til jesper den er f...... flot den der tillykke med den
14 skønne dage i Norge er ved at være slut, jeg har været i bilskrotskov og mødte i eftermiddags denne smukke 911 tanga S fra 1966
Ser godt ud allan.begge maskiner.god ferie.
Lidt luftkølet der kom forbi min vej på ferien..
Faldt over den pumpemotor på Langelands Fortet.. Sat lidt til siden i en hal med et fly.. VW motoren var helt som ny, én årgang 1964 på typeskiltet !
Var inde på Statoil på Tåsinge, hvor jeg mødte denne VW Camat.. Fik lov at se lidt nærmere på den over en sludre :0)
Tja landede i Ebeltoft igår og så 2 andre baybusser. Fik desværre ikke billeder af dem. Den ene var blåmetal forneden og sølv i toppen. Den anden holdt på stranden med taget oppe og var orange.
Bortset fra "bustræf", så har vi også været på ferie i bussen. Først på busferie i Ebeltoft, og bagefter et smut i sommerhus nord for Strandby i det nordjyske.
Fantastisk vejr!!!
Retrotræf på Fur, helt tilfældige kom jeg (72 bus) til at campere sammen med en Taunus 12m og en Fiat 600.
I øvrigt pokkers lille verden; ham der camperede vedsiden af os, bor 500m fra mig og kærstens onkel og tante var da også på samme campingplads, uden vi vidste det i forvejen..
Åh hvor vildt Rasser, du har fået et billed af hvor min Touran "eksploder" vildt.
;-)
vw camper møde ved vestkysten i går... der manglede lige en t1 og en t5 så havde det været perfekt foto
Der er nu ikke noget bedre end køre på motorvejen i denne tid, det vrimler med T2ere i forhold til resten af året. Det er sgu skønt at se dem fare land og rige rundt som feriebil!. Dejlig tid vi har lige nu.. ;)
Første snap var på E6 mod Norge
Ja flot, billedet vender rigtig på Tlf men vil bare ikke vende rigtig herinde
Ghita og jeg er kørt på ferie i Sverige i den gamle type 1, og vi endte på toppen af skibjerget i Branäs :-)
Nå øv,upload af billeder fra mobil virker ikke.