Jeg har jagtvognen endnu, men er ved at bytte den væk- man skal jo prøve noget nyt :-)
der er flere måder at sænke en jagtvogn på. Bagpå kan du max sænke 2 klik og så skal der skæres et smil i torsionsarmen bagpå, så den ike banker imod hver gang du kører over et bump.
Foran kan du montere en justerbar forbro fra en type1, den giver ca 10cm i variabel højde, men der mangler stivere på forbroen og jo mere du sænker jo mere stiv bliver den i affjedringen.
Den optimale løsning er den oprindelige forbro, type1 bærearme (ihvertfald de 2 nederste) og et sæt dropspindlere. Spindlerne giver ca 6cm og bærearme giver også ca 6cm- altså 12cm ialt. Der er lidt mere at give af og dem kan du hente med justerbarforbro, men så er den ikke så fed at køre i.
Den dummeste løsning er at sætte en smallet forbro på. Jeg havde en 4" smallet grubenwerks forbro. Udover at sænke som en alm. justerbar forbro, så var det højeste punkt betydeligt lavere end alm type1 justerbare forbroer. Jeg kørte med std. spindlere på den forbro og den var helt nede selvom forbroen var skruet helt op. Styreudslaget var væsentligt forringet og man skulle bruge en fodboldbane til at vende på. Forbroen har jeg nu byttet væk for et sæt spindlere istedet og har fundet en fin original forbro så jeg går tilbage til oprindelige forbro, type1 bærearme og dropspindlere- det bliver lavt men godt. Desuden kører med jeg med 165/60-14 foran og 225/50-15 med brede skærme bagpå, og så er der hentet ca 5cm i dækprofilen så det ender vel med en sænkning på ca 17cm- det er rigelig lavt hvis det stadig skal kunne bruges.
Dropspindlere koster ca 1000 hos K&B og bærearmene kan du sikkert finde herind for et par hundrede. Dæk købes billigst ved http://www.daekonline.dk. De levere gratis til døren og det tager kun et par dage