

hilsen svinet

det var så lige mig der svaret på den...

tjek http://www.yamahaxs650.dk for links til reserevedele til den i Danmark tyskland O.s.v

(permalink) svendsvin Member
ja jeg glemte at lokke ind men jeg skrev jo mit navn???det kan godt være at den er renoveret,men det jeg mener er cyklen i original stand uden på......sådan er det og jeg mener det jeg h skrevet (gider ikke være anonym)som alle de andre svanse dyr

held og lykke med salget

hilsen svinet
svendsvin skrev:
ja jeg glemte at lokke ind men jeg skrev jo mit navn???det kan godt være at den er renoveret,men det jeg mener er cyklen i original stand uden på......sådan er det og jeg mener det jeg h skrevet (gider ikke være anonym)som alle de andre svanse dyr

held og lykke med salget

hilsen svinet

Hey svens svans

Lade nu være at spille mere smart og du er anonym i mine øjne så længe der ikke står en skid din fuckin` profil og jeg ikke ved hvem du er og så lade være med at saboter mit salg, det er stadig en af de billigdte i dk (tjek DBA) men anyway du er da velkomme til at kigge forbi Odense og spille smart så kan vi jo se hvad du får ud af det...

(permalink) HMS Member
Undskyld jeg blander mig
Der ligger en forhandler i Ringsted som har den model som speciale der får man ikke meget under 35000,- og man kan stadigvæk få det meste til dem endnu så prisen er vist i den billige ende af pris scalaen.
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
HMS skrev:
Undskyld jeg blander mig
Der ligger en forhandler i Ringsted som har den model som speciale der får man ikke meget under 35000,- og man kan stadigvæk få det meste til dem endnu så prisen er vist i den billige ende af pris scalaen.

Tak...
(permalink) hendrixxx Member
du kan få alle de dele du vil til denne model. Det er der ingen problemer i. Det være sig både std. og specialdele. F.eks ham i Ringsted (Benløse) som har speciale i netop den cykel.....og prisen er helt fair.
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) svendsvin Member

hej jonas

nu står hele din livs historie i din profil kan jeg se...send mig en pm næste gang du skal til kbh.. så tar vi den der....

kik på tyske mobile der er der en del som er komplete til en meget go pris....afgiften på sådan en fætter er jo nok ikke mere end 4500

hvis den er så billig så se dog og få den solgt............................

SVINET
svendsvin skrev:

hej jonas

nu står hele din livs historie i din profil kan jeg se...send mig en pm næste gang du skal til kbh.. så tar vi den der....

kik på tyske mobile der er der en del som er komplete til en meget go pris....afgiften på sådan en fætter er jo nok ikke mere end 4500

hvis den er så billig så se dog og få den solgt............................

SVINET

jeg er der der i weekenden, så tager vi den da bare der fra...

ps: og hvorfor skulle man nu hente en i tyskland når ikke kan få nogen dele til dem???
S
Anonym skrev:
S
hi hi kom med lidt mere lort??? det er jo det vi skal bruge vores forum til...

jeg syntes i er lige gode om det jonas spiller op til at der skal (danses) og den anden tar imod med det samme...

I ER FUCKING NARR
Anonym skrev:
hi hi kom med lidt mere lort??? det er jo det vi skal bruge vores forum til...

jeg syntes i er lige gode om det jonas spiller op til at der skal (danses) og den anden tar imod med det samme...

I ER FUCKING NARR
(permalink) joe Member
ha ha godt set der jonas...
hej jeg må lige bryde ind her den rigtige (svend svin) er i thailand og har været der i 3 uger .............. så hvem den klap hat er ved jeg ikke........

han er lige glad med den motorcykel og har ikke været lokket ind her siden han solgte sin type 3 til mikkel

hilsen michael
Anonym skrev:
hej jeg må lige bryde ind her den rigtige (svend svin) er i thailand og har været der i 3 uger .............. så hvem den klap hat er ved jeg ikke........

han er lige glad med den motorcykel og har ikke været lokket ind her siden han solgte sin type 3 til mikkel

hilsen michael

Det ved jeg ikke noget om, men så er det jo bare den falske svend svin, men er lyder da underligt, det er jo ikke alle beskederne der er skrevet anonymt, men hvis den rigtige svend svin er i thailland så kan han jo være ligeglad og så er da slet heller ikke noget problem med ham, men det er der med ham der har skrevet alt det lort og så er det da tydeligt at han prøver at glatte sin dummer ud med den sidste besked...

Ps: Michael (anonym) det er vel bare dig svend svans der har lånt en anden computer, med den sidste besked skulle man da tro du er øm nok til at gøre det...
(permalink) Skallerup S. Member
Kan man ikke logge på fra Thailand... ????????

WTF.. sikke et uland.. hehe..

Fed Cykel..! en af mine venner har en, han passer på som om det var hans egen mor...

Mvh..

Keep your dream alive.!!
(permalink) Fastoldvw Member
Christ for en børnehave..

Nåmen hvis man gerne vil have den original, så har jeg da en std tank til den og lidt andet, jeg synes den er cool og at prisen er fair nok.. Vi snakker klassiker og kultbike her..

http://www.yamahaxs650.dk/

http://www.650central.com

http://www.650motorcycles.com/

http://www.mikesxs.com/

http://www.omarsdtr.com/streetIII.html
bump... bump...
bump...