Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Volkswagen GPS-klistermærker sælges

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Slap nu af... jeg har da ikke skrevet noget der på nogen måde kan forstyrre dit salg af de mærker du har lavet.

Hvis du nu læser det jeg har skrevet, istedet for at tro at alle er efter dig (konspirationsteorier trives jo godt hos dig har jeg erfaret) - så vil du se at det jeg skriver blot er, at man skal være opmærksom på hvad ulempen evt. er ved at få skrevet i sine forsikringspapirer at man har en gps tracker monteret.
Det har intet med salget af dine mærker at gøre, det er blot en hjælp til folk der måske ikke havde tænkt over at det kunne ende i en kamp mod et forsikringsselskab der ikke ville dække en stjålen bil.
Det er jo ikke bare noget jeg tager og skriver ud fra den blå luft, du har jo selv bragt det på banen lidt længere oppe i din tråd.
Hvis du ser det som andet end en lille serviceoplysning, så trænger du til nye briller!!!

Du har jo selv skrevet at du ikke laver disse mærker for at tjene på dem. Så er det vel også tilladt at komme med et par råd om fordele og ulemper ved at få billigere forsikring pga. GPS tracker (som du selv har bragt på banen)?! Det er vel lige så meget at hjælpe folk, som det er at lave klistermærker til dem?

Og hvis du synes at jeg ikke skal skrive i din tråd, hvis ikke jeg gider købe noget - så stik mig et mærke til en 50´er!!

Hilsen
Rasmus

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Du kan bare overføre på min konto, så bliver de sendt snarest muligt :-)

- tak, det var en god og vigtig service-meddelelse.

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

;-)

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Du kan jo ikke bare sidde og påstå at jeg ødelægger dit salgs indlæg med denne info, og så bare sætte en smiley efter, og så tro at det på den måde gør det bedre (det samme gør sig gældende med alt dit brok over vwnettet, moderatorer og administratorer. . . Det er jo heller ikke sjovt bare du sætter en smiley bagefter). Jeg tror du har misforstået brugen af smileys!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Må nu desværre osse sige, at det ser ud til at vwnettet´s admin har et eller andet problem med Lasse´s klistermærker eller med Lasse som person, som jeg ikke helt kan forstå. Det kan man nu godt fornemme mellem linierne, syns jeg ;-)...
Men jeg kan huske at han i starten af "overvåget af vwnettet.dk" tråden sagde, at han ikke vil tjene på det og at en evt overskud skal gå til drivelse af vwnettet. Nu er påstanden så, at der ingen overskud er. Er det her den ligger?
Vil i ikke opsløre hvad det drejer sig om eller endnu bedre: Finde en intern løsning på problemet?

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mit eneste problem er at jeg skrev i denne tråd at det kunne være farligt at få skrevet i sin forsikring at man har gps tracker (et emne som lasse selv startede op i denne tråd), hvorefter lasse skriver at jeg gør dette for at ødelægge hans salg af mærker. Og det er lige præcis det der får mig op og ringe! For magen til frækhed skal man da lede længe efter. Han gør mig jo til en bandit, bare fordi jeg gør folk opmærksom på en forsikringsfælde. Som da på ingen måde kan ha indflydelse på salget!!! Synes det er noget fis at han skriver jeg gør det for at ødelægge hans salg, og det er præcis det han ordret skriver! Det er anden gang du kommer med en falsk påstand/ lodret løgn om mig. . . Og jeg er dødtræt af at du forsøger sådan at svine mit ry til uden noget som helst at ha det i? Det stopper nu! Og jeg har slet ikke set at lasse ville donere penge til VWnettet, men lad nu være med at tro jeg er sur på lasse hvis det ikke er tilfældet. Det jeg er sur over har jeg lige forklaret.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

citat VWoderwat:
"
Må nu desværre osse sige, at det ser ud til at vwnettet´s admin har et eller andet problem med Lasse´s klistermærker eller med Lasse som person, som jeg ikke helt kan forstå. Det kan man nu godt fornemme mellem linierne, syns jeg ;-)...
Men jeg kan huske at han i starten af "overvåget af vwnettet.dk" tråden sagde, at han ikke vil tjene på det og at en evt overskud skal gå til drivelse af vwnettet. Nu er påstanden så, at der ingen overskud er. Er det her den ligger?
Vil i ikke opsløre hvad det drejer sig om eller endnu bedre: Finde en intern løsning på problemet?
"

Lad nu være med at sætte os moderatorer/admins ind i en og samme gruppe, vi er selvstændigt tænkende mennesker, og vi har på ingen måde planlagt at kommentere hverken det ene eller det andet her i denne tråd. Jeg vil gerne hvis du kan holde det lidt adskilt, således at du ikke ligger op til at hver enkelt udtalelse fra en admin/moderator opfattes som en gruppeudtalelse fra os. Vi kan kun selv stå ved det vi skriver, det nytter jo ikke noget at jeg feks. bliver klandret for noget som Mette måske har skrevet, eller hvad ved jeg (blot et eksempel). Vi står selv til individuelt ansvar for vores udtalelser.

Du har vel ikke taget fejl, og læst "Lyder´s" udtalelse længere oppe i tråden, og så troet at det var mig der skrev det? For så giver det da lidt mere mening...

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Min eneste interesse i denne tråd er at købe et sæt klistermærker. Jeg har kun reageret, fordi jeg har fået fornemmelsen af, at der er et eller andet der er kørt lidt ud af proportionerne i en tråd,som egentligt er simpelt: Der er en fyr som laver nogle klistermærker, som andre køber eller ej. Det er åbenlyst for mig at der ligger noget strittigheder nedunder overfladen, som bør løses internt. Længere er den ikke.
Bare for en god ordens skyld: Jeg har ikke taget fejl af "Lyder´s" udtalelse længere oppe...

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

tak skal du da ha en smøre man kommer hjem og finder! Nå, skal vi begrave stridsøksen Rasser, jeg trækker alt hvad jeg har sagt tilbage, og undskylder meget, det har aldrig været min mening at forfølge hverken dig eller andre admins. Skal vi lade den hvile dér? Og nyde vores hobby, det er jo dejligt vejr ( ;-) )

Problemet her ligger nok i, at man ikke kan høre (læse) hvordan modparten siger (skriver) tingene, at der kan ligge en anelse ironi bag ordene, men det kan ikke fornemmes her på nettet. Men, alt er tilgivet, håber jeg får den samme mulighed for at opnå tilgivelse :-) Go' weekend!

PS: jeg har ikke fået nogen respons fra Vwmorten ang. annonce i focus, på den måde ville der jo komme ihvertfald en 100-mand i vwnettet-kassen? -ikke for at klandre nogen, blot en lille smule undren fra min side...

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

og så har du lige været inde og redigere/slette efter behag, i alt det du har skrevet??!

Jeg gir op...

Quote Lasse:


ok, nu er der både en administrator og en moderator der har skrevet i denne tråd om hvorfor man ikke skal købe denne mærkat, god stil drenge ;-) der er en anden tråd til det formål hvis det er: http://vwnettet.dk/topic/156787

Og denne: http://vwnettet.dk/topic/125879 regel nr. 8: - Undlad at kommentere på salgsindlæg, medmindre du har interrese i at købe varen.

I kan ta' det! ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja, for at behage dig, min vwen. Hvis ikke jeg slettede alt hvad jeg tidligere havde sagt, galt min undskyldning vel egentlig ikke, gjorde den?

Andre der er interesseret i mærkerne?

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Imorgen mandag 10/8 bliver der sendt mærker til følgende (I ved hvem I er ;-)) : Erik Hald, Johnny Rostgaard, Claus Bendix, Rita Larsen, David Nielsen, Kasper Vernersen, Torben Hoeg og Maik Reincke.

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg håber folk har modtaget deres mærkater og er tilfredse med dem? men der mangler stadig en hel del overførsler, så jeg ville sætte pris på om man ville gøre det hurtigst muligt.

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Mærkaterne er nået frem. Tak skal du have. De ser fine ud...

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) ClausBendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Har modtaget Tak.

-------------------------------------------

1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Har modtaget det ser meget fint ud . mange tak.

-------------------------------------------
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

cool! er glad for at I skriver når I har modtaget dem! jeg mangler desværre stadig lidt overførsler..:-) go´weekend!

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Lasse er der andre mærker end de to du har om talt.

-------------------------------------------
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ikke lige pt...er gået lidt kold på denne klistermærkefremstilling...men hvad havde du af foreslag?

- jeg overvejede på et tidspunkt dem her: http://vwnettet.dk/topic/154349

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er da nogle gode ide`r
Men havde da det her udkast i tankerne evnt. til bagklap.

type 4.jpg

-------------------------------------------
(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hehe...ja, det ser også fedt ud..men jeg tror desværre ikke der er mange købere til det, hvilket også er grunden til at mine andre ideer er blevet ved tanken..;-)

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja jeg må se om jeg ikke kan finde en ide til selv at få lavet lidt enkelt mærker.

-------------------------------------------
(permalink) Lars Heiselberg Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Denne bil overvåges, det røde klistermærke. er der flere af dem?

= PEOPLE CAPITAL SOCIAL RESPONSIBILITY ; tænker jeg om tilgang og signal med disse.

Det var vi brug for i mange sammenhænge..voss mennesker!

Bingo

Lars Heiselberg
Mob.40153594

(permalink) Lasse fra Borup Member
Skrev for 14 years siden | | | |

tjo..det er ikke meget jeg forstår af det du skriver, men jeg må desværre svare nej til din forespørgsel ang. overvåges-mærkaterne. Om der er nogle derude der vil sælge dem de måske ikke har fået brugt endnu, ja, det ved jeg ikke. :-)

-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) Hoeg58 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fine mærker jeg har fået tilsendt,,,,,,takker

-------------------------------------------
Luft ie dæk å vi er væk

Reply »

You must log in to post.