Har lige hørt fra min ven hos Stena - og de er i fuld gang med at booke/sende billetter afsted.
Færgebilletten er der halv pris på, og hotellet er som tidligere nævnt til normalpris. Dog er der enkelte der får hotelværelse til halv pris, da de havde enkelte "bo2betalfor1" hotelværelser ledige. Disse er blevet uddelt efter først til mølle princippet (tilmeldingstidspunkt).
Desværre var der ikke værelser nok ledige på "Gårda" hotellet (ligger tæt ved Liseberg forlystelsesparken), så resten har fået værelser på Majorna hotellet (ligger tæt ved Stena terminalen). Hvem der har fået hvad og hvordan aner jeg ikke - så check jeres billet når i får den. (info om hotellet kan findes på
http://www.stenaline.dk)
I skulle gerne have billetterne i posten i morgen onsdag eller torsdag. Når i har modtaget billetterne så check lige at de har fået booket jer ind på de rigtige tidspunkter osv.
Jeg mener de fortalte mig at der kom 2 bookninger - en til færge og en til hotel.
PS. Husk lige at købe en god flaske rødvin med til min ven, der har hjulpet os med at skaffe billetter til halv pris! Så kan det jo også være der er mulighed for at han gider hjælpe os en anden gang........ ;-)
Venlig hilsen
Dansk folkevognsferie A/S