Pharma skrev:
Nej, ingen konvertering her - forsøger at bevare originalitet så langt som muligt, eller måske rettere, evt. ændringer holdes på niveau med droppede spindler og andre fælge - så det er let at konvertere tilbage.
Tak for dine hurtige svar, vender tilbage, hvis det ikke lykkes.
Bornholmer skrev:Pharma skrev:
Nej, ingen konvertering her - forsøger at bevare originalitet så langt som muligt, eller måske rettere, evt. ændringer holdes på niveau med droppede spindler og andre fælge - så det er let at konvertere tilbage.
Tak for dine hurtige svar, vender tilbage, hvis det ikke lykkes.
der er jo ingen , der SER man sætter en nyerer gearkassse i -
TLS skrev:
Hej IB her er et links til formel af dæk og hjul.
http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp
TLS
kanalt skrev:
Hej
Når nu vi er ved det med gearkasser og den aksel fra gearkasse til gerstang er der så en der kan fortælle mig hvordan man får den helt ud da vi har en buggy hvor den er knækket midt over stangen men det er som om den sigger i et leje i tunnelen
hilsen kanalt
michael
Bornholmer skrev:TLS skrev:
Hej IB her er et links til formel af dæk og hjul.
http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp
TLS
tak den kan bruges til forhjulene da kablet til speedometeret sidder her
, men ikke baghjul og RPM og gearing
Bornholmer skrev:kanalt skrev:
Hej
Når nu vi er ved det med gearkasser og den aksel fra gearkasse til gerstang er der så en der kan fortælle mig hvordan man får den helt ud da vi har en buggy hvor den er knækket midt over stangen men det er som om den sigger i et leje i tunnelen
hilsen kanalt
michael
man trækker den ud igennem det låg der sidder foran på rammehovedet ..
og går ens karrosse ned over der hul så man ikke kan trække en lang stang ud - tager man lige karrossen af...
kanalt skrev:Bornholmer skrev:kanalt skrev:
Hej
Når nu vi er ved det med gearkasser og den aksel fra gearkasse til gerstang er der så en der kan fortælle mig hvordan man får den helt ud da vi har en buggy hvor den er knækket midt over stangen men det er som om den sigger i et leje i tunnelen
hilsen kanalt
michael
man trækker den ud igennem det låg der sidder foran på rammehovedet ..
og går ens karrosse ned over der hul så man ikke kan trække en lang stang ud - tager man lige karrossen af...
Vil det sige at man kan trække den frem i tunellen ved at pille gearstangen væk og så slipper den det leje der holder den oppe ?
Vi var ellers ved at pille motor og gearkasse ud for at lave det
hilsen michael
Bornholmer skrev:
så er du jo typen der skulle haft en standart med kabel bremser og usync i alle gear - det troede jeg også ville være sjovt engang - men jeg blev klogerer ...
men fiar nok - forstår dig godt i den retning ....
så skal du IKKE skære hockey sticken over i øvrigt ;0)
Frank_Andersen skrev:
Hallo Henriksen, er du færdig med at skifte bærekugler ?
Ellers lad være med at blande dig, når det samtidig er forkert det du skriver :)
Jo man kan godt måle sig til en rulleomkreds, men det bliver for stort, altså forkert.
Det er den belastede rulleomkreds man skal bruge og den kan findes i databøger. Hvilket dæk har I ?
Frank_Andersen skrev:
Hvilket dæk har I ?
Bornholmer skrev:Frank_Andersen skrev:
Hvilket dæk har I ?
205/80-15 - og kører med gear der hedder
1-3,78
2-2,06
3-1,26
4-0,93
kom med et eksempel på hvordan det regnes ud , så er du en snuskebasse Frank ;0)
Rasser skrev:
Men hvorfor overhovedet regne det ud ?