Nu er vi lige vågnet igen fra sofaen af, dam et hårdt træf.
Jyderne ( Karsten og Lars, Jesper og Betina, Lars Holm og Ib, Rene og Lisbeth, Gustav og Bettina ) startede ud med hyggeligt morgenmad hos Gustav og Bettina. Derefter videre imod færgen til Odden. Gustav førte an på sjælland og vi kørte den smukke vej op til træffet, is pause og anden underholdning undervejs gjorde hele turen perfekt, vi nød virkelig den cruise tur til træffet. Velankommet til træffet fik alle jyderne kolde øl, klasse sådan Mette.
Tak for godt mad, fedt område, mega bar plads, hyggelige vw mennesker som man fik sat nogle ansigter på fra VW-nettet af. Vi forsøgte at tømme jer for juice om fredagen ved at sætte 18 kander til livs men den gik ikke, først lørdag nat kl 2 blev der udsolgt, jeg fatter ikke at jeg ikke lavede snigeren og smuttede i seng hver nat inden kl 4, men det må være fordi underholdningen og selskabet bare var for godt til at gå i seng. Og flere jyder var "i stykker" lørdag og søndag da de stod op.
Ser godt ud at i har sørget for børn også underholdes til træffet i form af spil, tegne konkurrence, hoppeborg ( hvem er ham den store dreng på hoppeborgen? ), sandkasse og ballon dame ( hvorfor var det lige at der var 100 balloner i baren lørdag aften? Troede det var til børn ha ha ha og sikken nogle ”dyr” hun kunne lave ).
Og jeg må indrømme at i meget tidligt i børns opdragelse præger dem til at kunne lide vwer, se bare dette nattøj med busser på.
Ja jeg var så en af dem som opdagede at der kun var koldt vand Lars!!! Men du er tilgivet for som du selv skriver så var du ikke meget værd om lørdagen he he.
Orienterings løbet var et hit ( vi vandt også ), cool område at køre i og fedt at i sendte bilerne af sted ”imod” hinanden, det gav en del hilsen når man mødte dem senere på turen.
Jyderne slæbte lige 3 pokaler hjem i alt, en i orienteringsløb, en i udstilling og en i tegne konkurrencen.
Tak for de fine pokaler med gulerødder ”i”, og sikken en gaveregn til dem som deltog i Amerikans Lotteri, vi fik selv en ny Nokia tlf med hjem.
Baren er et kapitel for sig selv, sikken en masse strip i har til Bugs Funny? Ren underholdning konstant i baren hele natten igennem. Billige Kander, billige øl og perfekte omgivelser.
Hatten af for det arbejde i har lagt i det for at få alt til at fungere, vi er klar igen næste gang i inviterer til bugs Funny!!!!
Mvh Jesper og Betina