Har set det din djävel !
Men skal der ikke en på Caddyn ;-) ....sælge sælge smæske smæske smøre smøre
Har set det din djävel !
Men skal der ikke en på Caddyn ;-) ....sælge sælge smæske smæske smøre smøre
Hehe.... jo men fik lige en license plate topper, til Caddy'en, foræret fra en amerikansk ven! The Cat on the back!
Cooolt - vi ses !
Hej Erik
De hvide for blink dem køber jeg
lrn@stofanet.dk
Lars
Hej Lars
Det er bare ok. Info følger.
erik er gearstangen 100% ok så tager jeg den, skulle ha bestilt en med min nye bus hjem men kan lige så godt købe din,
Hej Kenny
Jep gearstangen er 100 % iorden, så den er din. Send mig en e-mail og du får konto oplysninger.
Alle der ikke allerede har modtaget betalings oplysninger, modtager det i løbet af mandag aften. Skal lige har styr på porto.
Ved evt. afhentning e-mail eller ring/SMS
Så er der opdateringer bl.a er der kommet jailbars til salg. Flere ting er ikke mere reserveret.
Samt pris på tagbagebærere
Hej Erik, Har overvejet bay uret og byder 300 kr afhentet nu da det har funktionsproblemer... så håber jeg på at det kan fikses.
mvh
ejvind
Hej Ejvind
Prisen er kr. 500,-
modtaget
e
Der er jo stadig en hel del gode sager til salg her.
2 og 3 Row tagbagebærere, jail bars, Westfalia jalouisee ruder med nyt gummi og nye håndtag iblandt meget andet.
Deluxe trim lister til Early og Late Bay ´68 - ´79 komplet med clips kr. 1700,-
Magen til dem på den blå bay.
2 0g 3 row tagbagebærer med "advarselsskilte" 2 på hver. Kr. 4000,- samlet
Det er dem der sidder på min bus afbilledet her.
Tagbagagebærer SOLGT
Opdateret
hvorfor er der billeder af det der er solgt.?? er dørhåndtag solgt hilsen ph
Hej PH
Man kan ikke længere redigere i billeder her på siden desværre.
Indvendig og udvendig dørhåndtag solgt som angivet i første indlæg.
Hej..hvad står antennen i-hvis den ikke er væk...?
Hej Porsborg
Antennen koster kr. 400,- helt ny.
Stadig lidt til salg her.
Bl.a Flat 4 Banjo rat i sort med Sun & The Moon horntryk samt nav til late late bay ´75 - ´79.
Det nav kan man finde hos Karmann Konnektion med næsten 1 måneds leveringstid.
Her ligger det hele på hylden og du kan få det for kr. 3800,-
Skulle du have antennen Porsborg ?
Stadig en del til salg. Bl.a 2 stk. Westfalia ruder komplet med nyt gummi og polerede aluminiums håndtag. Forbro og meget andet.
Tak for handlen og fornem levering, Erik - Selvom Frederik mente vi snakkede i 1000 timer :-)
Selv tak. Det gjorde vi da osse :-)
Og tillykke med fangsten Frederik. Han ser sgu stolt ud på billedet.
Følgende stadig til salg her;
Red tip two base teleskop antenne repro kr. 400,-
Brugte VW stænkklapper har siddet på Type 3 kr. 250,- samlet
Flat 4 Banjo Rat sort med nav til Late Late bay ´75 til ´79 inkl. Sun & The Moon horntryk kr. 3800,-
Brugt originalt VDO ur til Latebay skal tjeckes hos urmager kr. 500,-
Fifty Six Delux rustfri rudehejs til Early og Late Bay 2 stk. kr. 240,- samlet
Retro ventilator 12 volt elfenbens farvet kr. 650,-
Hvidt vinyl cover til 15” reservehjul. Kr. 200,-
Brugt pæn original forstol med tilhørende bænk, brune kr. 1000,-
2 stk. brugte Westfalia jalouisi sideruder med helt nye poleret aluminium håndtag og nyt gummi.
Den ene er lidt defekt men kan reppes. Kr. 1300,- for den defekte og kr. 1500,- for den der er i orden.
Moon speeder pedal universal kr. 100,-
2 stk. Fixlight blinklys til side montering nye. Er egentlig til Volvo PV men passer perfekt på bus. Kr. 250,- samlet
Bagklap gummi Bay fra ´72 til ´79 Kr. 400,-
Deluxe trim lister til Early og Late Bay ´72 - ´79 komplet med clips (Magen til det der sidder på den blå og hvide bay på billedet) kr. 1700,-
Bremseslanger bag på Bay 2 stk. kr. 100,- samlet
Flot sandblæst og malet forbro. Er dog ikke blevet lukket ordentlig under blæsning og skal renses for sand. 1 stk. leje pillet ud. BUD
Komplet sidemarkeringslys med baser samt refleks 2 rød og 2 orange med pærer til de 2 røde
sad på US Bay fra august ´67 til maj ´79 komplet dog uden skruer (kan skaffes) kr. 400,- samlet.
Har også komplet front gril i crom til Late bay incl. gril net samt early bay WOLKSWAGEN logo til bagklap i restordre, bestilling på dette modtages.
Ring/SMS eller e-mail, hvis ikke jeg tager tlf, så læg en besked
Hej
Jeg mangler glideskinde (den der sider på karossen) til forstol er det noget du har,