Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Instrumentbræt

Tags:

(permalink) kesa Member
Skrev for 15 years siden | | | |
nej desværre ikke men samme slags som du har dog kun 3cm høje og passer i de huller du har!!
-------------------------------------------
mobil 23461746 mail:keldsandgaard@gmail.com
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Vi har kigget lidt på nogle lygter fra den nye beetle (billede) og synes de er rigtig fede men er i tvivl om det kommer til at bryde sådan helheds looket af bil med at være lidt for "moderne" måske?
Er der eventuelt nogle af jer der ligger inde med billeder af en buggy med ligende lygter må i meget gerne vise frem :)

(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
40.4190TLR.jpg

(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ingen der har en mening om det?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ALT er bedre end de gamle 1303 lygter .........
(permalink) unik buggy Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hej MRMind

De blinklygter jeg brugte købte jeg ved Mekonomen autodele - ca 45kr stk
du skal bare sørge for de har en plan bagside så kan klæbe dem fast

Henrik
-------------------------------------------
Henrik / 40274601
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har nu fået købt blink lys, der skal monteres så jeg kan få den synet og komme ud i det gode vejr.. Der er bare ét problem.... jeg kan finde finde ud af og montere dem :S derfor søger jeg en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at montere dem i aalborg?
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Planen var at få den til syn her en af de kommende dage, men opdagede lige at det var mere end 4 uger siden jeg havde den til syn/toldsyn... skal jeg så hele møllen igennem igen?
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ja hvis du har været til syn og fået en omstilling pga fejl - og overskredet din tidsfrist på 4 uger - så er det en ommer helt fra starten af - og det er
også nyt gebyr - det var lidt dumt det der...
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ja men var ikke klar over at man havde en frist på 4 uger, men ja dumt det er det fandme :)

Vil det sige jeg skal slippe 800 igen for syn og told syn?
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Nu tager jeg buggyen til syn forfra på Torsdag, hva gør man så bagefter for at hurtigst muligt få plader på? Skal jeg over til told og skat og ha den vurderet? eller er det bare ud fra syns mandens anmærkning?

mvh en buggy ejer der glæder sig til at komme ud og køre snart!
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
du kører hen til fnold og fnat med din nye synsrapport , hvor der står den er godkendt - så siger du at du gerne vil betale afgiften så du kan få nummerplader på - også skal de nok hjælpe dig med resten
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det lyder dejlig let... vil det sige så at jeg kan få pladerne samme dag som den er synet? :)
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Nu forruden er monteret er det næste projekt at få monteret de sæder jeg har til at stå til den. De er creme hvide... så vi overvejer om vi skal få malet de to striber på siderne og instrumentbrættet samme creme hvid... lyder det helt dumt?
DSC00354.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det ser godt ud med den nye forrude, men jeg har selvfølgelig også været med til at lave den. :)

Nick
(permalink) runex Member
Skrev for 15 years siden | | | |
http://www.kaefershop.at/www/kaefer/beleuchtung_1.htm hvis du kikker lidt nede på den side finder du de lygter du har hvor du så kan vælge nogle andre glas (farve)mit forslag de hvide så slipper du for at lave om på dem
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Dem havde jeg nok valgt hvis ikk jeg allerede havde bestilt og modtaget de andre, HELDIGVIS tror jeg så de bliver rigtig fede på den, desværre var der ingen fatninger med til lygterne men håber på at jeg kan finde fatninger til dem enten i biltema eller ved en hugger?

(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ingen der ved hvor jeg kan finde fatninger til mine new beetle lygter?
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det har stadig ikke lykkes mig at finde fatningerne til dem. Og vil meget gerne ha dem monteret snart så håber nogen af jer ved hvor jeg kan finde fatninger til dem?!?!?!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hvis lygterne er fra en New Beetle, så kunne du måske prøve en VW forhandler.
//Jens

(permalink) REN Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Eller en hugger!!

http://www.dataophug.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=VW&BilModel=BEETLE+9C+97%3E&Art=BAGENDE+DETALJER&IDI2=VW&Dest=_&ModelId=9514&RDelBilDel=6231&RDelDelType=95146231&DelGruppe=2&namegroup=BAGLYGTE+SEDAN&SearchPart=

R
-------------------------------------------
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Fatningerne til lygterne er nu fundet, næste opgave er at finde sideblink i klart glas. Ham der har bygget bilen har købt dem i biltema, men kan ikk finde modellen hverken i biltema i aalborg eller på deres hjemmeside. Nogle der ved hva modellen på sideblinkene hedder?
(permalink) unik buggy Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hvis du smider et billed på af dine sideblink er det lidt nemmere
-------------------------------------------
Henrik / 40274601
(permalink) MrMind Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg vil gerne lave nyt instrumentbræt, eller rettere jeg vil gerne bruge det nuværende instrumentbræt, og blot tilføje en del instrumenter og så vil jeg gerne ha det malet creme hvid. Mit problem ligger i at bilen er blevet lakeret imens instrumentbrættet sad på så hvis jeg afmontere det er og maler det er jeg bange for at det vil blive grimt når man igen montere det.

Derfor vil jeg høre om i har nogle forslag til om jeg skal male det imens det er monteret stadig eller hvordan i ville gøre det :)

Billedet af instrumentbrættet kan ses på side 1...

vh Thomas
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
pröv at pille de 4 träpropper af der sidder på instrument bordet. ,jeg tror der sidder skuer inden under, så kan du skrue det af. tag evt en meget skarp hobbykniv og skär rundt i kanten der hvor der er malet mellem instrumemtbordet og karossen, så malingen ikke spräkker. med instrumentbordet i hånden kan du jo göre med det som du vil. jeg ville finde en lidt tyndere träplade i mörkt trä med mange årer i eller en aluplade. eller du kan male det hvidt, men min mening er at pladen er for tyk og ser lidt klodset ud. men hver sin smag

Reply »

You must log in to post.