Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  3 sindsyge Vw'er i odense sidste lørdag?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thomsen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Sådan blev vi spurgt flere gange den aften i Odense :-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
200 hk plusminus en 30-40 hk ;)
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kære Anonym, nu ved jeg ikk om det er mig du hentyder til og min rullefelts udskrift fra dyno day eller what ever, men dog kan jeg da sige der er sket lidt siden den dag hvor den blev rullet med 2 sprungne indsugnings pakninger, std tænding samt benzin pumpe der slet ikk ku føde nok, uportede manifolde osv.. Dermed ikk sagt at 200 hk er nået, det må tiden vise når den i nærmere fremtid blir rullet, så ska jeg da nok smide data op hvis du synes det er så vigtig en faktor i forbindelse med det her indlæg..

Mvh Spring.
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
bare glem de anonyme kommentarer.... det er bare misundelse - ik´ en skid andet!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Elnef Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja jeg ville egentlig ikke blande mig i denne 200hk debat meeen
Skriver man at den giver 200hk så giver ens motor 200hk ellers holder man sin kæft
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
GetBackOnTrack skrev:
Kære Anonym, nu ved jeg ikk om det er mig du hentyder til og min rullefelts udskrift fra dyno day eller what ever, men dog kan jeg da sige der er sket lidt siden den dag hvor den blev rullet med 2 sprungne indsugnings pakninger, std tænding samt benzin pumpe der slet ikk ku føde nok, uportede manifolde osv.. Dermed ikk sagt at 200 hk er nået, det må tiden vise når den i nærmere fremtid blir rullet, så ska jeg da nok smide data op hvis du synes det er så vigtig en faktor i forbindelse med det her indlæg..

Mvh Spring.


Fair nok, i altfald Kejserfed Stil at Showe foran Detroitjernet.. Pluspoint herfra!!
-------------------------------------------
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Elnef skrev:
Ja jeg ville egentlig ikke blande mig i denne 200hk debat meeen
Skriver man at den giver 200hk så giver ens motor 200hk ellers holder man sin kæft



Han har altså også skrevet at de var på ca 2.3L og 200hk..... jeg læser det da som om, at det "ca." han skriver, dækker både for volumen og hestekræfter.

Men come on... det er sgu da flueknepperi, når de nu alle er så tæt på 200hk mærket (eller over ??)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
GOD STIL!
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) klokmose Member
Skrev for 16 years siden | | | |
150 eller 200 fuc... det. det er sku god stil. er pisse misundelig på at jeg ikke kan hive min valser rundt
(permalink) Thomsen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
200 hk plusminus en 30-40 hk ;)

Hæhæ det skal ligge siges at jeg aldrig har påstået at min har 200hk, det har den langt fra den er slet ikke bygget til at kunne levere så meget. Men jeg er ret sikker på at Mads har over 200hk. Men er det ikke ligegyldigt hvor mange hk de har?

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lige et spørgsmål til det dækfrææs.
Hvilke gearkasse og bagtøj kan dog holde til det
Syntes det er en hel hot stil, og ser "lidt" frækt ud
Hilsen Ole
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
findes der egentlig ikke nogen 190 hk's biler der kan trække fra nogen af dem med feks 205 hk ???

hk er vel kun et tal - tiden på uret fortæller vel lidt mere om hvad en bil egentlig kan ??? ville jeg da mene.

og Ole

du kan sagtens købe en gearkasse der kan holde til hvad som helst - du skal bare grave dybt i læderet i baglommen..

pris fra ca 20000 og opefter http://www.morepower.dk/transmissions.htm
vist du altså ikke kan lave den selv, eller nøjes med lidt mindre.

og en 200 hk motor koster vel ca 4-5 gange så meget vist den skal kun holde til det nogen gange..

vist man ikke kan lave det selv

så små 100k - så er man da godt igang - vist det er det man vil
også er der lige bremser og undervogn OG BIL også ;-)


men det er jo også billigerer og sjoverer end at købe en nyerer bil der knap nok kan det samme
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kan ikk helt forstå jeres pointe i den der snak om 200 hk mærket osv osv.. Jeg mener idag, med de dele der er på markedet, kan det jo lade sig gøre at hente 200 hk selv på en 1914 sugemotor! Det da kun et spørgsmål om at række dybt nok ned i lommen.

Vores motorer er da forholdsvis små hvis man ser globalt på hva hardcore drag/street racere kører med idag.

Det har på ingen måde været for at støde nogle at jeg slyngede et ca tal ud på 2,3 liter og 200 hk, men manden spurgte jo hva der lå i og gav ham et svar der i realiteten ligger rigtigt indenfor en margen på ca 10 procent.

Come on drenge, det havde sku været en anden sag hvis jeg havde sagt 2,3 liter og 250 hk.

Mvh Spring
(permalink) GetBackOnTrack Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja det var så mig ovenover, glemte hvist lige at få lokket ind i farten, sorry..

Spring
-------------------------------------------
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Hagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
goddag alle sammen

Undskyld jeg blander i diskusionen, men er det ikke lige meget om gutterne har 210 eller 185 hk i deres fine vwer.... Hovedsagen må da være at de er ikke bange for at bruge dem.. HEHE jeg har da set den video et par gange nu og jeg får da et smil på læben hver gang... Jeg er grøn af midsundelse over min 63 ikke kan det ENDNU...

Henrik Hagen
-------------------------------------------
1963 type 1
hagencopenhagen@Gmail.Com
(permalink) dibbedut Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Sådan ser en magtdemonstration ud, SUPER FEDT!!! nogen der har fundet flere klip?
Jakob/
(permalink) Fau_Weh_Mann Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Mig og Etta Giver fem points for det der!! Det er go stil!

FWM.
-------------------------------------------
ronni_dall@hotmail.com
(permalink) Drbersneglen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hvor er det fedt at folk klapper så meget når de små bobler brænder den af......haha...det er sku go stil
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nogen der ved hvordan man kan gemme klippet på sin pc?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Mon ikke dette er noget for de 3 sindsyge vwer så kan de vise hvad de kan på de 402m

http://www.402meter.dk/public_html/index.php
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Yiiiiihaaaarh!! FEDT!

50, 75, 100, 125, 150 eller 200 heste?? Betyder det noget som helst i den her sammenhæng? Der blev lunet gummi og flaget blev vist.. Hvad mere kan man forlange? (det skulle da lige være mere film) ;)

Cool Cool..

/Kasper
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ved den ene af de nævnte biler kørte 12,66 på 402m for 2 år siden, de 3 andre er har jeg ikke nogen tider på.
Men sjovt at et indlæg om 4 gutter der har det sjovt plus det er sjovt for os andre at se på pludselig kun handler om hk og sek.........

Lur mig om det ikke er lig sjovt om du har 199hk eller 201hk??
Hilsen en der har rullefelts attest på 46hk WOoooww

Her er en anden film men desværre kun med en af bilerne.

http://youtube.com/watch?v=Yc1LPxyMJ14
-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) Frank Mathiesen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Her er en video af Mads der leger lidt på en p-plads
(optaget inde fra bilen)
http://www.youtube.com/watch?v=xXRjbfmaA3Y
(permalink) Henrik W Member
Skrev for 16 years siden | | | |
I skulle lige ha givet lidt info her på siden så man kunne køre ind og se det. Snakkede med nået familie i Odense igår, de havde fået at vide de havde 250hk de 4 sindsyge vw`er. Så snakken går i Odense
-------------------------------------------
Henrik Westphal Mobil nr 20676928
Vw club Fyn
(permalink) Skallerup S. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej.

Nu er jeg godt nok mere Corvette fan end VW fan.. " også kun lidt, derfor man skal ha en af hver! "..

MEN hold da kæft hvor er det god stil at trykke den af foran alle de kanere...

HAHAHA.. Man må føle sig " lidt " sjov.. når man sidder i en kaner og får røv af en Bobbel.. det er faktisk fedt at se på.. LOL.. ...


Keep the good spirit drivin'


Hilsen
Skallerup.
-------------------------------------------
Keep your dream alive.!!

Reply »

You must log in to post.