HUSK... Det er nu på lørdag
1303 big & ?????????????
vw1303@paradis.dk - 20484650 - Sønderjylland
Tønder veteran klub
HUSK... Det er nu på lørdag
skal vi mødes på en rasteplads omkring kolding og samles op lige som sidste år, ved bramdrupdam afkørslen
Fyn kører over broen omkring kl. 8.30
Vi skulle kunne ses :-))
Mvh Clausen 25231818
hey jeg kommer også. Det er da MTL i holder det på og ikke EUC vest
Øv, kan først komme hjemmefra først på eftermiddagen:-(
Hvad kan man forvente på sådan en dag? var til stumpemarked i ålborg og det var lidt tyndt. Er ny til vw træf så vil gerne vide om det er værd at køre efter.
Man kan forvente en super dag med vw freaks og godt vejr :O) Måske er der noget du kan bruge, men det komme jo an på hvad du mangler . Men forvent ik samme størrelse som Herning stumemarkede, man brug dagen på nye kontakter.
A-M vw klub vest
EUC VEST Storstrømsvej 39 Sætter lige adressen igen men ellers følg de blå skilte vi har sat op
ses-auto
jeg er klar vi ses imorgen til dækspark og hygge
NielsT hvis du kommer, tager du så fjedre med??
Lars
tak for nogle hyggelige timer trods det kølige vejr...
de 2 early bay er fra tyskland...
tjek lige den gule buggy der er synet og godkendt med træk... det er et type 1 træk som er sat på og fæstet som normalt under bilen
DenGrønneSniger kender du eller andre ejeren af den fine røde Samba bus på dit billede, ham vil jeg meget gerne have lidt tips fra ?
Jeg vil da lige sige tak for en hyggelig dag som sædvanlig.. Håber vw Klub Vest laver noget lignende til næste år. Der kommer noget i Tv syd fra i aften fra denne dag
Den røde samba ser ud til at have fået de originale midt 50'er 15" busfælge forchromet.. Cool!!
Ja det var en kølighyggelig dag. Rigtig Mange tak til K...... (dårlig til navne), som lige stillede tændningen på min gamle grønne 1200, så den atter kunne køre tilbage Assens, helt uden vrøvl. TAK
takker for en hyggelig testdag , selv om det var lidt koldt var det et rigtigt godt arrangement med en del biler at kigge lidt på.og tak for de mange gode tips....
Også lige et tak for en hygge dag herfra, og vi ses derude alle sammen...
jeg vil gerne takke hele vwklub vest for endnu en super test og stumpedag og Farmer for hans ekspertise ang motorer(den kørte perfekt hjem). Også en tak til alle jeg fik en god snak med!!!! ses næste år igen...
Jeg vil godt sige tak for en rigtig dejlig dag med så mange skønne biler og rigtig glade mennesker som kom og hyggede her i Esbjerg og jeg gætter på at der har været ca. 50-55 biler på trods af det dårlige vejr, vi fik enda besøg fra Tyskland og en enkeltet kom lige et smut fra Niebøll men lige med et smut forbi Hamburg inden og så i Buggy uden kaleche FLOT.
vi fik rullet rigtig mange og Farmer og Store Kaj havde bestemt en travl dag tak til dem og alle der hjalp.
SES-AUTO
cab69thisted
du spørger til den røde samba du kan spørge hos dette firma http://www.vestjysk-bilhus.dk/ det er dem der har bilen og den er til salg og mener prisen ligger på ca. 300,000kr
ses-auto
Kunne desværre ikke komme, da min generator stod af for 3 dage siden - vi prøver igen næste år
link til tv syd med optagelse fra esbjerg idag http://www.tvsyd.dk/video?video_id=29401
Kanon at der er en tv station der gider møde op og lave et klip, som er mere en bare lige 20 sekunder.
Kunne desværre ikke komme, da jeg har bilen adskilt og troede det var bare lige.