Tak for en super fin aften, selvom VorHerre godt kunne skrue lidt op for varmen. Dog hjælper det som altid med lidt kage og lidt hjertevarme......og en fin stak fede øser !
/A
/A
HMS skrev:
Det var Møg hyggeligt trods de frysende kyllinger :-)fint søsat Vibeke og en god drømme kage (Keiko hilser og siger tak)hvad skal vi ha næste gang.
Mvh Henrik
Ps Det var svært ikke at blive forelsket i Moffe hun var godt nok nice :-))
Speedy skrev:HMS skrev:
Det var Møg hyggeligt trods de frysende kyllinger :-)fint søsat Vibeke og en god drømme kage (Keiko hilser og siger tak)hvad skal vi ha næste gang.
Mvh Henrik
Ps Det var svært ikke at blive forelsket i Moffe hun var godt nok nice :-))
Vi kan snildt finde en køretur til dig også hvis jeg får en intro retur til dit fine køretøj ;o)
Speedy skrev:
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...
Speedy skrev:
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...
hendrixxx skrev:
hold da kæft HMS hvor er den knækket. Den kan du da ikke køre rundt i. Du kan få skrotprisen og en six pack :-)