Juniorsplittens 66'er Riding over seas :-D
så da update. fik samlet bilen færdig lørdag vasket og poleret om dagen så prøvekørt kl.11 om aftenen ned på havnen og hjem igen, men på hjemvejen begynder den at hakke somom den ikke fik benzin nok. vi stoppede og konstaterede at den fik benzin nok. det næste var tændningen som blev checket og ja det var den. jeg havde stillet den forkert så nu havde den brændt platinerne. hjem på værkstdedet og give den nye platiner og stille tændingen rigtigt kl.12 om aftenen, så gik den som 10 nye igen dejlgt.
næste morgen. ved en kvart over 7 gik det mod mødepladsen hvor vi skulle møde med klubben LFVK´(som jeg lige har tilmeldt mig) da vi skulle videre til Gavnø autojumble. da konstaterede vi at den højre ventildæksel pakning var utæt og den dryppede rimelig meget. stænkklappen var helt våd af olie, men vi nåede da til næsved og hjem igen uden andre problemer. sikke en dejlig dag med meget solskin og mange kloge hoveder hehehehe.
-------------------------------------------
66´ 1300 Seablau
på selve Gavnå holdene ved klubben. tæt på vw sektionen
iihhhh hvor er den flot. nu mangler den bare at blive S
66´ 1300 Seablau
jo vi fik sgu også lakeret en ny højre baglygte da den anden var rustet op. det blev bedre en nogle af de der sjusket autolakørere jeg kender kan gøre det haha. nej men det blev ligeså godt.
66´ 1300 Seablau
I fredags var jeg kreativ og malede mine vwmærker i kapslen fra rød til seablau
. blev sgu helt vild med det. det kunne være man skulle tænke på at øve sig til noget pinstripping :-)
Skiftede også styrkugler.
66´ 1300 Seablau
Du er altså bare sådan en flittig ung mand Jacob.. men få den lige malet vi rissikerer jo at folk tror jeg har vasket min
I'm blond, what's your excuse ? 61 70 44 18
hahaha vibse den var god. men min har ikke noget rust mere, sådanne kan de jo se forskel hehe ;-D
66´ 1300 Seablau
hvordan går det med din??? skal du ikke have min friske og velkørende 1300 motor over i din. så jeg kan få mig en 1600 hehe
66´ 1300 Seablau
Og SnipFooses har næsten kun rust ...!
Stor forskel..
Og så holder du af din, har ikke købt sådan en te-afsætnings-hylde i skrækkelig gul som hende Foosebarnet der...
Flot bil Junior ... den bliver benhård med det arb du lægger i den .
LFVK ??? hvad står det for ...LasketFedeVamleKvinder eller hva?
-:)
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
aldrig i livet.. haha jeg siger bare at jeg har lånt din bil så tror de at din er en rustbunke :P
Hvis du keder dig må du gerne få lov at lave rust på den :wink:
I'm blond, what's your excuse ? 61 70 44 18
PcbOvals skrev:
Og SnipFooses har næsten kun rust ...!
Stor forskel..
Og så holder du af din, har ikke købt sådan en te-afsætnings-hylde i skrækkelig gul som hende Foosebarnet der...
Flot bil Junior ... den bliver benhård med det arb du lægger i den .
LFVK ??? hvad står det for ...LasketFedeVamleKvinder eller hva?
-:)
Mange tak har også en liste med ting der skal gøres.
Benzinfyr
drop spindler
sprintstars eller org. breddet vw fælg
hvide blinklys glas for
1600 motor og gearkasse
12 system
elektronisk tændning
lidt bedre anlæg
+ mange flere småting rundt omkring.
hehe nej men
LFVK= Lolland-Falsters Veteran Klub
66´ 1300 Seablau
Ja vibeke det tænkte jeg nok. hvornår går vi igang :-D
66´ 1300 Seablau
Tillykke med bilen.
Hvis du virkelig er så vild med at lave rust, kan bussen holde hos dig om 20 minutter.
Det kunne være vi skulle lave et vw-træf i Sønder Kirkeby hvis vi er 3 kan vi jo fylde hovedgaden.
Held og lykke med kørekortet, hvis der da er brug for det.
Jan Holst Down Town SK.
mange tak.
hehe ja vi gør det sgu. altså det med træffet. ;-D.
ej jeg har da tænkt på at lave et træf her på falster. skal bare gennemtænkes lidt mere :-D
66´ 1300 Seablau
Ja nu står hun klodset op på liften igen, uden hjul, typisk hehe
har bestilt nye bremserør og Droppede spindler. bliver nice.
Der kommer dug friske billeder af hende snart, glæd jer :-D
66´ 1300 Seablau
Ja så er der montere nye bremserør, styrkygler(Igen) bærekugler og spindler. nu mangler jeg bare lejer :-)
Der kommer nye billede efter vi er flyttet.
66´ 1300 Seablau
JJJJJJIIIIIIWWWWWWWWWW så kom der lejer hjem og de blev monteret næsten med det samme(Skulle lige ud og søge læreplads) og det hele passede bare langt om længe, dejligt :)
Fandt lige kablet frem til kameraret så der kommer sgu billeder af hende nu inden vi flytter :-D
66´ 1300 Seablau
Der er monteret andre piper(Skråtskåret) cb DropSpindler og 6" forhjul og 7"baghjul.
+ det løse med kugler og rør overalt næsten
Forhjulet går lidt på den nederste bærekugle. så der skal lige skære ca. 3-4mm af bærekuglen inden den får de andre fælg på til syn.
66´ 1300 Seablau
Så er der bestilt synsdæk hjem, skulle gerne komme på tirsdag og så skal jeg have justeret bremser en sidste gang, og så er det afsted til syn :-D. må køre bil om en uge og 2 dage jo :-DDD (hvis jeg består min køreprøve hehe)
66´ 1300 Seablau
Sommeren er nær og jeg glæder mig max
66´ 1300 Seablau
Synet og toldsynet onsdag sidste uge B-D nu venter jeg bare på afgiften.
66´ 1300 Seablau
Jeg måtte af med lidt over 5800,- for min (din gamle) 64'er + nr plader.. så det løb op i 7000,- ca
Type 1 1964
hej juniorsplitten ved ikke hvad fælge der er på din bil,men hvis jeg må have lov til at tilføje, så synes jeg ikke at de brede fælge gør noget godt for den, eller ser den rigtig fin ud ;)
Seablue fin farve
Vh >Henrik
outlaw. lidt kedelig pris, men håber på jeg får min at vide i morgen.. hvad blev din vuderet til?? over middel, middel eller under middel. forhåbentlig ikke det sidste??
Pacha henrik: Det ser jo fedt ude, længere er den ikke ;-D og så går den på skærmene med de std.dæk
66´ 1300 Seablau
Så er der betalt afgift :-D 4600kr med 900kr i som benzin afgift. så uden benzin afgift ville den lyde på 3700kr. og 1180kr for plader B-D..
66´ 1300 Seablau
Billeder af Boblen fra gavnøturen idag. :-)
66´ 1300 Seablau