kan du slet ikke kende dem Søren?
Jesper
My drinking team has a racing problem.... 23201389
kan du slet ikke kende dem Søren?
Jesper
nu hvor du siger det, så har jeg set dem et sted før.
bingo!!!! aldrig har jeg krejled SÅ godt!
(Kære dagbog) ;0) Så har jeg osse fået lavet lidt idag, fik torque bars fra Rolf og fik trukket de sidste bremse slanger. skulle gerne få mine trækaksle rør og speeder/bremse/kobling hjem fra pulverlak en af dagene, så mangler der bare hjul på bunden, og så er den færdig og jeg kan gå igang med karrossen.!
er sgu en lækker øse.. når du at få den færdig til sommer??
kan du ikk lige ringe til mig..
20206842
lester
ikke for og være en Sur Røv men den hovedecylinder får du ikke til og bremse de skive bremser find dig en 20.6mm fra en vw passat fra 1980 og et adaptor sæt fra CSP hvis du vil have den til og bremse ( hovedesylinder kan købes ved csp men den koster ca 2 gange så meget som den gør ved en alm reserve dels forhandler
men det ser godt ud det du får lavet
Hilsen Thomas
ja den hovedcylinder kommer aldrig til at fungere, det skal være 2 kreds
Skal du ikke til at blive færdig med den vogn :o) det ser sgu godt ud med de hjul
feeed !
Najs setup!
glæder mig til at se den med rulle...
Christian
Hej Nyboe
Ser ud til at blive en rigtig fin og fed dyt!!
Altid rart at se, at der bli'r lavet ordentligt arbejde!!
Hej anders her er den side jeg lovede dig
http://www.vwheritage.com/ssp/Wheels/Hubcaps-Trim/?templateID=ssp
tak for roserne! nu skal der lige rykkes rundt så jeg kan få karrossen ind, der skal fjernes tekstyl og siller inden dem kan blive sendt til sandblæser.
Hej Anders
Hvem blæser og er det Kasper der maler?
Sæt i gang Hr.Nyboe...
Skulle jo gerne ud og trille i sommervarmen.
Keep up the good speed...
Nu er der lige kommet dele fra CB Performanceså kan man komme tilbage i kælderen.
Vises...
Har fået rullet bunden ud, og med lidt hjaelp fået sat karrossen ind, jeg har kigget den nøje efter og jeg tror desvaerre jeg må droppe min plan med at sandblaese den og metalisere den, Ham der har lavet plade arbejdet på den her bil før mig har desvaerre ikke haft ligeså høje tanker/planer med den bil som jeg har, Der er lavet plade ardejde på den er "ok", det holder og er fint nok, men det er lavet af "hjemmebanket" pladedele og IKKE rep-stykker, dvs jeg syntes ikke det er godt til hvis den skal metaliseres. Hvis bilen skal metaliserse syntes jeg det skal vaerre 100% med rigtige plade rep-stykker osv. men så kommer jeg til at koebe mig fattig i rep-stykker. bla 4 skærme, 4 inder skærme, osv osv. men jeg laver bilen og det bliver lavet rigtigt, jeg koeber rep-stykker på de steder der er rust, men jeg har som sagt ikke råd til rep-stykker alt det gamle plade arbejde, jeg repare det så pænt jeg kan!
Jeg må da snart ned og lure. Der sker jo virkeligt noget.
ænding af planen igen! nu Blir den sendt til sandblæser!
Godt valg.
Både at vælge at blæse den og firmaet til at gøre det. De ting jeg har set fra dem ser fine ud.
Så det fordi de ting der er blevet afleveret til dem ikke har været rustne nok SørenJ ;-)
Spøg til side.. Ser godt ud det projekt der..
Mvh Spring