Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Bug Run 5-6-7 juni 09

(permalink) Kirk... Member
Skrev for 14 years siden | | | |

så skulle dyret være klar....de sidste justeringer tog 12timer :-)
så kan man lige få 3 gode timer inden man skal op ...lækkert

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hehe ja det er karma prisen for at mobbe de små !!
Frækkert!
Og ja tre hele timer , det jo det rene luksus.

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så kører vi om en halv time :-)
Ses deroppe.

-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

kører om 40 min. :) ses

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Alt i alt stadig et meget fint træf.

MEN god damn der er jo alt alt alt for meget vandkølet. Vist nok på tide at de får deres eget træf, så de luftkølede kan få mere albue rum igen.
Der er jo en grund til at det hedder BUG run.
Jeg kan huske da de vandkølede begyndte at komme med i tidernes morgen, at de kunne stå på et areal på størrelse med en mindre håndboldbane. I dag kan de ikke engang stå på det areal der er sat af til dem (!)
Mht. drag race. Så var det altså betydeligt sjovere og ikke mindst mere spændende at se på i "gamle" dage. Men det har da stadig sine højde punkter :-)

Mht. camping, må jeg sige og sande at jeg er blevet for gammel til fulde finnere og dunka dunka musik hele natten. Jeg vil søge til nye arealer og campere næste år.
Det område som var sat af til stille/famile camping , hvor vi lå, var lige så støjende som den øvrige camping (!)

Men for en sikkerheds skyld vil jeg iføre mig øre propper og/eller høreværn ;-) Men der er jo stadig vibrationerne fra bassen. Måske et gyro fundament under teltat kan løse problemet :-) Nå men præmien jeg fik med hjem fejlede jo ikke noget, så det var jo det hele værd.
Og for øvrigt hyggeligt at møde diverse lige sindede både herfra VW Nettet og i den øvrige verden IRL.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Dejligt at høre det stadig var turen værd.. og tilykke med premien !

Jeg selv bailede ud, da jeg syntes det var for koldt (specielt om natten, til mit 300 krs Harald Nyborg telt)... må bare sande at vi er blevet nogle halvgamle og magelige borgerdyr ;-)

M.

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det var sgu en ganske glimrende træf, men der manglede sgu lidt flere stive finnere og en del af del racere som normalt deltager. Men der var stadig god fest og vi fik nået 50 liter fadøl (og en lille bøn. Jeg nåede ikke at få samlet lidt tilskud til øllet ind, så næste gang i fadølstyper ser mig, vil jeg blive lykkelig for et tilskud).

Igen i år var der mest inspiration, nytænkning og generelt bare højere kvalitet på bilerne blandt de vandkølede, så lad endelig dem blive. Noget som ellers var værd at bemærke var at der ikke for alvor var nogen trend som var fremhærskende blandt de luftkølede, så det bliver interessant at se hvad der blive det næste "nye".

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

"Noget som ellers var værd at bemærke var at der ikke for alvor var nogen trend som var fremhærskende blandt de luftkølede, så det bliver interessant at se hvad der blive det næste "nye". "

Stock ? (det er jo snart umuligt at opdrive en...)

;-)

M.

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

ErikBendix skrev:
Mht. camping, må jeg sige og sande at jeg er blevet for gammel til fulde finnere og dunka dunka musik hele natten. Jeg vil søge til nye arealer og campere næste år.
Det område som var sat af til stille/famile camping , hvor vi lå, var lige så støjende som den øvrige camping (!)

Det var lige præcis det jeg blev "for gammel" til for allerede 3 år siden, og derfor jeg ikke synes, det er den lange køretur værd.

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

WHAT Mette, your not that old yet !! come on !!! Young and pretty, well young ! hehehe

(permalink) Retrobug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Efter billederne at dømme, var der da stadig massere af luftkølet guf at hvile øjnene på..

http://www.meanbugs.com/punbb/upload/viewtopic.php?id=11767

M.

bugrun20090361.jpg

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Coty: Well... ehm, thanks.. I think? ;-)

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Lange Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Der er ihverttilfald én her som har drukket lidt for meget da han startede vinkelsliberen og svejseanlægget op...

loco.jpg
loco2.jpg

-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) Gregers Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fåååååååååårk - det er da vist noget af en Low Rider ... Min søn har traktorer der er højere end denne :-)

(permalink) Akke Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Der er kun en ting der ser svære en at få en gravid elefant ind i en folkevogn...

Det er at få en elefant gravid i en folkevogn...

Den er nok ikke så fiks at køre i drive in i den der....

-------------------------------------------
vw Beach Buggy 1600
Jaguar xj6 4.2
"Full throttle until you see God,then shift to second"
(permalink) SoLow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

"Men for en sikkerheds skyld vil jeg iføre mig øre propper og/eller høreværn ;-) Men der er jo stadig vibrationerne fra bassen. Måske et gyro fundament under teltat kan løse problemet :-)"

Bendix... du må bare bygge et telt af rockfon bats, eller få en linje fra dem og så udfase det ;-)

-------------------------------------------
Når jeg dør skal det være sovende som min Morfar

ikke skrigende som dem i bilen han kørte !!
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Og ham der kørte i den lave grønne (som vandt laverste bil og peoples choice) kørte endda med høj hat på.

Hans bror vandt bedste buggy.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Hans Røntved Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Og jeg troede at min vokaro var lav med sine 98 cm. , Men det er da en ren stork ved siden af.

-------------------------------------------
Live your life so that when your feet hit the floor in the morning
the Devil says, Shit, he' awake
(permalink) thogaa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er fuldstændig tosset med de der skudhuller: :-)

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja, og bagkofangeren der er rustet 50% væk... overfed ratstil !!

:-)

M.

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) thogaa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mon jeg bare sku sandblæse bussen og så køre med den en 4-5 år for at få det rette look?

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er min opfattelse at ratlook var i væsentligt mindre repræsenteret og vækker som sådan ikke opsigt mere, hvor show and shine vækker lidt mere opsigt.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Steven Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej

Jeg håber I havde et godt træf deroppe, jeg kunne jo desværre ikke deltage da jeg har solgt min kørende VW.

Har I ikke nogle billeder der kan uploades?

Hilsen Steven.

(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

der er lidt her http://www.flickriver.com/photos/38879050@N07/

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Kan oplyse at det højeste punkt på den grønne custom, var blæserhuset !
Den var forøvrigt rigtig godt bygget og fyldt med fantasifulde idéer. Bl.a gik ratstammen igennem spedometeret ! Karossen lå 15 - 20 cm. under rammehovedets niveau !!

Tak for tippet om modfasningen. Men så skal man jo fise rundt fra anlæg til anlæg hele natten. Nej jeg tror nu bare at jeg finder et andet spot og hvile min gamle trætte krop. Og JO der var for mange vandkølede. De har som udfgangspunkt intet at gøre på Bug Run. I sin tid da de begyndte at dukke op og fik sin egen udstillingsklasse, var man overbærende og trak på skulderen og tænkte >> Åh lad dem nu bare << . I dag er de alt for dominerende og det ligner mere og mere den tendens der er kommet til Vällåkra træffet hvor den der kan proppe det dyreste anlæg i bilen og de største ruller vinder. Høj finish eller ej. No can go. Det hedder Bug Run ikke GTI/TDI whatever Run. (Sagde den stolte Caravelle ejer) :-)

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk

Reply »

You must log in to post.