Mattæusgade 46 -under Netto - kør ned under netto og følge skiltene - vi laver nogen
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
Mattæusgade 46 -under Netto - kør ned under netto og følge skiltene - vi laver nogen
Jeg slæber en forfærdelig masse salgs ting med. Kan der mon komme en 14 meter sættevogns trailer derned :-)
yes
Så er der opdateret! Jul på vesterbro, og jeg glæder mig allerede!
yearh!
Vi sørger for borde, så giv lyd hvis i vil ha' bordplads...
Jesper
Jeg er nok nødsaget til at have bordplads
Hvor meget vil du'ha Erik?
Et enkelt bord må være nok, ellers må jeg bruge gulvet også.
Uhadadada det bliver super jule-hyggeligt ...
Har helt glemt at melde mig til!
Skulle jo gerne have rekord tilstrøming i Der-Keller.
-:)
Kom glad med tilmeldinger.
Peter
nå men så må jeg vel også hellere komme forbi...jeg har også en ratstamme til dig Peter....den skulle dog gerne nå til kbh. inden da :-)
Jamen du er velkommen så smider jeg kaffe på kanden og sætter lidt puddelhunde hårs langt rock på anlægget
-:)
ps.. og send mig lige en sms med dit nummer, har lige mistet alle mine numre... for rigtige mænd tager jo ikke backup.!
24 dage tilbage fra i dag ... det er næsten Jul i kælderen!
Niice..
Med gløgg , æbleskiver og puddersukker og kaffe ....-:)
Kom glad , det bliver en fest
øv kan ikke den dag, ellers kunne en tur til den fedeste "kælder" i dk være en god søndags tur, hmm har i overvejet at til sådan et jule tam tam skal der ryddes op? he he
mvh jesper
Peter mit nummer 29707493 nu du har mistet dine nummere
Kommer da!
Ronnie
har også en kasse til dig ronnie
Hey Duck
Tror lige jeg vil prøve at komme før alligevel, er der nogen dage du er der ved 17- 17.30 tiden..så kan jeg komme lige efter job(arbejder stadig lige ved vesterport st.)
Ronnie
nej kun om dagen før 16 nogen gange og efter 20 ondsdag :-)
i aften - 20:99 -- ??:??
Hejsa ...
Håber man er velkommen i kælderen, trods man er ny i de blæsekølede??
jeg vile nemlig gerne kigge forbi til en kop et eller andet og en hyggesludder og måske nogle gode forretninger..
lic2plz
Alle er velkomne! hvis de bare hygger sig og ikke slås eller skyder.
Shit osse, nu havde jeg lige fået lov at låne den skudsikre vest
ok... jamen, jeg er blevet for gammel til at slås, det lader jeg de "unge" om, og skyde, det er kun tøsedrenge der ikke tør møde deres modstander "face to face" og ordne det med en sludder,over en kop "asfalt"kaffe...
lic2plz
Nyboe og fruen kommer!! ;0)