Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  YOUNGTIMER i Næstved tirsdag fra 19-21

Tags:
No tags yet.

(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tak for en super fin aften, selvom VorHerre godt kunne skrue lidt op for varmen. Dog hjælper det som altid med lidt kage og lidt hjertevarme......og en fin stak fede øser !

/A
(permalink) Juniorsplitten Member
Skrev for 17 years siden | | | |
De sidste
Billede_013.jpg
Billede_014.jpg
Billede_015.jpg
Billede_016.jpg
Billede_017.jpg

-------------------------------------------
66´ 1300 Seablau
(permalink) HMS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det var Møg hyggeligt trods de frysende kyllinger :-)fint søsat Vibeke og en god drømme kage (Keiko hilser og siger tak)hvad skal vi ha næste gang.
Mvh Henrik
Ps Det var svært ikke at blive forelsket i Moffe hun var godt nok nice :-))
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hmm tror altså at Moffe er en hanbil
(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
HMS skrev:
Det var Møg hyggeligt trods de frysende kyllinger :-)fint søsat Vibeke og en god drømme kage (Keiko hilser og siger tak)hvad skal vi ha næste gang.
Mvh Henrik
Ps Det var svært ikke at blive forelsket i Moffe hun var godt nok nice :-))


Vi kan snildt finde en køretur til dig også hvis jeg får en intro retur til dit fine køretøj ;o)
(permalink) HMS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Speedy skrev:
HMS skrev:
Det var Møg hyggeligt trods de frysende kyllinger :-)fint søsat Vibeke og en god drømme kage (Keiko hilser og siger tak)hvad skal vi ha næste gang.
Mvh Henrik
Ps Det var svært ikke at blive forelsket i Moffe hun var godt nok nice :-))


Vi kan snildt finde en køretur til dig også hvis jeg får en intro retur til dit fine køretøj ;o)


Det er en aftale :-)
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...
(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...

Nu har det kun været den ene gang endnu men håbt og drømmen er at det kun bliver større fremover, det ville være skønt at finde flere og flere flotte gamle vogne af alle typer og i forskellig stand....så ja, det var en flot debut men forhåbentlig bliver ordet spredt til alle vinde og alle kanter så flere møder op....sådan gik det i Roskilde så hvorfor ikke også i Næstved? Det er i hvert fald værtindens ønske ;o)
(permalink) JJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...

kom du bare
hvis regner ikke siller ned vil der altid være nogen på pladsen
-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) kristina kristiansen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Speedy skrev:
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...


Nu har det kun været den ene gang endnu men håbt og drømmen er at det kun bliver større fremover, det ville være skønt at finde flere og flere flotte gamle vogne af alle typer og i forskellig stand....så ja, det var en flot debut men forhåbentlig bliver ordet spredt til alle vinde og alle kanter så flere møder op....sådan gik det i Roskilde så hvorfor ikke også i Næstved? Det er i hvert fald værtindens ønske ;o)

Oki det lyder godt, jeg ser om jeg kan få lavet min boble syns klar så kigger jeg også ned forbi i min lilla'e boble....
Hyg jer så længe
(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=kristina kristiansen]
Speedy skrev:
[quote=kristina kristiansen]er det mest første gang der er stor tilslutning eller er det nogen lunde ens alle gangene? ja jeg er ikke færdig med min bobel endnu, og når jeg engang blir færdig, og tager ned og ser til jer i næstved (jeg kommer fra slagelse) så vil jeg ikke være den eneste...


Nu har det kun været den ene gang endnu men håbt og drømmen er at det kun bliver større fremover, det ville være skønt at finde flere og flere flotte gamle vogne af alle typer og i forskellig stand....så ja, det var en flot debut men forhåbentlig bliver ordet spredt til alle vinde og alle kanter så flere møder op....sådan gik det i Roskilde så hvorfor ikke også i Næstved? Det er i hvert fald værtindens ønske ;o)

Oki det lyder godt, jeg ser om jeg kan få lavet min boble syns klar så kigger jeg også ned forbi i min lilla'e boble....
Hyg jer så længe

Oki det lyder godt, jeg ser om jeg kan få lavet min boble syns klar så kigger jeg også ned forbi i min lilla'e boble....
Hyg jer så længe

Gør da endelig det...og tag venner, familie, børn, dyr, fjender og naboer med, hyggen er i hvert fald sikret !

/A

DSC01765.jpg
DSC01776.jpg
DSC01770.jpg

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Man må også gerne komme forbi selvom bilen ikke er klar, bare for hyggens skyld
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis bilen er en Alfa Spyder ? :-)
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja du kommer jo lige meget hvad Coty, det har vi da fundet ud af, og du bliver jo budt velkommen ikke...hvis din bil holder lidt væk altså :wink:
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja så er det i morgen 1 Maj at vi mødes igen kl 19-21 ved havnen i Næstved... Vejret bliver jo strålende.. Jeg glæder mig i hvert fald.

For en ordens skyld vil jeg lige minde om, at vi naturlig vis kører pænt til og fra Youngtimer... :wink:

Vibeke
(permalink) Leth Member
Skrev for 17 years siden | | | |
HUSK at bakke op om dette arrangement! Det er hyggeligt og Snibeke fortjener alt den opbakning hun kan få!
-------------------------------------------
Mvh Jakob
(permalink) Leth Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Havde faktisk lovet ikke at komme, men sneg mig afsted i en grøn Zafira... 21 gamle biler gjorde det samme :-)

Flere billeder på http://www.youngtimer.dk
IMGP1938_2_.jpg
IMGP1949_2_.jpg
IMGP1950_1_.jpg
IMGP1963_1_.jpg
IMGP1980_1_.jpg
IMGP1985_1_.jpg

-------------------------------------------
Mvh Jakob
(permalink) Split261 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Vibeke og Jacob med flere, tak for en hyggelig dag/aften, ja jeg kom jo i et rigtigt "ladefund" som godt kunne trække lidt interesse alligevel.
Og det var de "fine" overalls jeg havde fundet frem pga tidsnød,tihi. Men det var rigtig hyggeligt og jeg ser frem til næste gang.
VWenligst Split
-------------------------------------------
vwsplit.se
http://www.veteranposten.dk/flereAnnoncer.asp?Id=11698
52 & 62 Splits only. 20739887
(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej folkens

Fedt at se alle de flotte vogne (og overall's ;o)) på havnen igår, rigtig flot fremmøde af især VW folk.....håber at I alle vil huske at sige det til alle dem I kender og deres venner så vi kan sikre et flot fremmøde samt at rygtet bliver spredt.

Mvh. Anders
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jam tusind tak for en super hyggelig aften med massser af fine luftkølede køretøjer,og ikke mindst fine vandkølede naturligvis :wink:

Vejret var med os, og det var toppen da cruiset fra Haslev kikkede forbi i deres fine biler, der blev sparket dæk, byttet reservedele og talt om, hvor kagen mon blev af... :D
Håber at se jer igen om 13 dage, jeg kommer i hvertfald.

Vibeke
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ses vi i aften kl 19-21?
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jamen det var jo som altid en hyggelig aften.. der kom lidt smådryp, men rigtige youngtimere lader sig ikke skræmme af lidt vand...
Det blev til ialt 14 biler og 2 "youngtimermotorcykler"..der havde hørt om arrangementet og lige ville kikke forbi..flere billeder http://www.youngtimer.dk
Vi ses igen den 29/5 kl 19
Vibeke
DSC00773.jpg
DSC00765.jpg
DSC00774.jpg
DSC00776.jpg
DSC00780.jpg

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hold da kæft HMS hvor er den knækket. Den kan du da ikke køre rundt i. Du kan få skrotprisen og en six pack :-)
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
hold da kæft HMS hvor er den knækket. Den kan du da ikke køre rundt i. Du kan få skrotprisen og en six pack :-)


Deal Hendrixxx tos :-((
Vibeke hævn :-)

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvem hvad MIG ??!! Hvad har JEG gjort..jeg har taget et billede af din bil for at dokumentere at du også var med..:D

Reply »

You must log in to post.