Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bugs Funny #3 17-19 juli 2009

(permalink) Rene72 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Oløbet var vi også glade for, det er rart at køre efter noget, istedet for bare at køre rundt. God ide med at køre i 2 retninger, så man møder en masse vw´er Det kunne godt være længere for min skyld..
Spørgsmålene var lidt luskede, og måske lidt svære? Dem om Wings var ihvert fald..

René
2 minutter fra idealtiden..

-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
(permalink) karstenbh Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Vi vil også gerne sige tak for et dejlig træf , med hygge og dejlige mennesker .Samt mange tak for det fine nummer på luft gitar .
Også et stor tillykke til Nadja Lupo jesper og holm med det flotte pokaler.

MVH Hessellund Og Karstenbh

dsc_0355.jpg
dsc_0357.jpg
dsc_0381.jpg
dsc_0454.jpg
dsc_0452.jpg
dsc_0321.jpg
dsc_0324.jpg
dsc_0486.jpg
dsc_0487.jpg
dsc_0434.jpg
dsc_0458.jpg
dsc_0428.jpg
dsc_0517.jpg

-------------------------------------------
MIB Aalborg

25747518
(permalink) lupojesper Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu er vi lige vågnet igen fra sofaen af, dam et hårdt træf.
Jyderne ( Karsten og Lars, Jesper og Betina, Lars Holm og Ib, Rene og Lisbeth, Gustav og Bettina ) startede ud med hyggeligt morgenmad hos Gustav og Bettina. Derefter videre imod færgen til Odden. Gustav førte an på sjælland og vi kørte den smukke vej op til træffet, is pause og anden underholdning undervejs gjorde hele turen perfekt, vi nød virkelig den cruise tur til træffet. Velankommet til træffet fik alle jyderne kolde øl, klasse sådan Mette.
Tak for godt mad, fedt område, mega bar plads, hyggelige vw mennesker som man fik sat nogle ansigter på fra VW-nettet af. Vi forsøgte at tømme jer for juice om fredagen ved at sætte 18 kander til livs men den gik ikke, først lørdag nat kl 2 blev der udsolgt, jeg fatter ikke at jeg ikke lavede snigeren og smuttede i seng hver nat inden kl 4, men det må være fordi underholdningen og selskabet bare var for godt til at gå i seng. Og flere jyder var "i stykker" lørdag og søndag da de stod op.
Ser godt ud at i har sørget for børn også underholdes til træffet i form af spil, tegne konkurrence, hoppeborg ( hvem er ham den store dreng på hoppeborgen? ), sandkasse og ballon dame ( hvorfor var det lige at der var 100 balloner i baren lørdag aften? Troede det var til børn ha ha ha og sikken nogle ”dyr” hun kunne lave ).
Og jeg må indrømme at i meget tidligt i børns opdragelse præger dem til at kunne lide vwer, se bare dette nattøj med busser på.
Ja jeg var så en af dem som opdagede at der kun var koldt vand Lars!!! Men du er tilgivet for som du selv skriver så var du ikke meget værd om lørdagen he he.
Orienterings løbet var et hit ( vi vandt også ), cool område at køre i og fedt at i sendte bilerne af sted ”imod” hinanden, det gav en del hilsen når man mødte dem senere på turen.
Jyderne slæbte lige 3 pokaler hjem i alt, en i orienteringsløb, en i udstilling og en i tegne konkurrencen.
Tak for de fine pokaler med gulerødder ”i”, og sikken en gaveregn til dem som deltog i Amerikans Lotteri, vi fik selv en ny Nokia tlf med hjem.
Baren er et kapitel for sig selv, sikken en masse strip i har til Bugs Funny? Ren underholdning konstant i baren hele natten igennem. Billige Kander, billige øl og perfekte omgivelser.
Hatten af for det arbejde i har lagt i det for at få alt til at fungere, vi er klar igen næste gang i inviterer til bugs Funny!!!!
Mvh Jesper og Betina

bug1.jpg
bug2.jpg
bug3.jpg
bug4.jpg
bug5.jpg
bug6.jpg
bug7.jpg
bug8.jpg
bug9.jpg
bug10.jpg
bug11.jpg
bug12.jpg
bug13.jpg
bug14.jpg
bug15.jpg
bug16.jpg
bug17.jpg
bug18.jpg
bug19.jpg
bug20.jpg
bug21.jpg
bug22.jpg
bug23.jpg
bug24.jpg
bug25.jpg
bug26.jpg

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 14 years siden | | | |

pv-mobiltoilet var dog så fair at de valgte at sponsorere toiletvognen i år pga. det bøvl vi havde haft med den.

En helt anden historie med weberudlejning.dk. Lad mig sige det sådan. Vi bruger dem ikke igen og fraråder andre at gøre det. Vi bygger en ekstragrill selv næste år.

Lars

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Lars

Hvad var der af bøvl med weber udlejningen ?

Spørger, da jeg havde en plan om at ringe til dem vedr. et arrangement.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Manden forstår bare ikke man må være lidt serviceminded hvis man vil drive et firma. Den kunne kun afhentes mellem 16 og 17 om fredagen. Han taler grimt til folk. Søndag kunne den først afleveres efter kl. 17 fordi han skulle i biografen!!! Så Thomas måtte pænt vente i flere timer på det passede herren at få sin grill igen. Og så mener han ikke grillen overhovedet var rengjort selvom 2 medlemmer brugte lang tid på rengøringen. Manden mener selv han nu skal bruge 4 timer på at rengøre den!!! Med andre ord. Don't do it.

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja ok, det holder ikke. Tak for info.

Jeg har en stor gasgril, jeg kan "donere" (låne ud) til næste år hvis det har interesse.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) JJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja osse tak for en fed dag/nat herfra,

ps.tak for autografen T:)

-------------------------------------------
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg må også lige takke Copenhagen Wings for et rigtig godt træf!!

Sikke et arbejde i lægger for dagen...... men det virker og rammerne var som vanligt i orden.

Også en tak til alle deltagerne for kanon selskab, ikke mindst Jyderne og Svenskerne.

Anytime JJ ;-) og kom så igang med den sparegris, lad pandehåret gro og køb noget Layrite!

-------------------------------------------
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
(permalink) Rene72 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Lidt billeder, bl.a. af jydekonvojen, en masse fine vw´er, nogle pænt mørke skyer, en amerikansk "autocamper" og meget andet..

René

bugs funny 2009 006b.jpg
bugs funny 2009 019b.jpg
bugs funny 2009 028b.jpg
bugs funny 2009 035b.jpg
bugs funny 2009 043b.jpg
bugs funny 2009 047b.jpg
bugs funny 2009 079b.jpg
bugs funny 2009 080b.jpg
bugs funny 2009 090b.jpg
bugs funny 2009 093b.jpg
bugs funny 2009 102b.jpg
bugs funny 2009 104b.jpg
bugs funny 2009 108b.jpg
bugs funny 2009 118b.jpg
bugs funny 2009 127b.jpg
bugs funny 2009 130b.jpg
bugs funny 2009 135b.jpg
bugs funny 2009 148b.jpg
bugs funny 2009 153b.jpg
bugs funny 2009 156b.jpg
bugs funny 2009 157b.jpg
bugs funny 2009 168b.jpg
bugs funny 2009 169b.jpg
bugs funny 2009 174b.jpg
bugs funny 2009 211b.jpg
bugs funny 2009 213b.jpg
bugs funny 2009 228b.jpg
bugs funny 2009 240b.jpg
bugs funny 2009 257b.jpg
bugs funny 2009 263b.jpg
bugs funny 2009 275b.jpg
bugs funny 2009 282b.jpg

-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det lyder ud som om i har haft et fint træf. Man kan godt se det er tæt på hovedstade, da der er flere af bilerne der bære burka :-)
Mvh Kenneth

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ha ha den var sjåv !

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

For dem af jer der også benytter Facebook, så har Peter Gudmundson lagt billeder fra Bugs Funny der ud: http://www.facebook.com/event.php?eid=132862270644#/album.php?aid=3811&id=1767714214&ref=nf

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) cors Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Os der stod for køkknet og maden,ville gerne takke alle deltagerne for et hyggeligt træf.Mange tak for jeres ros ang maden.Vi prøver at se om vi kan gøre det endnu bedre.
Nu skal der slappes af efter 14 dage med at lave bus og en weekend hvor man slet ikke fik sovet.
Otto

-------------------------------------------
Tlf 50494883 Strandagervej@gmail.com VW Camper Highroof 87 turbo diesel
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej alle, jeg vil også lige rose for en fed weekend, puha sjælendt har man været så fuld, og sovet så lidt :)))))

og tak til alle dem, som stemte på min bil, så jeg kunne hive en fin 2 plads hjem.

Vh Henrik

(permalink) Copenhagen Wings Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hele klubben vil gerne takke alle for deltagelse i dette års Bugs Funny. Uden jer ville Bugs Funny ikke være Bugs Funny.

Tusind tak til Lupo Jesper for de mange pæne ord og for den gode beskrivelse af hans oplevelse af weekenden.

Vi har en lilla børne trøje imellem glemte sager og som noget helt nyt har vi også en nummerplade. Hvis der nogle der mangler sådan én med reg. nr. ZM 23 495 eller vil den blive afleveret hos Told og Skat i næste uge.

Vi takker også for alle kommentarerne omkring O-løbet, som alle vil komme i betragtning til næste gangs planlægning.

Kom endelig med mere ris og ros, det er det vi lærer af.

Vi vender tilbage, når vi har mere nyt i form af billeder og med information om Bugs Funny #4.

-------------------------------------------
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Sounds like you guys had a super træf, I hope you have a T Shirt left over for Dirty Dog Garage ! :-)

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Coty

Ærgerligt du ikke kom der op.

Dine sponsor gaver var en kæmpe succes !

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Coty... we have a T-shirt for you.

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Super Mette, tak, and thanks Erik.

(permalink) lupojesper Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hmm den der nummer plade kan jeg med garanti sige ikke er vores, jeg må sku indrømme det er lidt flovt ikke at kan huske ens nummerplader, sorry.

mvh jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Jens_Bukbjerg Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ZM 23 495

er en peugeot 407

(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Vi må håbe for ejeren han ser det her. Jeg fik stjålet en plade i går. 590,- og en times ventetid hos skat i arbejdstiden. Det er faktisk mere irriterende end en p-bøde.

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) karstenbh Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ta da og ring til politiet og sig hvor i har den fra så ringer de da til personen der har bilen. Længer er den da ikke .
Mvh Karsten

Sådan gør vi da i det mørke jylland :))))

-------------------------------------------
MIB Aalborg

25747518
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Har hermed snakket med politiet - der er ikke nogen der savner den... endnu ;-) Men jeg indleverer den på torsdag, når de har længe åbent.

-------------------------------------------
~Mette

Reply »

You must log in to post.