Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  tak for en fed dag på vw træf bagsværd fort.....op load gerne billeder her..

Tags:
No tags yet.

(permalink) Chefen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Mette skrev:
Det ser ud til at I har haft en fantastisk dag. Jeg håber det bliver gentaget en anden gang, hvor jeg også kan deltage.


Hvis jeg ellers hørte rigtigt, så gentager arrangementet sig, første lørdag eller søndag i Juni. (2009)
Var det ikke det han sagde, ellers kan vi vel få det opdateret her, kan desværre ikke huske om der blev sagt lørdag eller søndag? :)
(permalink) Scharling Member
Skrev for 15 years siden | | | |
En fed dag, med masser af mennesker. Og så fik jeg jo mig en ny luft kølet. Som jeg har vented på et stykke tid.
Nogle så måske jeg crused rundt på den, "lidt slingrende" det er jo også 20 år siden jeg sidst har "cikled" lidt
Designed af Vibeke. og co. Er virkelig glad for den. og så passer den jo også til bilen.

Måske hun laver en lille tråd om projektet?
100_0285.jpg
100_0286.jpg

-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Mark S Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Tak til Curth for en sublim dag. Ser frem til næste år!
PICT0174.jpg
PICT0175.jpg
PICT0176.jpg
PICT0177.jpg
PICT0178.jpg

(permalink) KIDJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Scharling skrev:
En fed dag, med masser af mennesker. Og så fik jeg jo mig en ny luft kølet. Som jeg har vented på et stykke tid.
Nogle så måske jeg crused rundt på den, "lidt slingrende" det er jo også 20 år siden jeg sidst har "cikled" lidt
Designed af Vibeke. og co. Er virkelig glad for den. og så passer den jo også til bilen.

Måske hun laver en lille tråd om projektet?




Alt for cool bus, og alt for cool farve, håber at kommer til at se her i sommeren

-------------------------------------------

(permalink) Type3Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |
.... ses næste år samme tid samme sted - super hyggeligt !

Henrik
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Lasse80 skrev:
Tak for en fed dag med Vw-tosser! Det må gentages! ;-) Forresten var kofangerne jeg havde med på taget til salg, fik bare ikke taget mig sammen til at gå ned og sælge..;-D



Hvad stand er de i Lasse ?? Kunne godt bruge et sæt nye til min 58 , men de skal være pæne og rust fri..

TH
-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) Outlaw Member
Skrev for 15 years siden | | | |
cles1 skrev:
Super, super arrangement curth...
Her et billede af en der ser ud som han har styr på sagerne...


Hva satan !! Se lige den flotte fyr i den sorte t-shirt i baggrunden :D hehe
-------------------------------------------
Type 1 1964
(permalink) snibeke Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ja tak for en skøøøn dag med masser af biler, dæk sparkeri div stumper pølser og sodavander..Og ikke mindst en bunke glade mennesker.

Jeg fik ikke taget de store billeder men lidt blev det da til, sjovt nok hovedsageligt af Scharlings cykel :wink:

Tak til Curth for et perfekt arrangement, glæder mig til at få premie næste år så jeg kan dele ud til mine venner igen :) Tag ikke fejl jeg blev super glad for den, og får jeg en flaske sprut lover jeg ikke at dele med nogen :P.

Hvor er der en lækker fyr i sort t-shirt Bjørn ?

DSC01832.jpg
DSC01836.jpg
DSC01838.jpg
DSC01839.jpg
DSC01842.jpg
DSC01843.jpg

-------------------------------------------
I'm blond, what's your excuse ? 61 70 44 18
(permalink) micha racing Member
Skrev for 15 years siden | | | |
tak for en hyggelig dag,,, super fed idé med dette mini træf.. men kunne sagtens forstille mig at det kunne blive til en weekend træf hvis der var plads til at camp.

mvh micha racing
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Peter Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Curth og resten af de arrangerende kræfter.

Tak for et kanon arrangement søndag. Fedt at der kom så mange biler. Ser frem til 09 versionen allerede.:-)

P

-------------------------------------------
63_T1_Ragtop, 71_T2
(permalink) KennethB Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Tak for et godt træf til Curth og alle dem der deltog.

See you next time...
-------------------------------------------
2650 Brøndbyvester
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeps, super dag! håber det samme kan lade sig gøre næste år!

Jesper
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) Feiticeira Member
Skrev for 15 years siden | | | |
shite.. så kom den sku.. hehe.. nyt øgenavn for dem som ik kan udtale Feiticeira .. fetich-boy... ooh well jeg tager bare endnu en disney-is !!

andre end mig som var så heldig at få så meget sol at man havde aftegninger af sin undertrøje ?? ser super dumt ud nu :S
(permalink) ClausBendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hej Curth
det var mit første træf med min nye bus og det var super godt,
det var godt at snakke med en masse andre mennsker med vw interresse
vi ses
-------------------------------------------

1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det var en god dag, og det var der flere grunde til.

1. jeg fik lov til at snakke ørerne af folk (sikkert til glæde for flere underholdt Teddy og mig hinanden med snak i lang tid)

2. jeg undgik at blive totalt solskoldet

3. jeg fik spist 4 pølser med brød

4. jeg fik ikke købt dele/ragelse til at flyde på mine hylder

5. jeg fik nye ideer til at bygge bilen om.



Til dem jeg snakkede med om fælge, forbroer med videre og som jeg glemte at give mit nummer - I er meget velkomne til at ringe på 28118212
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Scharling Member
Skrev for 15 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Det var en god dag, og det var der flere grunde til.

1. jeg fik lov til at snakke ørerne af folk (sikkert til glæde for flere underholdt Teddy og mig hinanden med snak i lang tid)



Ja. 2 større sladre tasker skal man sku længe lede efter :)
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Scharling skrev:
SorenJ skrev:
Det var en god dag, og det var der flere grunde til.

1. jeg fik lov til at snakke ørerne af folk (sikkert til glæde for flere underholdt Teddy og mig hinanden med snak i lang tid)



Ja. 2 større sladre tasker skal man sku længe lede efter :)


Jeg tænkte nok at dig og Jønke var glade for det.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Jnke Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ja det var en fornøjelse at komme hjem uden den der ringen for ørene... Får du nulret nogle tæer???
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ak ja. Endnu et træf man måtte sige nej til fordi man har valgt at formere sig. Jeg brugte istedet dagen på at forberede hus og have til næste weekend hvor jeg skal deltage i et eller andet ritual hvor min knægt skal have kjole på mens han får vand i hovedet. Hvor er I andre næste weekend? Nååh... Mantorp. DOOH!

Det ser ud som om I har haft en hyggelig dag.
-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) mille Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Fantastisk dag!

Perfekte omgivelser og glade mennesker!

Super Super godt initiativ Cuth!!! Glæder mig til succeen næste år!

Flot fremmøde når man tænker på der var træf i gisselfelt og et eller andet sted jeg ikke kan huske..

Jeg hjælper til næste år.. nu har du det på skrift :-))
(permalink) Hammer_epr Member
Skrev for 15 years siden | | | |
jeg vil også sige tak for en god dag, det var hyggeligt at møde jer igen.


og så kan jeg kun sige at jeg er en meget meget glad mand da jeg har fået synet buggyen idag

Hammer_epr
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hoeg58 skrev:
Lasse80 skrev:
Tak for en fed dag med Vw-tosser! Det må gentages! ;-) Forresten var kofangerne jeg havde med på taget til salg, fik bare ikke taget mig sammen til at gå ned og sælge..;-D



Hvad stand er de i Lasse ?? Kunne godt bruge et sæt nye til min 58 , men de skal være pæne og rust fri..

TH


de er såmand ganske pæne, regner med at det der er på overfladen kan poleres væk. Ingen buler.
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Lasse80 skrev:
Hoeg58 skrev:
Lasse80 skrev:
Tak for en fed dag med Vw-tosser! Det må gentages! ;-) Forresten var kofangerne jeg havde med på taget til salg, fik bare ikke taget mig sammen til at gå ned og sælge..;-D



Hvad stand er de i Lasse ?? Kunne godt bruge et sæt nye til min 58 , men de skal være pæne og rust fri..

TH


de er såmand ganske pæne, regner med at det der er på overfladen kan poleres væk. Ingen buler.



Tror jeg køber et sæt nye rustfri.

TH
-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hoeg58 skrev:
Lasse80 skrev:
Hoeg58 skrev:
Lasse80 skrev:
Tak for en fed dag med Vw-tosser! Det må gentages! ;-) Forresten var kofangerne jeg havde med på taget til salg, fik bare ikke taget mig sammen til at gå ned og sælge..;-D



Hvad stand er de i Lasse ?? Kunne godt bruge et sæt nye til min 58 , men de skal være pæne og rust fri..

TH


de er såmand ganske pæne, regner med at det der er på overfladen kan poleres væk. Ingen buler.



Tror jeg køber et sæt nye rustfri.

TH


ja, det bestemmer du selv. Har man penge nok, kan det selvfølgelig godt betale sig..;-)
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |
[quote=Ekstrøm]Ak ja. Endnu et træf man måtte sige nej til fordi man har valgt at formere sig. Jeg brugte istedet dagen på at forberede hus og have til næste weekend hvor jeg skal deltage i et eller andet ritual hvor min knægt skal have kjole på mens han får vand i hovedet. Hvor er I andre næste weekend? Nååh... Mantorp. DOOH!

Det ser ud som om I har haft en hyggelig dag.

Se det fra den lyse side.

Der kommer en dag hvor han vil stjæle dine bajere, din sprut, bøffe dit værktøj til at tune sin scooterknallert (der siger båååårp bååårp båååårp båååårp til man er ved at blive sindsyg), alt sammen samtidig med at han vil være fræk i munden og kun for alvor være helt vågen når der er fisse i farvandet.

Når du så tror at det er slut og nu er der for alvor tid til at skrue, er der kun et par år til at du sikkert har en teenagedatter - så starter balladen.



-------------------------------------------
Ring: 28118212

Reply »

You must log in to post.