tom
Tom, der er pm post.
Tid til en update.
Har prøvemonteret safari-vinduerne for at få svejst beslagene i, inden førerhuset blev malet indvendig. Er nu i fuld gang med at samle undervognen, alt har fået epoxy grunder og 2-komponent autolak. Når undervognen er samlet færdig, skal jeg have repareret ladsiderne for rust, og først herefter bliver den malet udvendig.
Det må jeg squ sige, har lige kiget hele indlægget og billeder igennem, hatten af for det stykke arbejde du har lavet, jeg er meget imponeret, den bliver altså flot.
Er glad for at sådan en pickup bliver reddet, det fortjener den :-) Bliver den helt original eller ? Glæder mig meget til at se den færdig. Keep up the good work :-)
hvor køber du det epoxy grunder som du har grundet den med
mvh Dennis_rol
Her
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120433819924&ssPageName=ADME:B:FSEL:DE:1123
Det er super godt at male med, det giver en mat overflade, som er nem at arbejde videre med. Jeg har købt 2 sæt (12.8 kg), og har nu kun 1 kg tilbage, som skal på ladsiderne. Det er noget rigtig giftigt stads, så husk åndedrætsværn og godt med udsugning.
Mvh Svendsen
det blir sku en fin vogn du får.
der er godt nok lagt mange timer i den.
glæder mig til og se den live
Shit... hvor er den fed... kanont stykke arbejde... det er sku nærmest kundst det der. al respekt herfra.
hallo se nu og få taget flere billeder det giver sku os andre blod på tanden til at få svejset det sidste rust :-)
Et rigtig flot stykke arbejde .
Super flot arbejde, som alt det andet du har lavet på den, godt gået.
that is a verry nice restauration your doing there .
i love SC
Så kom der lidt mere maling på den og er nu i fuld gang med at montere.
den bliver sgu godt nok fin... glæder mig til at se den live i 2010 :-)
Hej
Det ser godt ud
må man spørge om prisen på denne her : 2332 scat motor kommet hjem fra USA
Michael
Super fed ! Det bliver da en af de hårdeste pick ups her hjemme !
Wauw.... det ser sku godt nok fint ud!!!
Er det hjemme maling?? det ser jo sådan ud.... så er det sku respekt fra min side!
Så super sprød dit projekt. =)
THUMBS UP!
Lars
Meget flot, og hurtigt arbejde.
Ser rigtig godt ud, og udgangspunktet var ikke det bedste.
det var sku på tide af du kom så langt "griner"
det flydene pakning som du har samlet dine motorhalvdele med hva mærke er det??
Tak for de flotte ord.
Lidt svar på spørgsmålene:
Michael, scat kittet har ca kostet 20000, så kommer svinghjul, kobling, trykplade, msd tænding, extern oliekøler, oliesump, porsche 964 blæs, org. italienske 48 idf, manifolde, speedertræk, phyton 48mm udstødning, så det bliver nok nærmere 50000.
mSTIGAARD, jeg har selv malet alt på den, den er så efterfølgene blevet poleret med 3M perfect it.
dennis_rol, pakningen er FÖRCH den blå.
For pokker da Lars !! super super flot , den glæder jeg mig godt til at se irl
ok kender sku ikke det mærke
det var kun fordi jeg engang har samlet en blok med flydene silicone pakning og der fik jeg efterfølgene på hatten af farmer noget med at tollerencerne i blokken ikke ville værer rigtige I dag bruger jeg udelukne mahle orginal tætning!til alle mine motorer
Hej Svendsen.
Det ser rigtig godt ud .men er det ikke svært at undgå at bilen vrider sig nå du svejser en så rusten bil sammen,eller er det ikke noget man skal tænke så meget over, kan jo være svært at få nogle pæne afstande i mellem døre+klapper og karos.
Hilsen Claus Bendix.
Hej Claus Bendix
Jeg har et godt øjemål, nej spøg til side, der er blevet målt flere gange i løbet af processen. Døre og klapper har været monteret mens der blev svejst.
Vh Svendsen