Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvem fik en fed vw relateret julegave ???

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thomas Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hold kæft der er nogle heldige drenger herinde..!
Min dame mener bare jeg bruger for meget tid på værkstedet og bruger for mange penge på vw, så jeg må ikke få noget som helst med biler at gøre..! SN
(permalink) Cruus Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Fik Ultra VW bladet, i hele 2008 :-)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) Cruus Member
Skrev for 16 years siden | | | |
oldies skrev:
Jeg fik min julegave slået sammen med min fødselsdagsgave fra familien i udlandet og den er jeg rigtig glad for. Den er tung!!! Måler 13x9x7 cm. Her er den:



Den er sgu fed, kan ikke lige gennemskue hvordan den er lavet ??

er der nogen der har en forklaring ?
-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det er en krystal.. billedet laves via en laserstråle, som man jo kan programmere til at ramme i en forudbestemt dybde, det bruger de jo til operationer også.. hvordan man gør det helt eksakt og de fysiske fix faxerier kan jeg ikke forklare.

Jeg har set den live og den er helt fantastisk, set nedefra ser du bunden kun og ser du oppe fra ser du sæder mm ..
(permalink) Rene72 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Der var/er en i Tivoli der kunne lave 3D portrætter i såden en krystalklods. De var meget imponerende. Præmierne til Hannovertræffet var også en klods, Bare med en stenalderbus i.
Jeg fik forresten også en Maisto custommodel af en 51er cabrilolet til jul, den er ret fed.

René
-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
(permalink) oldies Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Cruus skrev:
oldies skrev:
Jeg fik min julegave slået sammen med min fødselsdagsgave fra familien i udlandet og den er jeg rigtig glad for. Den er tung!!! Måler 13x9x7 cm. Her er den:



Den er sgu fed, kan ikke lige gennemskue hvordan den er lavet ??

er der nogen der har en forklaring ?


Hjælper dette som forklaring?:

Laser engraving technology:
During laser engraving we can visualize the desired pictures or text using high power, CO2 laser. The computer-controlled engraving machine's laserhead scans the surface of the product and vaporizes the very top layers where necessary, according to the desired image. The focus point of this machine is smaller than a millimeter, thanks to this, the evolving pictures are very detailed. The deepness can be controlled by precisely adjusting the laser's power.
The root of laser engraving is the efficiency at which the light hitting the surface transforms into heat, thus different materials can be engraved with more or less success. Non-reflective sufaces like wood and different plastics give perfect results.
Our laser engraving system works in rasterized mode, which means the laserhead goes line by line through the desired engraving surface, and it forms the pictures point by point with laser impulses, just like the inkjet printer's printing head works. So thanks to laser engraving any desired image file now can be engraved, without the need of any conversion, "vectorization". This made the way to photo engraving.

3D laser engraving is a special method, which enables us to form pictures or different types of three dimensional shapes into crystal glasses. This made possible by the improvement of Nd:YAG laser-technology. The laser beam gets through the wall of the glass and at a defined point it changes the structure of the glass by creating microcracks. The picture is being built up by thousands of cracks like that. Now at
-------------------------------------------
Mobil: 22 52 53 80
mail: wisa@kabelmail.dk
(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg fik en god gave !!!

http://vwnettet.dk/forum/topic/374788


mvh. Tom
(permalink) Cruus Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak til alle de fine forklaringer, havde tænkt tanken med laser, men vidste ikke man kunne stoppe i en bestemt dybde.

Det er jo totalt fedt, jeg vil ha en sådan glas Ghia..

Godt Nytår
-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
3 eller flere laserstråler der vær for sig ikke er kraftige/varme nok, men der hvor de mødes i glasset er tempraturen stor nok til at sprænge glasset og lave de hvide streger...
(længe leve Discovery i tv )

mvh. Tom
(permalink) Cruus Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jamen det er jo fantastisk, var det i "hvordan bliver det lavet" programmet ?

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
øøøø kan jeg ikke lige huske, det var vist i et "hvordan laser" program for 3-4 mdr. siden

mvh. Tom
(permalink) duck Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg har en kraftig lab laser til salg hvis nogen vil lave glasmodeller....
-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Fik forresten denne bog i forsinket julegave:



http://www.amazon.co.uk/Campervan-Crazy-Travels-Tribute-Camper/dp/1856266524

Den er rigtig fed, med rejsebeskrivelser, indretningsforslag, historie og masser af billeder.
Gav mig lyst til at køre meget mere i splitbussen i 2008 :-)

mvh
JAKOB
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jahuu så så man lige mig få en forsinket julegave nytårsaften.. en veninde synes jeg skulle have denne her efter at have siddet i mit ansigts fodsved og broderet en trafik pude i foråret som gave til en anden ...

Det sjove ved den her, er at det jo ifølge nummerpladen jo er Volmer, men den er rød, idet de ikke havde opskrifter til dem som blå.. men det er jo en boble .... øøh jaaa sagde jeg og smilede (for jeg er glad for den) mens jeg tænkte .. der er så meget kvinder ikke forstår hehe :P

DSC01349.jpg

(permalink) mormous Member
Skrev for 16 years siden | | | |
vil lige fortælle de vw der er i krystal kan man også få son nøgleringe med navn i kan man få på http://www.thorlaser.dk
(permalink) Cruus Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak,,, min Windows Vista nægter at vise halvdelen af hjemmesiden ..øv
-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) AMC Member
Skrev for 16 years siden | | | |
her er hvad jeg fik..
et par spejle, en trøje med bobler:P
og en sparebobbel
03012008041.jpg
03012008042.jpg
03012008043.jpg

(permalink) AMC Member
Skrev for 16 years siden | | | |
her er hvad jeg fik..
et par spejle, en trøje med bobler:P
og en sparebobbel
(permalink) AMC Member
Skrev for 16 years siden | | | |
min comp fuckede så den lavede 2 inlæg og ved ik hvordan jeg sletter det.. bær over med mig:D
(permalink) MickiDines Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Ekstrøm]Jeg fik hele 2 stk. af bogen folkevognen. De bliver specielt bestilt hjem, så de kan efter sigende ikke byttes, så den ene kommer nok til salg her. Herudover et pladehammer og håndklodssæt, noget luftværktøj og den samme sparebøsse som Holmnibe.

Lars

Har nu set den i Bog & Idé i Næstved Storcenter, så mon dog ik de kan byttes.....
-------------------------------------------
Micki Dines
(permalink) NJGA Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg fik bogen FOLKEVOGNEN skrevet af Jørgen Kjær.
En enestående bog, ja man kan sige det er en slags verdenshistorie.

Nils-Jørn
Thisted
-------------------------------------------
mvh
Nils-Jørn
njagerbo@email.dk
(permalink) Winther Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kanon fed gave fra kæresten, Jeg fik 2 stk. 60x60 print, af nogle fotos jag havde fået taget af vognen, eller mere præcist et udpluk fra de fotos, et af baglygten og et af mit trip speedometer.
DSC02139.jpg

-------------------------------------------
E-mail: ttwinther@hotmail.com
(permalink) Winther Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Printet fra de her to fotos

Mvh

Winther
IMG_5575.jpg
IMG_7407.jpg

-------------------------------------------
E-mail: ttwinther@hotmail.com

Reply

You must log in to post.