Vejl. Pris pr. person.
2 X morgenmad 40,- kr
helstegt gris m/tilbehør (lørdag aften)
pr. person 85,- kr
Børn 0-8år gratis Børn 8-15år 40,-kr pris
overnatning gratis
Sidste tilmelding til spisning er den 14-06-2008
forudbetales på konto
REG:4650
Konto:4650083199
Med navn & antal
Træf tilmelding gebyr 100kr pr bil kan betales ind på samme konto eller på dagen
Hilsen
kanalt
Mobil 21 71 15 58
------------------------------------------- Kan alt det umulige tager tid http://www.Buggyteamsyd.dk
Sønderborg
lækkert jeg overfører penge til kontonummeret her på tråden - glæder mig allerede!
(permalink)Stefan1302Member
Skrev for 16 years siden
| | | |
Hej Michael
Så blev fiberen afleveret til maler, det giver lidt tid til at skrive..
Og vi kommer selvfølgelig 2x voksne, og 2-3 børn (har været ude for at låne)
Vi har lagt et godt ord ind der foroven, så der gerne skulle lyst oppefra..
Og så har vi hørt fra den skibsfarende, og han skal sejle med et andet skib i 3mdr. så han er først i landet en gang i juli måned, øv.
Mvh Stefam mf.
------------------------------------------- Hvad er livet uden luft!!! vand er kun til at blandee i drinks.
hej det lyder til at blive et kanon traf vi komer også 2 voksne og et barn jeg har overført pengene men vi kommer først lørdag mvh henrik ida og jonas fra klub vest.
hej kanalt. så blev buggy´en synet og afgift betalt. så vi kommer 2 (jeg og en kammerat) vi glæder os til jeres arangement og kommer med godt humør ( efter en lang tur) mvh reneklat og vest
Hej Michael.
Det kan da godt tænkes at vi kigger forbi, jeg skal dog
på firmaudflugt om Fredagen, og det kan godt give ondt
i hårbunden.
PS. Buggy'en går fint igen og lader som bare f....
Hils Conny
Mvh
Ina & Kim
Hey. Jeg fik aldrig bestilt 2 billetter, men håber vi stadig er velkomne - dog uden jeres pattegris desværre.
Kan man betale ved ankomsten til træffet, og kan man få en adresse til navièn?
hej tak for en god weekend det var en kanon traf mvh ida henrik og jonas
(permalink)Peter_PedalMember
Skrev for 16 years siden
| | | |
Tak til Conni og Michael, samt alle medhjælpere for et godt tilrettelagt træf.
Desværre tror mine klubkolegaer at de kun må kører rundt på fyn, så de gik glip af et godt træf hvor der hverken manglede køretur i omegnen, udstilling af biler eller orienteringsløb, samt ind immeller tid til dækspark og motorsnak.
PS. svinet der blev serveret lørdag aften var også ok.
hej conni og michael. her fra lolland skal også lyde et stort tak for et veltilrettelagt træf . super super super fedt træf. hvis det bliver gentaget høre vi gerne om det (vi kommer). til alle der læser dette og ikke var med.Famillien (kanalt) er nogen super dejlige menesker som man kun skal møde en gang for at se de har et humør der kun kan smitte, åbne og parate til at hjælpe tusind tak.. mvh reneklat .