ja jeg vil da gerne se dem inden køb, men er tingene iorden, så køber jeg dem da... og kan godt komme hjem til dig inden søndag, så du ikke skal slæbe dem med til træf.. :-)
ses curth
26172817
ja jeg vil da gerne se dem inden køb, men er tingene iorden, så køber jeg dem da... og kan godt komme hjem til dig inden søndag, så du ikke skal slæbe dem med til træf.. :-)
ses curth
26172817
Trinbrædderne har du dem endnu.. og du skal vel ikke til jylland en dag... eller fyn..
Dem kunne jeg godt bruge..
Trinbrædderne har jeg endnu - det er ikke utænkeligt at jeg skal til Jylland en dag :-) Men der kan gå lang tid....
Rep stykker til skydedør er væk. Har stadig trin og én skærm til baybus
Nu også med nøgler...
hvor mange nøgler er der og pris
evt på mail vw@folkevognen.eu
hilsen
Jan
Mail afsted!
Hmm man kan ikke rette overskrift. Det var da nederen.
dellorto pris?
De er renset og nulret, men jeg har ikke selv kørt med dem, da det er lidt et fejlkøb. Men 3600 inkl. spritnyt CSP træk (uåbnet embalage) og forsendelse.
NB anhængertræk sælges for en ven. Sidder på en 1300 årg 67. Pilles af hvis der er int. for det. 700,-
Så kom der lidt nyt til. Alt skal væk :-)
Billeder af vinkelsliber kommer.
"UDSALG!" Tjek priser i [firkantede klammer]!
Så kom der lige en lyttefætter også. Spørg mig ikke om brug eller lign. Har ikke selv leget med den.
Varmeblæser er fra HN
Kom med bud http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8482&n=10
De der dørlister mener jeg er fra en notchback jeg ejede en kort stund. Men der er nok nogen der kender dem mere specifikt.
Dellortoer 2500 kr nu! Csp træk for 650kr! Så slå til:)
den øverste af nøglerne - står der noget på den ?
kan man få nogle bedre billeder af den ?
Jep det tager jeg senere. Kan ikke huske om der står noget
De fiber skærme hvad er de til og hvad er der sket med dem nede i enderne??
Er de bredere end Standart?
West
Det var et fejlkøb for længe siden. Jeg skulle bruge til 1303 og de "buer mere ind under bilen" foran (under lygten). Så jeg tror de er til 12-1300. Jeg mener de er +4cm i bredden.
Grunden til de ser ud som de gør, er at de vist er fra en spartlet turbolooker. Dvs kofanger og trinbrædder har været spartlet på.
Bagskærme er jeg kommet af med, men hvis du kan bruge dem er det dine for 300kr.
jeps - profilen ligner
så den napper jeg.
kommer du til Roskilde Havn i morgen ?
ellers smid den i en kuvert og send den til
Jørgen Ploug Larsen
Nannasgade 21 st tv.
2200 København N
bank oplysninger kan du sende som sms til 22 26 03 12
Den ryger i en kuvert, dog muligvis først i morgen da jeg er hjemme med en syg knægt idag.
Tilføjet CSP-træk, samt rettet priser.
Det er uåbnet embalage...