Hmm rasser din sørgelige undskyldning for ikke at komme samt din hunger efter gode historier har nu alligevel båret frugt.
Tillader mig lige at fortælle historien , set med rookiens øjne.
Bemærk det var jo mit første BugRun..
Havde jo solgt min 60er så skulle køre i porschen men synes nu alligevel det var sjovere at hoppe ombord hos vwmorten & Danborn i Mortens earlybay ..
Læsset og køreklar ved 16.30 om Torsdagen (jaja skulle jo have gode pladser) kørte vi 3 biler afsted fra herlev egnen ..
Mortens bay
Scharling "Buford T Justice" bay
Bjørn "Outlaw" sorte Type1
Ved holte dukker der godt nok en sjov lille dunke lyd op fra venstre baghjul men den forsvinder også igen efter en hurtigt efterspænding med den store 46mm
Op til færgen ... mødes med Kim i hans 911 Kitkar ..... ombord med os og over sundet.
Sådan ...afsted med os , Men ak .. der går ikke længe så må vi sande at det (i øvrigt helt nye og kun lige dagen før monterede leje i venstre lejehus) ikke vil mere.. så vi hutler os op til CSP i hyllinge med 911kitten bagved...
Den er ophørt med at lade , altid dejligt.
Csp er selvfølgelig lukket så nu er gode dyr rådne som man siger.
Af med dækket og tromlen og ganske rigtigt ..
Lejet er fuldstændigt smadret...
Her er klokken vel ca 19.00 torsdag ...Csp er lukket ...
Scharling og Outlaw er forsat og deres historie ...ja den kommer sikkert senere i tråden .. hehe)
Nå men vi igangsætteren større gang networking .. det er jo såå populært i disse dage.
Jeg ringer til min bror som jeg tilfældigvis ved stadig er i vores lade hvor Wcmekanikeren 68deluxe bus (min gamle) står...
Han går i gang med at afmonterer en bærearm mit alles ...
Danborn ringer rundt ... Morten ringer rundt ...
Pludselig ud af ingenting dukker et sæt nyeligt afmonteret lejehuse op af ingenting ...fedt ..
Men , transporten ??? hvad med den ..
Nå videre .. jeg afmelder min bror ... Danborn ringer til vores skruemakker på værkstedet og frisk som kristian altid er , er han med på den ...
Så han pakker værktøj på bestilling, springer ind i vores servicebil (som minder underligt meget om min Porsche 912er) fyrer op under den , afhenter reservedele i vestsjælland , kører retur over kbh , afleverer en kammerat, sætter retning mod broen , nordpå mod CSP i hyllinge hvor han lander kl. 00.30 ...
I mellemtiden havde vi lånt det værktøj der skulle til at afmonterer det gamle lejehus og klargøre til de "nye" dele der var på vej.
Havde spist burger på Max og handlet i storcentret så vi var bare klar.
Vel ankommet med delene og efter endt mission satte kristian og servicebilen retning hjem mod hovedstaden ...
Og ja , til alle dem der tænker ... er det så vigtigt at komme til Mantorp ??
JA DET ER DET ... ! jeg havde jo ikke prøvet det før ??
Så igang røg Danborn og Morten alt imens jeg ydmygt lærer " first hand " hvorledes den noble art af Road Side Repairs med skift af lejehus snildt kan lade sig gøre, alt imens jeg fører vores 12v rep.lampe så mestrene kan se hvor de sætter deres fedtede fingre ...
1½ time senere kl 02.00 var bilen igen på vej og vi havde sågar et opladet batteri mere i bilen til Kim så han kunne nå hele vejen til Mantorp .. ! Sådan ...
Men her skal det jo ikke ende ...
Et par timer eller tre senere hvor vi har haft stop og vi har skiftet chauffører på bilerne og jeg er endt i 911kitten vil den bare ikke længere..
Pyt det var forventet .. et hurtigt batt.skifte og videre ... troede vi ..
Men Nej , en lille time senere og adskillige test og prøven efter viste lille 3 hurtige fejl .... løsemagnet ventiler i begge karbs , en vacum slange der var gået hul på og platiner der klappede sammen .. super .!
Men videre gik det og ved 7-8 tiden om morgenen trillede vi ind på området og kunne parkerer ved siden af Scharling ...
Men hvad er nu det ?? hvorfor er der en ukendt slavefælg på venstre front istedte for den fine Gasburner ??? ja det kan Scharling sikkert afsløre ....
Lægger lige lidt billeder ind af vores natlige eventyr ...
A rookies confessions ... skønt debut
PcbOvals