Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  så bliver de ikke meget mere rå

Tags:
No tags yet.

(permalink) REN Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Bornholmer skrev:
ja den er pisse fed man - han har slebet den ned og ladet den stå i regnvejr - fuck det er sejt mand...!?!?!?!?!?!

gammelt lort og noget der er raffineret ældet er ikke helt det samme..

man kan hurtigt skelne wannabee¨s'ne fra de hårde drenge ud fra deres svar i dette indlæg. og ud fra hvad der sker rundt omkring på træf og lign.

taberbiler er ved at være i overtal.


Såå..Og hvem definere så lige hvad der er hvad?

Hårde drenge.. Fnis! Vi køre sku ikke Puch mere, Bornholmer.. De fleste ender med at vokse op og blive til (relativt)modne mænd der ikke gir fem potter pis for hvad parnasset mener er rigtigt og forkert..

Smid sejlerskoene tilbage i skabet, og se så at få lavet den "raffineret ældede" bus du skruer på, færdig..

R
-------------------------------------------
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) mathiasen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ib for helvede... Det er jo slet ikke meningen den klamme golf skulle være sej vel... Du kan slet ikke tage det.. fnis
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hey! Hvem har kommet sukker på din pissemand? :)
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
http://teamangoraracing.dk/forum/comments.php?DiscussionID=242
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
??? sort snak ;-)
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Fau_Weh_Mann Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvis han ikke vasker den mega mågeklat af frontklappen, vil lakken altså tage skade!!!

FWM
-------------------------------------------
ronni_dall@hotmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvad man kan lide, er ikke et fornuftsspørgsmål....

Mvh John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
here we go again...
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
here we go again...


ja og nu vi er ved RAT....om det fake eller ej ?? hvis bilen er fed....ja så den sku fed...og så er jeg sku lige glad hvordan den er blevet det !!

aug17200616.jpg

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) 2econdskin Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jagtvognthomas skrev:
Anonym skrev:
here we go again...


ja og nu vi er ved RAT....om det fake eller ej ?? hvis bilen er fed....ja så den sku fed...og så er jeg sku lige glad hvordan den er blevet det !!




nemlig !
alle ovenstående biler er da møg svedige , især den karmann.
Den er sq über rat fake eller ej.

(permalink) Dani8600 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
-------------------------------------------
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
(permalink) ploug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
2econdskin skrev:
jagtvognthomas skrev:
Anonym skrev:
here we go again...


ja og nu vi er ved RAT....om det fake eller ej ?? hvis bilen er fed....ja så den sku fed...og så er jeg sku lige glad hvordan den er blevet det !!




nemlig !
alle ovenstående biler er da møg svedige , især den karmann.
Den er sq über rat fake eller ej.



øøhhhh karmann ? du mener vel porsche 356 ?
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Bornholmer skrev:


taberbiler er ved at være i overtal.


Definer lige taber biler!! er det en ny kategori i stil med callook-ratlook-restolook skal den stil så ikke hedde loserlooker :-)

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
G
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Farmer skrev:
G
Bubbla56_4.jpg
Bubbla56_5.jpg

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tsk tsk, det er ikke alle der har de 20k det koster at få en konge lakering, tit må man nøjes til man kommer til slanterne!

Har også altid haft den holdning at folk må gøre hvad de vil med deres biler så længe der står deres navn på reg. nummeret!

...Bobler er der nok af, det er værre når man manhandler en gammel ghia som der ikke kører så mange af ;)

P.S boblen er super fed, og ja jeg havde gerne kørt i den, taber eller ej... jeg ville være pisse ligeglad med hvad folk herinde syntes om den!

mvh Lange
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lange skrev:
Tsk tsk, det er ikke alle der har de 20k det koster at få en konge lakering, tit må man nøjes til man kommer til slanterne!

Har også altid haft den holdning at folk må gøre hvad de vil med deres biler så længe der står deres navn på reg. nummeret!

...Bobler er der nok af, det er værre når man manhandler en gammel ghia som der ikke kører så mange af ;)

mvh Lange


Det koster jo ikke 20k at grundmale HELE bilen..... jeg fatter slet ikke hvorfor den skal stå med bar plade når det nu ikke er rigtig patina!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Rasser skrev:
bar plade


Normalt når jeg ser en bar Plade, synes jeg at der er en flot rød oval og mulighed for at købe øl i nærheden.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Rasser skrev:
bar plade


Normalt når jeg ser en bar Plade, synes jeg at der er en flot rød oval og mulighed for at købe øl i nærheden.


hæ - godt ord igen! ;-O)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Rasser skrev:
Lange skrev:
Tsk tsk, det er ikke alle der har de 20k det koster at få en konge lakering, tit må man nøjes til man kommer til slanterne!

Har også altid haft den holdning at folk må gøre hvad de vil med deres biler så længe der står deres navn på reg. nummeret!

...Bobler er der nok af, det er værre når man manhandler en gammel ghia som der ikke kører så mange af ;)

mvh Lange


Det koster jo ikke 20k at grundmale HELE bilen..... jeg fatter slet ikke hvorfor den skal stå med bar plade når det nu ikke er rigtig patina!



Nej det var nu hellere ikke det med bar plade jeg mente, det syntes jeg også er super lad! Men kan ikke se hvad der er galt med den røde bobbel, den er jo sprød!

Kan hellere ik se hvad problemet er...i hans egen tråd nævner han jo ikke en skid om at det er patina! Det er jo bare noget folk herinde fra har nævnt!
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Man kan jo så også undre sig over hvorfor der ikke er flere som poster deres billeder herinde på vwnettet! Måske det er fordi der sidder en lille skare af folk som gør sig selv til smagsdommere og ikke kan holde deres kæft, og hele tiden skal komme med deres ubefoldige mening om hvordan en køretøj skal være og se ud, istedet for bare at scrolle ned over billederne og gå videre til næste tråd!

Min mor har altid sagt til mig, at hvis man ikke har noget godt at sige skal man holde kæft...

Til det skal det så også sige jeg selv nogen gange har været fremme i skoene. Men tit har det været når jeg kom fuld hjem fra byen en søndag morgen, og lige skulle tjekke nettet, og så er der poppet en lyserød ghia frem. Så har jeg bildt mig selv ind at det var det meste rigtige at svine den til, men tit og ofte har jeg slettet indlægget igen når jeg er vågnet ved tre tiden!
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Fatter først og fremmest ikke at man overhovedet diskutere smag - men når det er sagt så siger jeg lige hvad jeg selv mener :-)

Når jeg ser et billede af sådan en som dem der er vist i denne tråd er det første jeg tænker :
Eeej - sikke en rustspand - mon der overhovedet er plade nok tilbage til at bære en ordentlig gang lak ?
Nogen kan lide datteren - andre kan lide moderen. Det blir ikke anderledes ligemeget hvor meget man ævler og kævler om det.

Mvh John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Rasser skrev:
bar plade


Normalt når jeg ser en bar Plade, synes jeg at der er en flot rød oval og mulighed for at købe øl i nærheden.



Haha Utroligt hvad man skal finde sig i ;-)
-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
bare lige for at sikre at jeg ikke bliver fejlciteret...

Jeg er ikke kommet med de her kommentarer i det her indlæg fordi jeg synes at alle biler skal være superfine med showlak osv. - jeg bliver blot lidt harm over at der er nogle der skider stort på bilerne og behandler dem som lort.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg er til super flotte biler og lakeringer fælge osv...Men der sku noget fedt over en møg slammet rat..Hvor motor/bremser/styrtøj er super performance...det er sku fedt at den ligner lort ...men så køre bedre/hurtiger en showbil der kun bliver transporteret på trailer....

men hvis jeg skulle vælge mellem rat og den under ...ja så blev det den under

mvh thomas
lemansclassic.jpg

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff

Reply »

You must log in to post.