ja ja.. skal nok få fingeren ud ;-)
Når jeg dør skal det være sovende som min Morfar
ikke skrigende som dem i bilen han kørte !!
ja ja.. skal nok få fingeren ud ;-)
Så er der også et tagbagagebærer. Har ikke fået det på i år, så det gør jeg nok heller ikke næste år.
Den bobbel der den tilsalg??
Filtre og træk kunne jeg ikke brug alligevel
Hej Lars. Jeg nupper de type 3 instrumenter.
Kan ikke få nok af den slags ;-)
Mrzacho: Det er den faktisk. Det er LK's: http://vwnettet.dk/topic/156466
Erik. Den er fin. Pløjer lige dit stumpemarked igennem om vi skulle bytte bytte med noget
Ellers kan jeg have lidt mønt med på tirsdag. Hvor skal vi hen og mødes tirsdag ?
der er jo desværre ingen der har meldt sig, så klubaftenen er aflyst tirsdag
Ok så har jeg den dag ekstra at tage på værksted i ;-)
Hej Ekstrøm, vil du af med de sprintstars på din ´69?
Split
Hej. Undskyld. Ser det først nu. Jeg vil ikke af med sættet på bilen, men jeg har et sæt på godt at ha hylden som nok bare kommer til at samle støv. De skal blæses og males.
Hej Hej
Så lige at du har lidt til salg, kan man købe de sorte lygteglas for 150 bananer...?
Mvh. Brian
Ja. Den er fin. Jeg kan hive dem med i morgen aften.
Lidt nyt i første indlæg.
Priser justeret
Lidt nyt. Søgelygten er vendt tilbage igen.
Speedertræk er ikke tilfældigvis kommet tilbage også ? jeg kunne godt bruge sådan et til et sæt Weber IDF 36
Det skal jeg lige høre Sørenj om
du må gerne melde tilbage på mail: simengroup@hotmail.com
men umiddelbart skriver han lidt længere oppe på denne side at han ikke kan bruge dem alligevel
men siden har han fundet ud af at de kan bruges ;)
Ok. Jeg kunne bare ikke huske om du var helt sikker
'Hvis nu du ændrer mening igen, så må du sige til søren... så kan ekstrøm komme af med dem
Nu også med sprintstars. Får taget billeder snarest.
Hvad med det der surfboard bagspejle til bay :)? Er det muligvis til salg nu eller skal det bruges til et andetprojekt?
Hmm.. det er jeg ikke helt klar på at skille mig af med endnu. Husk også at man ikke kan bruge sine solskærme når det er monteret. Det er superbredt.