Ny pris 25000.kr fast pris
Anonym skrev:
ja hvis cyklen var original var den 25000 værd men den er jo ikke helt efter bogen og man kan ikke få en skid til dem mere ???????????????????????
hilsen svinet
Anonym skrev:Anonym skrev:
ja hvis cyklen var original var den 25000 værd men den er jo ikke helt efter bogen og man kan ikke få en skid til dem mere ???????????????????????
hilsen svinet
så er det da sjovt den er renvoveret for 10000 og jeg har kviteringer på dit anonyme svin...
Anonym skrev:Anonym skrev:
hilsen svinet
så er det da sjovt den er renvoveret for 10000 og jeg har kviteringer på dit anonyme svin...
svendsvin skrev:
ja jeg glemte at lokke ind men jeg skrev jo mit navn???det kan godt være at den er renoveret,men det jeg mener er cyklen i original stand uden på......sådan er det og jeg mener det jeg h skrevet (gider ikke være anonym)som alle de andre svanse dyr
held og lykke med salget
hilsen svinet
HMS skrev:
Undskyld jeg blander mig
Der ligger en forhandler i Ringsted som har den model som speciale der får man ikke meget under 35000,- og man kan stadigvæk få det meste til dem endnu så prisen er vist i den billige ende af pris scalaen.
svendsvin skrev:
hej jonas
nu står hele din livs historie i din profil kan jeg se...send mig en pm næste gang du skal til kbh.. så tar vi den der....
kik på tyske mobile der er der en del som er komplete til en meget go pris....afgiften på sådan en fætter er jo nok ikke mere end 4500
hvis den er så billig så se dog og få den solgt............................
SVINET
Anonym skrev:
S
Anonym skrev:
hi hi kom med lidt mere lort??? det er jo det vi skal bruge vores forum til...
jeg syntes i er lige gode om det jonas spiller op til at der skal (danses) og den anden tar imod med det samme...
I ER FUCKING NARR
Anonym skrev:
hej jeg må lige bryde ind her den rigtige (svend svin) er i thailand og har været der i 3 uger .............. så hvem den klap hat er ved jeg ikke........
han er lige glad med den motorcykel og har ikke været lokket ind her siden han solgte sin type 3 til mikkel
hilsen michael