Bud ?
Bud ?
Hej søren jeg vil gerne købe den split fatning.
Har sendt dig en mail.
Mvh Bjarke
Mail tilbage
400 ^^^^
#350# Så føler jeg mig som en god kræmmer! haha
Så skidt da... Men hvis det ikke er en selvhenter er der fragt oveni ;-)
Så ender vi jo nok på 400 alligevel! Men mail mig kono og reg nummer og jeg overfører pengene til dig! Dog kan de jo nok først ses mandag!
Vh Steff
Mail tilbage
nu har jeg efterhånden spurgt alle herinde der har ting til salg, så nu kommer turen til dig: har du et sæt stropper til b-stolpen? med vandrette huller, det er til en oval.
Hmmm, jeg har et sæt stropper fra racersplitten. Men om det er vandrette huller. hmmm Bob bob :-)
Ved jeg i morgen
ok, ser frem til at høre fra dig imorgen! ;-) Men hvis de har siddet i en split, burde de da være med vandrette huller. De kom vist først til st stå lodret i '58-'59..ret mig hvis det ikke er sandt! :-)
Hvis Søren ikke har har jeg. Med tøjkroge osv.
G.
Gustav_t: det lyder skønt! gider du sende billeder til super_man_dk@yahoo.dk ? Jeg har kroge..
SPRasmussen: har du fundet ud af om du har stropper til mig?
haaaalløøj? :-)
Hov, det glemte jeg da alt om...
helt ok, der er stadig noget tid til den skal ud at køre ;-)
ehj, nu har du glemt mig igen! ;-)
Hey søren, har først læst din mail nu; bedre sent end aldrig! Tror sku' at jeg hopper af handlen igen! desværre! Er bange for at det bliver lidt for overkill til de fælge jeg har fået hjem til lynet!
God weekend!
No problemo Steff
Hej Søren
Jeg snupper de Red-walls til de 350kr
Hilsen Jørn Pind
Aalborg
Det er iorden Jørn
ah, perfekt! hvad skal du ha' for det sæt? tror du det vil komme til at se renere ud hvis de får en tur i vaskemaskinen?