Fedt at se Thomas. En ny Kellerrenner bus ser dagens lys igen.
Her er et billede af den før den blev hævet.
Fedt at se Thomas. En ny Kellerrenner bus ser dagens lys igen.
Her er et billede af den før den blev hævet.
så er jeg gået igang med at fabrikere beslag til sænkning af motor/gearkasse ca 12 cm...
hviket så gør at jeg kan hæve afjedring/hjul yderligt 10 cm ca ....bagefter får forbroen en tur.. den bliver også droppet 12 ca ned...
den skal jo have lidt luft under sig....
pas nu på at den ikke går på loftet i keller når du køre ud.
Bliver skifter forbindelsen ikke en udfordring? Kan du med nogle led få det til at hænge sammen uden at du skal skærer i tværvangerne?
jep gearforbindelse er en udfordring....men der er ok plads...jeg kan føre den skråt ned ..da jeg også sænker forbro er der ok plads...den køre så igennem hullet til centralvarmerørret/travers og direkte ned til gearkasse....jeg laver et helt nyt førings rør... men det er jo også det der er sjovt...at fabrikere
Se så at få den bus i vejret, det er fandme gid stil Kirk.
Verdens højeste bus fedt!
Stof... Du skal da have camouflage net på... Og det skal males ik
HaHaha "Total Morfar" jeg gætter på det er wæhrens som har skrevet det.
Ps du kunne godt lige have ryddet op inden du tog det billede, eller i det mindste stillede dig op i åbningen i taget, måske med bar overkrop for at simulerer den varme safari stemning ;))
kew...jo det bliver måske noget beige camo stof....og toppen bliver også malet som bussen..
al min værksteds tid bliver brugt på safaribussen nu jeg er færdig med den grønne latebay...
så der kommer til at ske lidt de næste 3-4 uger
aaarrrgg henri det er altså dig der står for den lummere stemning :-)
så er der sket lidt...bagende er færdig hævet med nav plader der rykker navet 9 cm ned plus 5 cm mere på strålerne...forende har fået sænket forbro 14 cm og isvejst hæve/sænke beslag....imorgen blir der monteret motor og lavet det sidste med gearforbindelse sænkning...
det sidste foto viser den højde den får når den er færdig
ps.. det ikke bare lige :-))
NÅ ja og så kom jeg også til at puffe til 2 gamle transportere der stod i vejen da jeg skulle bakke....håber ik de tog skade gutter
Hold kæft den er høj... Og så kommer der 3-4cm oveni, når knobberballondækkene kommer på :)
Bliver satme' super fed :-)
Cool bliver helt høj... Men hvad sker der lige for de andre busser..? Arbejder du så hurtig at de vælter ! Eller...
Hehe de andre busser ser ud til at være blevet lidt trætte.
Men mand den bajabus bliver fed!
he he de to splitbusser er nu drejet med vilje...duck`s til højre hænger i et rotisseri..
og sørens står på rulle beslag....
så er den ved at have hævet færdig....det er der den lander...der er stadig mulighed for 3-4 cm hævning i affjedring men jeg prøver der først...der skal nogle større bagdæk på og bagdækket ryger op foran....eller også hopper jeg på 16 tommer fælge....det vil tiden vise...
der er også et foto af danborns earlygay som referance....der er en smule mere luft over mine dæk :-)
Hold ad k...! Du får sgu overblikket i den der knoldhopper:-) Husk rebstigen til ind og udstigning;-)
Godt at se noget markant anderledes.
Sjovt at du skal i vejret og konen er smidt til jorden, men det ender vel med hun ligger under dig..............
Fedt sted i har gutter, hyg jer
Tror sq der er noget du har misforstået her Hr. Kirk. Jeg hørte denne mand puste og bruste igennem længere tid i denne position.
Gaybus rimming By Kirk
puha da...rimming...dejligt ord....det tegner til at bussen køre til holbæk søndag...prøve kørsel på enghavevej idag...køre fint...blød og lækker
piv....så fik den en belastningstest med en tur til holbæk med 4 runde folk i..den funker fint...lidt små ting der skal ordnes....og så skal der limes nogle safari dillerdaller på.. og så et tur til hannover lørdag...
der kommer en teknisk update senere....