Slap nu af... jeg har da ikke skrevet noget der på nogen måde kan forstyrre dit salg af de mærker du har lavet.
Hvis du nu læser det jeg har skrevet, istedet for at tro at alle er efter dig (konspirationsteorier trives jo godt hos dig har jeg erfaret) - så vil du se at det jeg skriver blot er, at man skal være opmærksom på hvad ulempen evt. er ved at få skrevet i sine forsikringspapirer at man har en gps tracker monteret.
Det har intet med salget af dine mærker at gøre, det er blot en hjælp til folk der måske ikke havde tænkt over at det kunne ende i en kamp mod et forsikringsselskab der ikke ville dække en stjålen bil.
Det er jo ikke bare noget jeg tager og skriver ud fra den blå luft, du har jo selv bragt det på banen lidt længere oppe i din tråd.
Hvis du ser det som andet end en lille serviceoplysning, så trænger du til nye briller!!!
Du har jo selv skrevet at du ikke laver disse mærker for at tjene på dem. Så er det vel også tilladt at komme med et par råd om fordele og ulemper ved at få billigere forsikring pga. GPS tracker (som du selv har bragt på banen)?! Det er vel lige så meget at hjælpe folk, som det er at lave klistermærker til dem?
Og hvis du synes at jeg ikke skal skrive i din tråd, hvis ikke jeg gider købe noget - så stik mig et mærke til en 50´er!!
Hilsen
Rasmus
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia