31/3
og,,, så står der så 3 uger siden og 1 uge siden, tja, det er ikke nemt med det space-time continuum, men vi ses denne regnfulde aften - bilerne ser ekstra flotte ud ;)
31/3
og,,, så står der så 3 uger siden og 1 uge siden, tja, det er ikke nemt med det space-time continuum, men vi ses denne regnfulde aften - bilerne ser ekstra flotte ud ;)
På torsdag igen!!
Denne gang kan akvariet ikke blive utæt, så jeg kommer.
MVH
I morgen kom frisk!
Det bliver sidste gang på McD som startsted.
Næste gang igen er det på Søtorvet.
MVH
hmm kl. 19 eller 20
Det er fra kl. 19 med løbende tilgang.
MVH
På torsdag igen!!!
Denne gang på Søtorvet ved Kvickly.
Fra klokken 19.00.
MVH
Ja det er idag!
MVH
vi ses i aften og øv nu skal jeg til at lave aftensmad da det ikke er på McDonald's ;(
På torsdag igen!
Samme tid og sted som sidst.
MVH
Efter aftale med G1-manden, Klaus C, RuddyK m.fl. er mødet på Søtorvet AFLYST i aften.
Årsag - det bliver regnvejr.
Anden årsag: Vi mødes hos mig i stedet ca. samme tid (kl 19)
Det har kun været mulig for mig at få fat i de, jeg har mobilnummer på...
Ring evt. til Klaus Carøe for adresse ;)
Det gider jeg s.. ikke!
MVH
Nåeh det gad jeg så godt alligevel.
MVH
Nåeh det gad jeg så godt alligevel.
MVH
Mødet i morgen er flyttet i privat regi.
For oplysninger kontakt Tonni.
MVH
Det er hos Jesper i Pårup i aften.
Det der sker her,,, ik' os',,, det er, at de der mennesker, der har gidet at dukke op regelmæssigt de sidste mange mange mange mange mange - gange, de snakker sammen internt om at mødes i deres garager,,, ik' og'...
det bliver så på selv samme dag/aften som vi allerede har udgangstilladelse til - altså i dag hvor vi ellers ville have mødtes på Søtorvet, 8600.
At sige at mødet er aflyst ja, - tja, det er det vel og det er det vel ikke. Duk endelig op på Søtorvet - men der vil så være markant mindre tilgang end I er vandt til.
Da jeg holdte åben garage, skrev jeg til alle jeg havde info på.
Hvis der er nogen der mangler at blive informeret/føler sig forbigået, jamen så sig til her da vi jo ikke hører/ser noget og derfor ikke ved noget.
mvh Geniet der behersker kaos (næsten)
Halløjsovs så er det i aften vi mødes til en hyggesnak. Vis frem / spørg om råd - der opstår altid et eller andet spændende når der er folk tilstede der ejer luftkølede biler.
Det er ved p-pladsen ved Søtorvet, 8600 Silkeborg
Mødet bliver flyttet til i morgen onsdag. Men ellers er det som sædvanligt.
MVH
Så mangler vi bare noget solskin.
Så sker det om et par timer igen!!!
Vi ses på Søtorvet!!
MVH
Så ses vi ca om en time.For s.... det er koldt MVH.RUDDY.
Fed Mercedes sl :-)