ja ja det er godt med dig- kender du ikke nogle der gør i Audi 80/100/Coupe?? Skal nemlig havde det skidt solgt nu:0)
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
ja ja det er godt med dig- kender du ikke nogle der gør i Audi 80/100/Coupe?? Skal nemlig havde det skidt solgt nu:0)
Jeg skal se varerne, ellers kan jeg ikke byde højere!
MVH
det er rigtig, men der er så meget at jeg ikke gider køre frem og tilbage for at vise dig det:0) har du mulighed for at kigge forbi imorgen efter 18 eller fredag efter 17? jeg er først hjemme mellem 21-21.30 på torsdag men der kan du da også komme forbi nu du da i silkeborg.
Denne uge kommer til at knibe. Har temmelig travlt.
MVH
helt iorden-du giver bare lyd når det passer dig bedst:)
Hvornår komme i og besøg os i Herning..vi har lige fået nye lokaler..
Vi er der søndage fra kl 18,30 ca...
mvh
Heine
Vil lige sige det er altså nogle fede lokaler de har fået i Herning, og der kan blive et rigtigt godt hygge rum for de mindste på 1.sal.
Hilsen Jan
Det kunne være fedt at se lokalerne i Herning!
Der har været snak om her i Silkeborg (i sommers) at vi skulle arrangere besøgsaften hos hinanden her over vinteren - se hinandens sted/projekter osv.
Personlig vil jeg gerne invitere til mit sted (på et tidspunkt), men det bliver kun for de folk der ved hvem jeg er af udseende/navn - af den årsag jeg ikke vil have adressen på nettet. Jeg tror der er konsensus om dette hos de der kommer jævnlig til hyggetræf.
Årsager:
bilerne bliver for det meste hjemme om vinteren.
Vi har kun sporadisk besøgt hinanden.
McDonald's synes ikke de er en varmestue (har de ikke sagt direkte endnu udover nogle vink med en vognstang).
Ved at besøge hinanden bliver det mere vw relateret.
Mulighed for at hjælpe hinanden videre med en konkret opgave...
Meddelelse sker på aftenernenernene.
Årsagen til at tid og sted ikke lægges på nettet er logik for mariehøns, medmindre de er født bag en vogn eller hvad var det hun sagde...
Om det så bliver torsdag ? eller i weekender ? eller overhovedet må vi jo se til...
Det kan vi jo snakke om i aften - vi ses.
hej tonni... jeg er på vej hjem Fra job nu derfor er jeg ikke med om torsdagen længere-men hvis i findes på at mødes hos dig en dag(ikke torsdag)o: så må i meget gerne give besked enten gennem onkel eller pr telefon:) mvh
Kan en torsdag hver 14. dag virkelig være så vanskeligt? Det må være et spørgsmål om prioritering.
MVH
du ved... arbejd arbejd:0)
På torsdag igen.
Møderne er rykket til McD fra starten omkring kl. 19.00. Det er simpelthen for koldt og mørkt udenfor.
MVH
Ja jo men McD kan jo ikke li at være varmestue. Der burde komme en Burger King, så kunne det være de fandt ud af at folk bruger penge hos dem.
Burger King smager satme dårlig jan, så uanset hvad ville jeg vælge McD:0)
til rette vedkommende i den blå bobbel der kom forbi McDonald's for 14 dage siden og fik sin bil belyst af en en okkraftig diodelygte - af en måske mærkelig udseende mand - kom indenfor - vi er alle som udgangspunkt rare mennesker...
Hva har du nu gjort Tonni!:0)
hvaså bo.. du kan komme forbi imorgen hvis du har tid-så kan du tage alle audi delene med for en slik! skal vi sige 600kr.. der er to store kasser,en forskærm,en generator og en køler.. i kasserne er der mange nye dele:) jeg skal havde skiftet kileremmen på punto'en-derfor kan du købe det billigt:)
Kan ikke imorgen desværre.
MVH
Så er det på torsdag igen!!!
Vær velkommen!
MVH
I morgen!! I morgen!!
Vi ses!
MVH
På torsdag igen. Kom frisk!!!
MVH
jeg er klar mon min nevø kommer.vi ses
desværre... arbejd arbejd!