jeg har problener med slør i baghjulene , jeg har spændt center møtrikken hårdt flere gange , kører 1200-1500 km mellem hver efterspænding. er det normalt ??
jeg har 8 " brede fælge bagpå
hilsen Lars
Frank_Andersen skrev:
Splitten holder altså ikke noget. Den forhindrer kun møtrikken i at køre af hvis skidtet skulle gå løst.
Da jeg var i lære hos VW kørte vi da rundt uden splitter i vores egne biler. Ikke fordi det var smart, men vi glemte vel at få købt nogen.
Biffo skrev:
Lige et billede - bare til orientering....
Med eftersynkroniseret tysk tekst....
Hej tager lige en gammelråd op.
Jeg har en ´64 type 1 hvor gearkassen gik, og har sat en langakslet i. Jeg skal bruge de afstandsskiver, der er beskrevet længere oppe i tråden (dem inde ved lejet) da jeg vil beholde mine 5 huls fælge. Findes de tykke afstandsringe også på min gl. gearkasse ved lejet?
Hilsen Vwolf
skil den ad og kig - jeg er ikke lige så sikker som du bliver når du set det ;0)
Godt fif. Bilen befinder sig dog et andet sted, så jeg ville bestille et sæt inden jeg skulle derud næste gang, hvis de ikke sidder på de gamle aksler.
bestille ??? - tror ikke da kan bestilles egentlig - de skal findes brugte
de kan købes nye som et kit tilsynelandende - men ville stole mere på nogen orginal - har ikke meget tiltro til de kina produkter ;0)
Brug da aksler osv. fra din gamle gearkasse på den nye, så passer det hele sammen.
ja gør som Warp siger - du har du noget der duer istedet for alle de hovsa løsninger.
ankerpladerne fra den brede gearkasse passer alligevel ikke til dine smalle 5 huls tromler. og skal du feks ha nogen modeller alufælge på vil centercappen ikke kunne sidde der med de lange aksler.