ja det er rigtig dejlig og det er rigtig flot med så mange tilmeldinger når det er først gang vi holder det tak for opbakningen mvh henrik
ja det er rigtig dejlig og det er rigtig flot med så mange tilmeldinger når det er først gang vi holder det tak for opbakningen mvh henrik
Så slipper jeg for at slæbe en hjem, da der ikke er nogen som vil sige en Jagtvogn er pæn. Nå det var en joke.
Heller have en bil som ikke ligner alle andres :-O
Det skal du ik sige. Der er ik en pokal udelukkende til jagtvogn, men der er da 2 som den kan risikere at få;)
23 grader og skyfrit i denne weekend!!!
Det må vi håbe holder til næste weekend også....
Så er der kun 1 uge til det går løs!!!!!
Kan snart ik vente..
Hvad tid er I ca i Esbjerg om lørdagen , og hvorhenne i byen ?
På torvet fra ca 11.30 til 13.30 tror jeg, der er blevet ændret lidt i dato.
Da vi var blevet lovet lang lørdag!!! og de havde så kikket forkert på deres plan.
Så kommer vi også hurtigere tilbage på pladsen, og forbereder en hyggeaften.
Mvh Stefan
Hej med jer.
Så lykkes det at få overført pengene (2x175kr.) håber at der er godt
vejr med i prisen.....
VWenlig hilsen
Ina & Kim fra BuggyTeamSyd
Har i en mere præcis adresse på træfstedet ?
Mvh Clausen
Det kan du tro vi har. Adressen er:
Smedebakken 16 tofterup
7200 Grindsted
Der vil blive sat skilte op som i kan følge når i nærmer jer stedet (se billede).
Det er på den bagerste fodboldbane så i skal ned ad en grusvej som ligger ca. 100m fra adressen af. Det er lige ved siden af et busstoppested og lige ved Holme Å.
Så er det snart nu det sker.
Er i alle ved at have jeres biler klar??
Tjek dette link:
http://www.jv.dk/artikel/886806:Varde--VW-ere-koerer-til-traef
Så er det imorgen det går løs allesammen.
Teltet er sat op og der er lys og bar i den.
du kan fandmæ tro jeg er klar...træf fredag-lørdag-søndag - copenhagen live onsdag og så sprit stiv igen fre-lørdag , fuck det køre
så er det i dag vi ses og vi køre hjem fra kl 12 vi ses
vi ses kør nu pænt jens :-)
michael
fik lige en regnbye
Tak for en hyggelig dag i det vestjyske.
Hilsen Emily, Jette og Henning
Kanon træf - flot debut !
En stor tak til TEAM WESTERN... for deres første VW Western træf
En rigtig god weekend med masser af hygge og rigtig god mad - og nogenlunde vejr
Fed stil - og en fin stemning, hvor alle kan være med !
Flot arrangeret - 5 Sherif stjerner herfra - ud af 5 mulige
Vi kommer helt sikkert næste år - til jer andre : Prøv det !!!
Mvh Fam. Clausen
også stor tak for en hyggelig weekend.. Godt planlagt og god start for et første gangs træf.. Kommer helt klart igen, men ville dog håbe jeg havde det lidt bedre her om søndagen!!! fuck jeg har det skidt...
Super Træf :-)
Vi kan kun sige, gør det igen og vi er på pladsen :-)
Super mad og underholding også 5 stjerner herfra :-)
Hilsen buggyteamsyd
Sover Alex endnu ?????
Hans gæsteoptræden i Linedance var ikke noget kønt syn - men ok - i det mindste prøvede han ...
Tak for en hyggelig weekend. Det var bare kanon. Heino du må hellere se efter bag i din bil for der lå noget der lignede en strandvasker eller sådan noget på bagsædet da vi kørte hjem... HE HE HE............Kim og Linda.
Jeps Super hyggeligt træf, synes nu bare at solen måtte ha skinnet noget mere på os :O)
Bemærk sidste billede, hvor glad de to nordjyder ser ud, de skal ud på en ca 300 km lang køretur i buggy og de glæder sig :O)