DFL Cruise night er lidt mere "undergrund" end selve 1. maj.
Så umiddelbart nej.
Prøv at søg på DER FIESER LUFTKÜHLERS eller DFL cruise night.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
DFL Cruise night er lidt mere "undergrund" end selve 1. maj.
Så umiddelbart nej.
Prøv at søg på DER FIESER LUFTKÜHLERS eller DFL cruise night.
Hej Gustav
Det prøver jeg, tak for info.
Hilsen Steven.
Hej
Er der nogen som kører via Sjælland som har fundet ud af om de kører til Hannover og er der nogen der er med på at mødes ved Farø afkørslen på motorvejen?
Nu er der jo kun 1,5 måned til.
Hilsen Steven.
og ingen vil komme med et køre tid for torsdag øv øv kunne da godt tenke os at have nogle at føljes med
Hej
Ja, men jeg skal derned og I kan da godt følges med mig. Jeg håbede bare flere fra Sjælland kørte og muligvis nogle der kender vejen, så vi ved hvornår vi skal køre hjemmefra. Der skal vel også bestilles færge?
Hilsen Steven.
Vi er et par busser fra Vestfyn der stikker derned af Torsdag, regner da med at gøre følgeskab med de hyggelige jyder, et sted lige over på den anden side af bæltet
Tidspunkt kan nok aftales når vi kommer tættere på
hejsa alle sammen jeg tror også vw club århus tager der ned i år.
det kunne være sjovt hvis vi på en måde kunne finde ud af hvor mange der kommer med og om det er muligt vi kan køre sammen.
Vi fortsætter da bare i tråden her, når vi kommer tættere på
Dermå være nogle af dem der er fast inventar dernede hvert år, der kan lidt på rutinen
Så kan der laves pick up´s ned gennem jylland et par steder med faste tider med afgang ..
Gustav har et lille oprids af tider i starten af denne tråd
Jeg kommer, the only problem is I dont know what car to take yet and not sure when leaving, but will post later. Not sure if Mille is following me or driving with this year. She might want to enter her bug in the contest ! ;-)
Coty
hvis der er nogen der er friske så køre vi torsdag formiddag fra randers og stopper i århus og der efter kan vi jo mødes på vejen der ned.
jo flere jo sjovere
Hi Coty
Can I follow you and Mille. I know you have been there before so it would be perfect for me to have a guy in front of me that knows the route.
I will leave from Farø/Sydsjælland if you could pick me up there.
Regards Steven
Hi Steven, we will let you know when we decide to leave. Might be taking the 55 Ford Pickup with the 53 Zwitter on a trailer, and the son driving the Taxi or the Speedster.
Hilsen, Coty
Hi Coty
Sounds good, would be a nice sight with Zwitter behind the pickup.
We can talk about it to the tirsdagscruise in April.
Hilsen Steven.
er der nogen der er kommet nermere et kørsel tidspunkt torsdag ............. hvordan med at bukke plas til bil/telt
Hej
Jeg har booket dobbeltværelse med min kammerat på det Best Western hotel de anbefaler på hjemmesiden.
Ang. kørselstidspunkt kunne jeg da også godt tænke mig at finde ud af noget sammen med de andre fra Sjælland som skal derned.
Hilsen Steven.
Hej
Nogen der har arrangeret noget kørsel fra Sjælland i samlet flok endnu eller har fundet ud af om de skal afsted?
Hilsen Steven.
vi er nogen stykker der køre torsdag morgen fra kbh og regner med at tag færgen kl 8-9 tiden
Hej Thomas
Ok, er der mulighed for at jeg og en kammerat kan støde til ved Farø hvis I gider gøre et lille ophold der på en 5-10 minutter?
Hilsen Steven.
er det rigtig at man kan slå telt op ved siden af ens bil på plassen er lidt lost mangler stadig nogen at føljes med om torsdagen kommer fra fyn
hej vsmeden vi køre torsdag og ja jeg har hørt at man kan slå telt op ved siden af bilen bare du køre i en luftkølet. den plads hvor de kommer ind på skulle være vildt stor.
og igen hvis der er nogen der er friske så køre vi fra århus torsdag formiddag
Hold nu kæft hvor i stresser mig ;-)
Jeg skruer som en sindsyg for at nå og blive køreklar.
Motor opstart i denne uge håber jeg. Så er der et par dage til at rette småfejl og justere det hele ind, så må den blive kørt til på autobahn ;-) .... akakak mon jeg når det.
Uanset så ses vi dernede!
Kommer ikke afsted. Jeg har mine børn denne weekend, så det bliver nok lidt besværligt.
Men god tur til alle !
Mvh. Erik Bendix
Jo ja hvorfor ik
De erfarne 1 maj drenge kan måske lige hjælpe mig engang
jeg har jo aldrig været der før men
hvordan er det hvis man har en bil til salg :-) er der et til salg område, koster det noget at udstille der det er bare en enkelt bil, skal man generalt tilmelde sin ankomst evt købe billet på forskud, eller foregård det bare ved entren
ved der er en hjemmeside har ik lige haft tid til at kigge på den grundigt
men man kan jo altid søge lidt hjælp her først
mvh
Marek
lyder godt termhlen er der noget cirka kl og møde sted og er der andre der ved noget om det med telt på pladsen vedsiden af bilen der må da være nogen der har været der før og boet i telt og ja vi kommer i luftkølet 3 bobbler
vsmeden
vi køre nok engang torsdag formidag fra århus vi starter i randers og så skal vi samle nogen op i århus og håber på at der er flere der er klar på vi mødes længere nede i landet. jeg har hørt man kan slå telt op ved siden at bilen der nede så længe du køre i luftkølet skulle det ik være noget problem.
jeg håber virklig der er flere der er friske på at følges med os fra vw club århus.
kom frisk og smid en mail hvis i er klar chang_termhlen@yahoo.dk