Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bug Run 5-6-7 juni 09

(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Niels

hva siger i til at vi mødes kl 9.00 i KBH, så vi kan mødes med Retrobug og følge i Helsingborg kl 10.00 ??

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg/vi er muligvis også med på den der kl. 9:00 om fredagen.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hey Erik har du evt et godt møde sted, jeg tænker selv på Vibenhus Runddel lige ved stationen, der skulle være plads, og så er det lige ved Helsingør motorvejen :)

(permalink) Steven Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej

Hvis jeg tager derop, ved jeg nemlig ikke helt endnu, så vil jeg da også gerne følges med jer hvis jeg må.

Kan man sove i telt ved siden af sin bil og er der nogen der ved om man kan købe mad på træffet, ligesom i Hannover, ikke skal man selv have det med hjemmefra? I så fald, hvordan kan det holde sig i tre dage? Det går jo ikke at komme afsted uden mad og drikke.

Hilsen Steven.

(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

uden jeg har været der kan jeg sige det er sikkert man kan købe en eller anden form for mad. man skal bare huske drikkevarer (ØL) hjemmefra.

der har været en dansker lejer de andre år, og der sover man ved sin bil.
jeg ved bare ikke hvordan man gør det mht bookning af pladser så vi får sådan en lejer igen?? har som sagt ikke været der før.

(permalink) Steven Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej

Ok, en dansker lejer lyder da meget hyggeligt synes jeg.
Det må nogle af de garvede Bug Runners kunne svare på.

Hilsen Steven.

(permalink) Lars Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej.

Jeg er frisk på at mødes Fredag kl. 9:00 , et eller andet sted i KBH, sidste år var det Torsdagsholdet der stod for dansker lejren, Vibeke og Jønke kom ud på ankomstpladsen og hentede div. Telte, og så var det bare at køre ind og finde sin plads, det kunne være fedt hvis det kunne lade sig gøre igen.

Sidste år mødtes vi på parkeringspladsen ved Nærum station, det kunne vi jo evt. gøre igen i år, det er dejligt nemt, lige ved siden af motorvejen mod Helsingør.

Mvh.

Lars

-------------------------------------------
Mvh.
Lars Kirketerp fra 2620 Albertslund(Sjælland)
Tlfnr: 31383018 Mail: larskirketerp(a)yahoo.dk
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg bor lige ved Øresundsbroen, så den tager vi (Vibeke & jeg).
Så kan vi altid mødes kl. 10 hos CSP i Helsingborg.

Lars LK ;Jeg kan svare for Vibeke, hun kommer først fredag .

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

jamen er det så ikke bare det vi gør..??

Kl 9.00 ved Nærum station fredag, derefter hitte op til de andre i Helsingborg til kl 10.00?

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Ja, jeg skal med. Om det bliver torsdag eller fredag ved jeg endnu ikke, da det kommer an på arbejde.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hey Soren
Nu stopper du sgu ... det her er et pænt forum ..!!!
Det der pis med at bande som en skovarbejder hele tiden og bruge ord som arbejde går ikke du!!

Hehe....
Og husk du skal drikke dig i hegnet så vi kan køre ud i din bil igen og hilse på panserne når de kører sprut-tjek!

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Arbejde... nemlig ja.

I låner bare bilen, på det tidspunkt af dagen er jeg sikkert optaget af at brække mig eller noget i den stil.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Er der noget med der skal reseveres et område så vi får en "dansker camp" eller giver det sig selv derovre??

(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Der kan/skal ikke reserveres område..
Som sagt de der landede først sidste år smed deres telte med stor afstand så det var nemt at få en 10-12 biler med telte mere ind.
Angora gjorde lidt det samme på anden side af vejen og så var der er en gruppering længere oppe...
Hmm der lå JJ også ... måske var han deporteret hmmm vi ved det ikke -:)

Så alt i alt giver det sig selv...
Der er hotel ikke så langt derfra til morgenmad hvis man gider og der er også supermarkedet man kan køre ind til og shoppe til grillen.
Alt. er der muligvis , og her er jeg blank på navnet, slagteren fra jylland der kom med grill-pakker man kunne købe ...
De var også gode ....

-:)

Hmmm
Mad, bajer, v-dubs, svenskerhår og musik og generatorer i rå mængder hele weekenden !! hold da kæft hvor man glæder sig ...

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) SCRAPERS INK. Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hey guys! jeg r ogs på at køre fredag.. Nogen som ogs kører fra indre by?

-------------------------------------------
/Jan K. tlf 61709813
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 15 years siden | | | |

køre også torsdag eller fredag....selvom en overnatning torsdag nat i jagtvogn på en svensk grusplads lyder lidt kedeligt

men jeg ved sku heller ik om jeg gider at glo på alle de ens sænkede biler...føj

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvem køre fra Nordjylland og tager færgen Frederikshavn-Gøteborg over torsdag formiddag kl 10.00 any one?
Og er der andre der køre fredag samme strækning?

-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

SCRAPERS. INC der bliver kørt fra kl 9.00 ved Nærum station Fredag morgen.

Frosty vi skulle vidst nok mødes med nogen kl. 10.00 ved CSP i Helsingborg. men kører i over Jönköping?

(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ingen der skal via Grenå Varberg 01.00 Torsdag nat til fredag??

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Svar til Steven, maden kan ikke holde sig i 3 dage, mednindre du har køleskab med, men det ville være dumt at bruge det til andet end øl.. der ligger et stort center 2 kilometer fra pladsen, hvor man kan købe peanuts, pølser, engangsgrill, solcreme, spandekartoffelsalat osv
Der kan købes "korv med mos" og div andet fastfood på pladsen, men det er vist mest til at overleve på.
Man sover fint på bagsædet i egen bil eller der hvor man nu havner i løbet af natten.. Jeg har nok haft telt med 18 gange, har slået telt op ca 10 gange og har sovet i (eget)telt ca 4 gange, og har haft mindst et telt med hjem ca 12 gange..
Gasblus og nescafé er megavigtigt, og flaskevand, og cola, til om morgenen og..og..
i virkeligheden er det nok med bil, tandbørste, bajere og penge, resten løser sig hen ad vejen..

Vi ses!!!

-------------------------------------------
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Håber det må gå jer rigtig godt, drenge(hilsen Dorthe)

-------------------------------------------
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

-> Fastold. Du glemmer at det også er temlig cool at have verdens største stinger med (jeg gad stadig godt vide hvor i verden den egentligt havnede).

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) SCRAPERS INK. Member
Skrev for 14 years siden | | | |

til fredagsholdet! hvis mit ride brækker sig, kan jeg så få et lift videre??? for frygter lidt at jeg kommer til at køre uden "servicevogn" : )..

-------------------------------------------
/Jan K. tlf 61709813
(permalink) ploug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

det er set før - så bliver der bare omfordelt bagage, så der er plads til en passager mere.

-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Steven Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej

Lyder sjovt, men har jo desværre solgt min 54´er, så må vente til næste år, da min Karmann Ghia ikke bliver færdig på en uge.

Hilsen Steven.


Reply »

You must log in to post.